die van dolle_hond is ook een coverquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:08 schreef Gambolputty het volgende:
Een foto, geen albumcover. Anders wordt 't te makkelijk qua trivia
Jaahaa, maar ik bedoel dus gewoon dat een "normale" foto van The Darts moeilijk te vinden is. C'est tout.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ranja het volgende:
[..]
die van dolle_hond is ook een cover
of zoeken naar de band sing-sing op Amazonquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef Gambolputty het volgende:
Jaahaa, maar ik bedoel dus gewoon dat een "normale" foto van The Darts moeilijk te vinden is. C'est tout.
's net zoiets als zoeken naar een woning in Houten (net onder Utrecht) via internet. Wat denk je dat je voor hits krijgt als je zoekt op Houten woning via Google..![]()
Wie zei dit tegen wie en waar?quote:"It's a pity you didn't sign The Smiths, but you were right about Mick Hucknall -
his music's rubbish and he's a ginger"
Alsnog dolle_hond +1quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef bartrid het volgende:
God tegen Tony Wilson in 24 hour party people
ik had op darts en "come back" gezochtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:53 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Zelfs gescand, Dolle? Ik heb enige weken geleden gepoogd een foto van ze te vinden op internet maar zoeken op "Darts" levert vnl Raymond van Barneveld-materiaal op...en AMG heeft ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |