Ja jij welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef pfaf het volgende:
Als je voor morgen de OP nog niet af hebt, kan ik 'm editen hè.![]()
Ja, waar blijven de kanshebbers, hun PR's en enkele foto's?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef pfaf het volgende:
Als je voor morgen de OP nog niet af hebt, kan ik 'm editen hè.![]()
Dat vond ik nou ookquote:Op maandag 9 januari 2006 21:20 schreef Droopie het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat ze die OS overdag laten plaatsvinden.
Mensen moeten werken.
Eigenlijk is er hier toch maar één kanshebber? Katoquote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, waar blijven de kanshebbers, hun PR's en enkele foto's?
Nee dat denk ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef Falco het volgende:
Shimizu doet denk ik wel mee nog, maar zal idd geen potten breken
Ik vond Kato na z'n WR nergens meer imponeren. Turijn is geen SLC.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk is er hier toch maar één kanshebber? Kato
Doet Shimizu nog mee trouwens?
Turijn is werkijs, gemaakt voor krachtsprinters. Daarom moet je Dorofeyev, Fitzrandolph en misschien zelfs Van Velde niet uitvlakken.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond Kato na z'n WR nergens meer imponeren. Turijn is geen SLC.
Yups. Hoorde net op radio1 dat De Koning zich geplaatst heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef MiLalaa het volgende:
Wat, is de 2e uitslag al bekend dan?
Alleen qua sport, hoop ikquote:Op maandag 23 januari 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
Ik gun Wotherspoon ook wel een gouden olympische plak. Beetje het Dan Jansen verhaal.
Kato wordt helemaal niks.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef Leatherface het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Joey Cheek
2. Joji kato
3. Jeremy Wotherspoon
Kuipers lijkt me met Bos samen de enige met kans op een leuke notering.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef MiLalaa het volgende:
Lijkt me dat ze Kuipers daarvoor inzetten. Of Kuipers moet daar eerst zelf een verzoekje toe doen. Of ze willen de plaats niet opvullen, maar dat vind ik maar onzin. Kuipers doet het vast al beter dan Nijenhuis op de 500m daar in Turijn.
Ja, waardeloos.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
Kuipers lijkt me met Bos samen de enige met kans op een leuke notering.
Toch blijf ik het gek vinden, van Velde voldoet nu wél gewoon aan het vormbehoud, er is nog een plek over, maar hij kan hem niet krijgen.
hier word ik heeel nieuwsgierig van.quote:
Krook heeft toegezegd aan Simon dat hij mee mag.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:56 schreef KWAKje het volgende:
[..]
hier word ik heeel nieuwsgierig van.
hierover verschillen wij toch een ietsiepietsie van meningquote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef kevin85 het volgende:
[...] Hoe en wat is verder niet zo belangrijk[...]
Najah..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:03 schreef KWAKje het volgende:
[..]
hierover verschillen wij toch een ietsiepietsie van mening![]()
doorgaans kan ik t wel zo regelen dat ik tegen t midden van de middag thuis ben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef komrad het volgende:
ach ik mis wel meer van de OWS dus dat liever de 500 dan de 1000
tv op werk?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:20 schreef komrad het volgende:
ik moet veel 's-avonds werken de komende weken zelfs
vroeg???quote:Op zondag 12 februari 2006 20:09 schreef Wombcat het volgende:
Hey, die is vroeg die loting
Ja, anders is het zo sneu voor hem.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef komrad het volgende:
zal ik het dan maar voor bjorn nijenhuis opnemen
neem ik jan bos wel overquote:Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef komrad het volgende:
zal ik het dan maar voor bjorn nijenhuis opnemen
de enige andere die mag winnen is joey cheekquote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef MiLalaa het volgende:
maar Wotherspoon moet winnen
cheekquote:Op zondag 12 februari 2006 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de enige andere die mag winnen is joey cheek
Maakt op de 500 meter niet veel uit tochquote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef snellejelle het volgende:
wat een rare volgorde in de ritten. dorofeyev, bos, wennemars allemaal zo vroeg
hebben die italianen iets tegen ons ofzo
wust reed ook vroegquote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef snellejelle het volgende:
wat een rare volgorde in de ritten. dorofeyev, bos, wennemars allemaal zo vroeg
hebben die italianen iets tegen ons ofzo
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Maakt op de 500 meter niet veel uit toch.
ze hebben iets tegen ons maar wust had daar lak aanquote:
hij zal wel achterlangs kruisenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Wennemars in buitenbocht starten tegen Dorofeev kan erg gunstig zijn, indien hij bijblijft met de opening.
Lijkt me wel. En de verschillen tussen de toppers zijn iha zo gering dat je er niet echt veel voordeel van hebt, behalve dan als richtpunt, maar dat heb je bij iedereen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij zal wel achterlangs kruisen
tweede heat 17.25, dus ik moet je teleurstellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al zin in de 50 meter. zoveel kanshebbers ook weer. ben helaas pas om half zeven thuis. kan hopelijk de echte finale nog zien.
Ja, dat wel, maar ik zou op die kruising liever achter een topper als Dorofeev zitten dan achter een minder goede rijder.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En de verschillen tussen de toppers zijn iha zo gering dat je er niet echt veel voordeel van hebt, behalve dan als richtpunt, maar dat heb je bij iedereen.
17:38 volgens de turijn-sitequote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
tweede heat 17.25, dus ik moet je teleurstellen.
half zes al.. ik hoop op entertainmentpauzesquote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
tweede heat 17.25, dus ik moet je teleurstellen.
Mindere rijder kun je naartoe rijden, is dus misschien nog wel positiever.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik zou op die kruising liever achter een topper als Dorofeev zitten dan achter een minder goede rijder.
Precies, die ligt tever voor, en is ook te snel, dus je komt niet dichterbij.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
dorofeyev is in de opening sneller dus heb je niets aan
een rit duurt van 35-40 seconden he. dus kwart voor vier maximaal denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Als ze om half 4 beginnen, hoelaat zou rit 8 dan ongeveer zijn? 4 uur ofzo?
Als ze elke keer 2 min 15 moeten wachten tussen de ritten (zoals op de 3 en 5 km)...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een rit duurt van 35-40 seconden he. dus kwart voor vier maximaal denk ik.
dat lijkt me nu toch niet.... ik hoop van wel, dan kan ik de finale wel zienquote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze elke keer 2 min 15 moeten wachten tussen de ritten (zoals op de 3 en 5 km)...
De starttijd van de finale staat wel vast hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me nu toch niet.... ik hoop van wel, dan kan ik de finale wel zien
Toch gaat dat sommetje van jou ook niet echt opquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me nu toch niet.... ik hoop van wel, dan kan ik de finale wel zien
ik bedoel de echte finale, laatste ritten van de tweede serie dusquote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De starttijd van de finale staat wel vast hoor.
Dan nog niet volgens mij, zelfs dan doen ze er geen uur over.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik bedoel de echte finale, laatste ritten van de tweede serie dus![]()
Wat is het WR op de 50 meter eigenlijk? Al onder de 5 seconden?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al zin in de 50 meter.
Ow ja iddquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, en ik heb uiteraard ook 2 uur vrij genomen om op tijd thuis te zijn.Als de NS me maar niet in de steek laat.
105.3quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan iemand me de frequentie van Radio 1 in Limburg geven aub ? Zit op stage vandaar. Bedankt
De 500 m is anders wel gauw voorbij.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:47 schreef rubbereend het volgende:
gaan ze dan ook nog dweilen tussen de heats door?
ja als ze zelfs halverwege de 1e en 2e heat gaan dweilenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De 500 m is anders wel gauw voorbij.
Ik weet niet hoeveel schaatsers meedoen voor de 500m![]()
Als hij goed rijdt ga ik wel uit me dak hoor, dat is chauvinisme. Maar ik ben niet zo'n Bos fan. een beetje een softie. Alhoewel het wel knap is dat hij zich weer zo teruggeknokt heeft, na zo in de put te hebben gezeten(geen sponsor meer, geen kwalificatie etc)quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
Bos zie ik met 2 goede races nog wel op een medaille uitkomen maar daar blijft het wel bij.
Gelukkig Frank Snoeks dusquote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef sturky100 het volgende:
Snoeks geeft weer commentaar en hoopt op winst Wotherspoon.
Hij voorspelt ook nog een 2e plek voor shimizu en een 3e voor Bos. De 2e plek voor shimizu lijkt me irreel.
Als hij deze voorspelling 8 jaar geleden gedaan zou hebben zou het heel geloofwaardig zijn![]()
bron Studio sport.nl
Volgens mij was dat een paar jaar geledenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wotherspoon schijnt wel alle WB wedstrijden op 1 na gewonnen te hebben, dus hij kan wel beschouwd worden als favoriet.
Je weet niet half hoe blij ik met je ben, je bent een schatquote:Op maandag 13 februari 2006 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Online via http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html is het te zien . Heb ik nog niet gecheckt maar schijnt wel goede stream te zijn.
Eigenlijk alleen 4 jaar terug. 8 jaar terug won ie zilver. toch? Tsja en 12 jaar terug was ie nog te klein.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:26 schreef rubbereend het volgende:
maar Wotherspoon laat het ook meestal afweten op de spelen
Studio Torino is een ander programma. Dit is met van Nieuwkerk en die kale(uit jouw avatar?)quote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef Ericr het volgende:
Dat is interessant, ook al laat de opzet van cafe Torino niet echt toe dat er dieper op de zaken wordt ingegaan. Vandaag minder kansen op een medaille, dat scheelt wel iets in tijd.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik met je ben, je bent een schat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs het alarm op mijn telefoon op 15.30 staan zodat ik het niet vergeet aan te zetten hier op mijn werk.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je weet niet half hoe blij ik met je ben, je bent een schat![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij doet ie t perfect.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Great... ik denk eens even kijken... ligt de stream er gewoon uit bij de NOS.
Hopelijk komt dat nog wel goed straks...
quote:1. Miron (Can)
2. Lobkov (Rus) - Kornilov (Rus)
3. Ustynowicz (Pol) - Labrie (Can)
4. Choi (ZKo) - Zjigin (Kaz)
5. Hänninen (Fin) - Prosjin (Rus)
6. Was (Pol) - Zachrisson (Zwe)
7. Poutala (Fin) - Carnino (Ita)
8. Zhuo Lu (Chi) - JAN BOS
9. Dorofejev (Rus) - ERBEN WENNEMARS
10. Yu Li (Chi) - Koskela (Fin)
(dweilpauze) ...
11. Ioriatti (Ita) - Weijiang An,Chi
12. Oikawa (Jap) - SIMON KUIPERS
13. Shimizu (Jap) - Kyou-Hyuk Lee,ZK
14. Fredricks (VS) - Nagashima (Jap)
15. BEORN NIJENHUIS - Kwon (ZKo)
16. Kato (Jap) - Ireland (Can)
17. Cheek (VS) - Wotherspoon,Can
18. Fitzrandolph,VS - Fengtong Yu,Chi
19. Carpenter (VS) - Kang-Seok Lee,ZK
lijkt maar zo. Maximaal 4. Net als bij VS, Nederland, Canada o.a. Alleen omdat die Aziaten natuurlijk allemaal zo op elkaar lijken, lijkt het alsof er een heeeleboel meedoen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Doen veel Chinezen, koreanen en Japanners meevalt me erg op.
Gisteren ook !!
De NS heeft me voor een keer niet in de steek gelaten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Jane het volgende:
Oh, en ik heb uiteraard ook 2 uur vrij genomen om op tijd thuis te zijn.Als de NS me maar niet in de steek laat.
ohja, de Noren hadden geloof ik eerst 1 plek. Maar Muellers plan was om Wetten niet te laten starten omdat ze op de 500m toch geen potten kunnen breken. Vandaar Miron alleenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef Ericr het volgende:
3 Finnen, toch ook mooi. 0 noren, nog mooier
Was best leuk hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef sturky100 het volgende:
he, weg met dat halve pipe. ik wil een voorbeschouwing
Overloper...quote:
Half vier gaan ze schaatsen geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2006 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lekker lang voorbeschouwen
Wanneer beginnen ze nou met daadwerkelijk rondjes rijden?
Nou ik vind het sneu voor Grethaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu beelden van Gretha Smit: Wat een bedroefde kop zeg. Ze heeft het toch helemaal aan haar zelf te wijten dat ze daar niet rijdt. Ze heeft het af laten weten op de Olympisch Kwalificatie Toernooi.
Ik heb haar nog nooit zo gezien. Maar idd helaas pindakaas.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu beelden van Gretha Smit: Wat een bedroefde kop zeg. Ze heeft het toch helemaal aan haar zelf te wijten dat ze daar niet rijdt. Ze heeft het af laten weten op de Olympisch Kwalificatie Toernooi.
Dat is altijd. Als je doodgaat bijv. Maar dan kun je er niet meer om huilen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ria Visser heeft 100% gelijk. Er zijn 10x ergere dingen die je kunt overkomen.
Nou en of zijn er ergere dingen als niet mee mogen doen met schaatsen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ria Visser heeft 100% gelijk. Er zijn 10x ergere dingen die je kunt overkomen.
Wel mogen rijden maar door een plotselinge blessure niet kunnen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Dat is altijd. Als je doodgaat bijv. Maar dan kun je er niet meer om huilen.
Michelle Wang was ook erg laconiek over het feit dat ze zich moest terugtrekken voor het kunstschaatsen. Maar Gretha Smit ging uit van Moniek Kleinsman en dat is niet wijs.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wel mogen rijden maar door een plotselinge blessure niet kunnen bijvoorbeeld.
Wat Ria Visser ook zei, de kans was groot dat ze buiten de boot zou vallen. Gretha leek er al vanuit te zijn gegaan dat het zou gaan lukken.
ja 17.23 ofzo de 2e runquote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Lariekoek het volgende:
Zijn er nou 2 runs?
Nu en begin van de avond nog eentje?
OOk thanks.. zit vast nog wel keer dweilen tussen enzo...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[Schaatsen] maandag 13 februari: de 500 meter mannen
Michelle Wang is een koele. Gretha Smit komt gewoon labiel over.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michelle Wang was ook erg laconiek over het feit dat ze zich moest terugtrekken voor het kunstschaatsen. Maar Gretha Smit ging uit van Moniek Kleinsman en dat is niet wijs.
2 runs bij het schaatsen, sinds wanneer is dat dan ingevoerd?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Lariekoek het volgende:
Zijn er nou 2 runs?
Nu en begin van de avond nog eentje?
Ze heet trouwens Michelle Kwan. Excuseert.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Michelle Wang is een koele. Gretha Smit komt gewoon labiel over.
Dat is inderdaad best naief.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michelle Wang was ook erg laconiek over het feit dat ze zich moest terugtrekken voor het kunstschaatsen. Maar Gretha Smit ging uit van Moniek Kleinsman en dat is niet wijs.
Damn.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze heet trouwens Michelle Kwan. Excuseert.![]()
Da's toch idd alleen bij WK.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
2 runs bij het schaatsen, sinds wanneer is dat dan ingevoerd?
Worden bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef Lariekoek het volgende:
Tellen ze nu beide runs bij elkaar op, of telt de snelste tijd?
bij worldcup tellen zeop toch wat doen ze hier ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef Lariekoek het volgende:
Tellen ze nu beide runs bij elkaar op, of telt de snelste tijd?
Knappe jongen. Na 2 races nog wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef sturky100 het volgende:
lobkov! yeah, nr 1
Ik zal straks wel een Japanse vlag nemen. Dan ben ik voor Japan.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef sturky100 het volgende:
ik heb een russische vlag vandaag, dus ik moet wel
Dat gaat nog tegenvallen hoor. Daar zijn onze jongens niet goed genoeg voor op deze afstand en de tegenstand is enorm.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef Bruce117 het volgende:
Zo, net op tijd thuis.
Laat het feest maar beginnen
Ze zijn al begonnen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoelaat beginnen ze ?
kan het nog steeds wel een feest zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat gaat nog tegenvallen hoor. Daar zijn onze jongens niet goed genoeg voor op deze afstand en de tegenstand is enorm.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Vitalogy het volgende:
Nou die knudde nos stream ligt plat
Wat moet ik nu doen? Werken? Op maandag?
Bij mij doet ie het nu gelukkig, was al even bang dat ik niet kon kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Vitalogy het volgende:
Nou die knudde nos stream ligt plat
Wat moet ik nu doen? Werken? Op maandag?
Verwacht ook geen nederlands vuurwerk, maar dan kan het nog wel een feest zijn om naar de 500m te kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat gaat nog tegenvallen hoor. Daar zijn onze jongens niet goed genoeg voor op deze afstand en de tegenstand is enorm.
Ik zou als ik jou was maar even bellen om af te melden. Anders zit je straks misschien wel de hele dag thuis voor de tv.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef KWAKje het volgende:
zo ik zit klaar voor de tv. en de vergadering waar ik van spijbel is 10 minuten geleden begonnen. zonder mij![]()
Gaat toch wel door zonder jou de vergaderingquote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef KWAKje het volgende:
zo ik zit klaar voor de tv. en de vergadering waar ik van spijbel is 10 minuten geleden begonnen. zonder mij![]()
http://cgi.nos.nl/cgi/nosrtv/channelinfo/video.html?stream=6quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef Skorpija het volgende:
Weet iemand toevallig een live-stream?
Zit nog op m'n werk
Gewoon je werktijden op aanpassenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef clauwheee het volgende:
Kunnen ze het schaatsen niet buiten werktijden plannen
ik heb om 'persoonlijke redenen' afgemeldquote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Asskicker14 het volgende: [..]
Ik zou als ik jou was maar even bellen om af te melden. Anders zit je straks misschien wel de hele dag thuis voor de tv.![]()
Hij zette afgelopen seizoen al geen fatsoenlijke tijden neer op de 500 meter. Waarom nu ineens wel?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef fotoloog het volgende:
Ik zie Erben wel knallen straks.....
eensquote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef clauwheee het volgende:
Kunnen ze het schaatsen niet buiten werktijden plannen
Werkgevers zouden een speciale evenementen regeling moeten hebben voor werknemers.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gewoon je werktijden op aanpassen
Werkt hier helaas niet, Moet het hier mee doen ..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://cgi.nos.nl/cgi/nosrtv/channelinfo/video.html?stream=6
lol.quote:
Zou dramatisch voor de economie worden. Dit jaar ook WKquote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Werkgevers zouden een speciale evenementen regeling moeten hebben voor werknemers.![]()
Maurizio Carninoquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Maurizio wie? Nog NOOIT van gehoord en ik volg al de nodige schaatswedstrijden.
dan volg je te weinig B-groepquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Maurizio wie? Nog NOOIT van gehoord en ik volg al de nodige schaatswedstrijden.
De deelnemers tot nu zijn ook niet echt hoogvliegers.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef MiLalaa het volgende:
wat een flut tijden. zou het ijs slecht zijn. We gaan het nu zo zien met Jan Bos.
toch vind ik eht tegenvallen. bv die rondetijden van de finnenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De deelnemers tot nu zijn ook niet echt hoogvliegers.
Het is jammer, maar waarchijnlijk krijg je gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ga ik denk ik toch aardig gelijk krijgen met mijn voorspelling van een 15de plek voor Jan Bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |