ik heb om 'persoonlijke redenen' afgemeldquote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Asskicker14 het volgende: [..]
Ik zou als ik jou was maar even bellen om af te melden. Anders zit je straks misschien wel de hele dag thuis voor de tv.![]()
Hij zette afgelopen seizoen al geen fatsoenlijke tijden neer op de 500 meter. Waarom nu ineens wel?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef fotoloog het volgende:
Ik zie Erben wel knallen straks.....
eensquote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef clauwheee het volgende:
Kunnen ze het schaatsen niet buiten werktijden plannen
Werkgevers zouden een speciale evenementen regeling moeten hebben voor werknemers.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gewoon je werktijden op aanpassen
Werkt hier helaas niet, Moet het hier mee doen ..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://cgi.nos.nl/cgi/nosrtv/channelinfo/video.html?stream=6
lol.quote:
Zou dramatisch voor de economie worden. Dit jaar ook WKquote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Werkgevers zouden een speciale evenementen regeling moeten hebben voor werknemers.![]()
Maurizio Carninoquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Maurizio wie? Nog NOOIT van gehoord en ik volg al de nodige schaatswedstrijden.
dan volg je te weinig B-groepquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Maurizio wie? Nog NOOIT van gehoord en ik volg al de nodige schaatswedstrijden.
De deelnemers tot nu zijn ook niet echt hoogvliegers.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef MiLalaa het volgende:
wat een flut tijden. zou het ijs slecht zijn. We gaan het nu zo zien met Jan Bos.
toch vind ik eht tegenvallen. bv die rondetijden van de finnenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De deelnemers tot nu zijn ook niet echt hoogvliegers.
Het is jammer, maar waarchijnlijk krijg je gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ga ik denk ik toch aardig gelijk krijgen met mijn voorspelling van een 15de plek voor Jan Bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |