Wel mogen rijden maar door een plotselinge blessure niet kunnen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:19 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Dat is altijd. Als je doodgaat bijv. Maar dan kun je er niet meer om huilen.
Michelle Wang was ook erg laconiek over het feit dat ze zich moest terugtrekken voor het kunstschaatsen. Maar Gretha Smit ging uit van Moniek Kleinsman en dat is niet wijs.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wel mogen rijden maar door een plotselinge blessure niet kunnen bijvoorbeeld.
Wat Ria Visser ook zei, de kans was groot dat ze buiten de boot zou vallen. Gretha leek er al vanuit te zijn gegaan dat het zou gaan lukken.
ja 17.23 ofzo de 2e runquote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Lariekoek het volgende:
Zijn er nou 2 runs?
Nu en begin van de avond nog eentje?
OOk thanks.. zit vast nog wel keer dweilen tussen enzo...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[Schaatsen] maandag 13 februari: de 500 meter mannen
Michelle Wang is een koele. Gretha Smit komt gewoon labiel over.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michelle Wang was ook erg laconiek over het feit dat ze zich moest terugtrekken voor het kunstschaatsen. Maar Gretha Smit ging uit van Moniek Kleinsman en dat is niet wijs.
2 runs bij het schaatsen, sinds wanneer is dat dan ingevoerd?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Lariekoek het volgende:
Zijn er nou 2 runs?
Nu en begin van de avond nog eentje?
Ze heet trouwens Michelle Kwan. Excuseert.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Michelle Wang is een koele. Gretha Smit komt gewoon labiel over.
Dat is inderdaad best naief.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Michelle Wang was ook erg laconiek over het feit dat ze zich moest terugtrekken voor het kunstschaatsen. Maar Gretha Smit ging uit van Moniek Kleinsman en dat is niet wijs.
Damn.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze heet trouwens Michelle Kwan. Excuseert.![]()
Da's toch idd alleen bij WK.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
2 runs bij het schaatsen, sinds wanneer is dat dan ingevoerd?
Worden bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef Lariekoek het volgende:
Tellen ze nu beide runs bij elkaar op, of telt de snelste tijd?
bij worldcup tellen zeop toch wat doen ze hier ja dat vraag ik me ook afquote:Op maandag 13 februari 2006 15:32 schreef Lariekoek het volgende:
Tellen ze nu beide runs bij elkaar op, of telt de snelste tijd?
Knappe jongen. Na 2 races nog wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:35 schreef sturky100 het volgende:
lobkov! yeah, nr 1
Ik zal straks wel een Japanse vlag nemen. Dan ben ik voor Japan.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:37 schreef sturky100 het volgende:
ik heb een russische vlag vandaag, dus ik moet wel
Dat gaat nog tegenvallen hoor. Daar zijn onze jongens niet goed genoeg voor op deze afstand en de tegenstand is enorm.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:39 schreef Bruce117 het volgende:
Zo, net op tijd thuis.
Laat het feest maar beginnen
Ze zijn al begonnen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoelaat beginnen ze ?
kan het nog steeds wel een feest zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat gaat nog tegenvallen hoor. Daar zijn onze jongens niet goed genoeg voor op deze afstand en de tegenstand is enorm.
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Vitalogy het volgende:
Nou die knudde nos stream ligt plat
Wat moet ik nu doen? Werken? Op maandag?
Bij mij doet ie het nu gelukkig, was al even bang dat ik niet kon kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:41 schreef Vitalogy het volgende:
Nou die knudde nos stream ligt plat
Wat moet ik nu doen? Werken? Op maandag?
Verwacht ook geen nederlands vuurwerk, maar dan kan het nog wel een feest zijn om naar de 500m te kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat gaat nog tegenvallen hoor. Daar zijn onze jongens niet goed genoeg voor op deze afstand en de tegenstand is enorm.
Ik zou als ik jou was maar even bellen om af te melden. Anders zit je straks misschien wel de hele dag thuis voor de tv.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef KWAKje het volgende:
zo ik zit klaar voor de tv. en de vergadering waar ik van spijbel is 10 minuten geleden begonnen. zonder mij![]()
Gaat toch wel door zonder jou de vergaderingquote:Op maandag 13 februari 2006 15:44 schreef KWAKje het volgende:
zo ik zit klaar voor de tv. en de vergadering waar ik van spijbel is 10 minuten geleden begonnen. zonder mij![]()
http://cgi.nos.nl/cgi/nosrtv/channelinfo/video.html?stream=6quote:Op maandag 13 februari 2006 15:45 schreef Skorpija het volgende:
Weet iemand toevallig een live-stream?
Zit nog op m'n werk
Gewoon je werktijden op aanpassenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef clauwheee het volgende:
Kunnen ze het schaatsen niet buiten werktijden plannen
ik heb om 'persoonlijke redenen' afgemeldquote:Op maandag 13 februari 2006 15:46 schreef Asskicker14 het volgende: [..]
Ik zou als ik jou was maar even bellen om af te melden. Anders zit je straks misschien wel de hele dag thuis voor de tv.![]()
Hij zette afgelopen seizoen al geen fatsoenlijke tijden neer op de 500 meter. Waarom nu ineens wel?quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef fotoloog het volgende:
Ik zie Erben wel knallen straks.....
eensquote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef clauwheee het volgende:
Kunnen ze het schaatsen niet buiten werktijden plannen
Werkgevers zouden een speciale evenementen regeling moeten hebben voor werknemers.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:48 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Gewoon je werktijden op aanpassen
Werkt hier helaas niet, Moet het hier mee doen ..quote:Op maandag 13 februari 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://cgi.nos.nl/cgi/nosrtv/channelinfo/video.html?stream=6
lol.quote:
Zou dramatisch voor de economie worden. Dit jaar ook WKquote:Op maandag 13 februari 2006 15:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Werkgevers zouden een speciale evenementen regeling moeten hebben voor werknemers.![]()
Maurizio Carninoquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Maurizio wie? Nog NOOIT van gehoord en ik volg al de nodige schaatswedstrijden.
dan volg je te weinig B-groepquote:Op maandag 13 februari 2006 15:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Maurizio wie? Nog NOOIT van gehoord en ik volg al de nodige schaatswedstrijden.
De deelnemers tot nu zijn ook niet echt hoogvliegers.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:53 schreef MiLalaa het volgende:
wat een flut tijden. zou het ijs slecht zijn. We gaan het nu zo zien met Jan Bos.
toch vind ik eht tegenvallen. bv die rondetijden van de finnenquote:Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De deelnemers tot nu zijn ook niet echt hoogvliegers.
Het is jammer, maar waarchijnlijk krijg je gelijkquote:Op maandag 13 februari 2006 15:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ga ik denk ik toch aardig gelijk krijgen met mijn voorspelling van een 15de plek voor Jan Bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |