Je weet niet half hoe blij ik met je ben, je bent een schatquote:Op maandag 13 februari 2006 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Online via http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html is het te zien . Heb ik nog niet gecheckt maar schijnt wel goede stream te zijn.
Eigenlijk alleen 4 jaar terug. 8 jaar terug won ie zilver. toch? Tsja en 12 jaar terug was ie nog te klein.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:26 schreef rubbereend het volgende:
maar Wotherspoon laat het ook meestal afweten op de spelen
Studio Torino is een ander programma. Dit is met van Nieuwkerk en die kale(uit jouw avatar?)quote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef Ericr het volgende:
Dat is interessant, ook al laat de opzet van cafe Torino niet echt toe dat er dieper op de zaken wordt ingegaan. Vandaag minder kansen op een medaille, dat scheelt wel iets in tijd.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik met je ben, je bent een schat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs het alarm op mijn telefoon op 15.30 staan zodat ik het niet vergeet aan te zetten hier op mijn werk.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je weet niet half hoe blij ik met je ben, je bent een schat![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij doet ie t perfect.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Great... ik denk eens even kijken... ligt de stream er gewoon uit bij de NOS.
Hopelijk komt dat nog wel goed straks...
quote:1. Miron (Can)
2. Lobkov (Rus) - Kornilov (Rus)
3. Ustynowicz (Pol) - Labrie (Can)
4. Choi (ZKo) - Zjigin (Kaz)
5. Hänninen (Fin) - Prosjin (Rus)
6. Was (Pol) - Zachrisson (Zwe)
7. Poutala (Fin) - Carnino (Ita)
8. Zhuo Lu (Chi) - JAN BOS
9. Dorofejev (Rus) - ERBEN WENNEMARS
10. Yu Li (Chi) - Koskela (Fin)
(dweilpauze) ...
11. Ioriatti (Ita) - Weijiang An,Chi
12. Oikawa (Jap) - SIMON KUIPERS
13. Shimizu (Jap) - Kyou-Hyuk Lee,ZK
14. Fredricks (VS) - Nagashima (Jap)
15. BEORN NIJENHUIS - Kwon (ZKo)
16. Kato (Jap) - Ireland (Can)
17. Cheek (VS) - Wotherspoon,Can
18. Fitzrandolph,VS - Fengtong Yu,Chi
19. Carpenter (VS) - Kang-Seok Lee,ZK
lijkt maar zo. Maximaal 4. Net als bij VS, Nederland, Canada o.a. Alleen omdat die Aziaten natuurlijk allemaal zo op elkaar lijken, lijkt het alsof er een heeeleboel meedoen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Doen veel Chinezen, koreanen en Japanners meevalt me erg op.
Gisteren ook !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |