hij zal wel achterlangs kruisenquote:Op zondag 12 februari 2006 20:44 schreef BVO het volgende:
Wennemars in buitenbocht starten tegen Dorofeev kan erg gunstig zijn, indien hij bijblijft met de opening.
Lijkt me wel. En de verschillen tussen de toppers zijn iha zo gering dat je er niet echt veel voordeel van hebt, behalve dan als richtpunt, maar dat heb je bij iedereen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij zal wel achterlangs kruisen
tweede heat 17.25, dus ik moet je teleurstellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al zin in de 50 meter. zoveel kanshebbers ook weer. ben helaas pas om half zeven thuis. kan hopelijk de echte finale nog zien.
Ja, dat wel, maar ik zou op die kruising liever achter een topper als Dorofeev zitten dan achter een minder goede rijder.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me wel. En de verschillen tussen de toppers zijn iha zo gering dat je er niet echt veel voordeel van hebt, behalve dan als richtpunt, maar dat heb je bij iedereen.
17:38 volgens de turijn-sitequote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
tweede heat 17.25, dus ik moet je teleurstellen.
half zes al.. ik hoop op entertainmentpauzesquote:Op zondag 12 februari 2006 20:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
tweede heat 17.25, dus ik moet je teleurstellen.
Mindere rijder kun je naartoe rijden, is dus misschien nog wel positiever.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar ik zou op die kruising liever achter een topper als Dorofeev zitten dan achter een minder goede rijder.
Precies, die ligt tever voor, en is ook te snel, dus je komt niet dichterbij.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:54 schreef komrad het volgende:
dorofeyev is in de opening sneller dus heb je niets aan
een rit duurt van 35-40 seconden he. dus kwart voor vier maximaal denk ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Als ze om half 4 beginnen, hoelaat zou rit 8 dan ongeveer zijn? 4 uur ofzo?
Als ze elke keer 2 min 15 moeten wachten tussen de ritten (zoals op de 3 en 5 km)...quote:Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
een rit duurt van 35-40 seconden he. dus kwart voor vier maximaal denk ik.
dat lijkt me nu toch niet.... ik hoop van wel, dan kan ik de finale wel zienquote:Op zondag 12 februari 2006 22:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ze elke keer 2 min 15 moeten wachten tussen de ritten (zoals op de 3 en 5 km)...
De starttijd van de finale staat wel vast hoor.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me nu toch niet.... ik hoop van wel, dan kan ik de finale wel zien
Toch gaat dat sommetje van jou ook niet echt opquote:Op zondag 12 februari 2006 22:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me nu toch niet.... ik hoop van wel, dan kan ik de finale wel zien
ik bedoel de echte finale, laatste ritten van de tweede serie dusquote:Op zondag 12 februari 2006 22:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De starttijd van de finale staat wel vast hoor.
Dan nog niet volgens mij, zelfs dan doen ze er geen uur over.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik bedoel de echte finale, laatste ritten van de tweede serie dus![]()
Wat is het WR op de 50 meter eigenlijk? Al onder de 5 seconden?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al zin in de 50 meter.
Ow ja iddquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, en ik heb uiteraard ook 2 uur vrij genomen om op tijd thuis te zijn.Als de NS me maar niet in de steek laat.
105.3quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan iemand me de frequentie van Radio 1 in Limburg geven aub ? Zit op stage vandaar. Bedankt
De 500 m is anders wel gauw voorbij.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:47 schreef rubbereend het volgende:
gaan ze dan ook nog dweilen tussen de heats door?
ja als ze zelfs halverwege de 1e en 2e heat gaan dweilenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De 500 m is anders wel gauw voorbij.
Ik weet niet hoeveel schaatsers meedoen voor de 500m![]()
Als hij goed rijdt ga ik wel uit me dak hoor, dat is chauvinisme. Maar ik ben niet zo'n Bos fan. een beetje een softie. Alhoewel het wel knap is dat hij zich weer zo teruggeknokt heeft, na zo in de put te hebben gezeten(geen sponsor meer, geen kwalificatie etc)quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
Bos zie ik met 2 goede races nog wel op een medaille uitkomen maar daar blijft het wel bij.
Gelukkig Frank Snoeks dusquote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef sturky100 het volgende:
Snoeks geeft weer commentaar en hoopt op winst Wotherspoon.
Hij voorspelt ook nog een 2e plek voor shimizu en een 3e voor Bos. De 2e plek voor shimizu lijkt me irreel.
Als hij deze voorspelling 8 jaar geleden gedaan zou hebben zou het heel geloofwaardig zijn![]()
bron Studio sport.nl
Volgens mij was dat een paar jaar geledenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wotherspoon schijnt wel alle WB wedstrijden op 1 na gewonnen te hebben, dus hij kan wel beschouwd worden als favoriet.
Je weet niet half hoe blij ik met je ben, je bent een schatquote:Op maandag 13 februari 2006 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Online via http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html is het te zien . Heb ik nog niet gecheckt maar schijnt wel goede stream te zijn.
Eigenlijk alleen 4 jaar terug. 8 jaar terug won ie zilver. toch? Tsja en 12 jaar terug was ie nog te klein.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:26 schreef rubbereend het volgende:
maar Wotherspoon laat het ook meestal afweten op de spelen
Studio Torino is een ander programma. Dit is met van Nieuwkerk en die kale(uit jouw avatar?)quote:Op maandag 13 februari 2006 12:45 schreef Ericr het volgende:
Dat is interessant, ook al laat de opzet van cafe Torino niet echt toe dat er dieper op de zaken wordt ingegaan. Vandaag minder kansen op een medaille, dat scheelt wel iets in tijd.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik met je ben, je bent een schat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs het alarm op mijn telefoon op 15.30 staan zodat ik het niet vergeet aan te zetten hier op mijn werk.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Je weet niet half hoe blij ik met je ben, je bent een schat![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij doet ie t perfect.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Great... ik denk eens even kijken... ligt de stream er gewoon uit bij de NOS.
Hopelijk komt dat nog wel goed straks...
quote:1. Miron (Can)
2. Lobkov (Rus) - Kornilov (Rus)
3. Ustynowicz (Pol) - Labrie (Can)
4. Choi (ZKo) - Zjigin (Kaz)
5. Hänninen (Fin) - Prosjin (Rus)
6. Was (Pol) - Zachrisson (Zwe)
7. Poutala (Fin) - Carnino (Ita)
8. Zhuo Lu (Chi) - JAN BOS
9. Dorofejev (Rus) - ERBEN WENNEMARS
10. Yu Li (Chi) - Koskela (Fin)
(dweilpauze) ...
11. Ioriatti (Ita) - Weijiang An,Chi
12. Oikawa (Jap) - SIMON KUIPERS
13. Shimizu (Jap) - Kyou-Hyuk Lee,ZK
14. Fredricks (VS) - Nagashima (Jap)
15. BEORN NIJENHUIS - Kwon (ZKo)
16. Kato (Jap) - Ireland (Can)
17. Cheek (VS) - Wotherspoon,Can
18. Fitzrandolph,VS - Fengtong Yu,Chi
19. Carpenter (VS) - Kang-Seok Lee,ZK
lijkt maar zo. Maximaal 4. Net als bij VS, Nederland, Canada o.a. Alleen omdat die Aziaten natuurlijk allemaal zo op elkaar lijken, lijkt het alsof er een heeeleboel meedoen.quote:Op maandag 13 februari 2006 14:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Doen veel Chinezen, koreanen en Japanners meevalt me erg op.
Gisteren ook !!
De NS heeft me voor een keer niet in de steek gelaten.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Jane het volgende:
Oh, en ik heb uiteraard ook 2 uur vrij genomen om op tijd thuis te zijn.Als de NS me maar niet in de steek laat.
ohja, de Noren hadden geloof ik eerst 1 plek. Maar Muellers plan was om Wetten niet te laten starten omdat ze op de 500m toch geen potten kunnen breken. Vandaar Miron alleenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:58 schreef Ericr het volgende:
3 Finnen, toch ook mooi. 0 noren, nog mooier
Was best leuk hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:06 schreef sturky100 het volgende:
he, weg met dat halve pipe. ik wil een voorbeschouwing
Overloper...quote:
Half vier gaan ze schaatsen geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2006 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Lekker lang voorbeschouwen
Wanneer beginnen ze nou met daadwerkelijk rondjes rijden?
Nou ik vind het sneu voor Grethaquote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu beelden van Gretha Smit: Wat een bedroefde kop zeg. Ze heeft het toch helemaal aan haar zelf te wijten dat ze daar niet rijdt. Ze heeft het af laten weten op de Olympisch Kwalificatie Toernooi.
Ik heb haar nog nooit zo gezien. Maar idd helaas pindakaas.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu beelden van Gretha Smit: Wat een bedroefde kop zeg. Ze heeft het toch helemaal aan haar zelf te wijten dat ze daar niet rijdt. Ze heeft het af laten weten op de Olympisch Kwalificatie Toernooi.
Dat is altijd. Als je doodgaat bijv. Maar dan kun je er niet meer om huilen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ria Visser heeft 100% gelijk. Er zijn 10x ergere dingen die je kunt overkomen.
Nou en of zijn er ergere dingen als niet mee mogen doen met schaatsen.quote:Op maandag 13 februari 2006 15:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ria Visser heeft 100% gelijk. Er zijn 10x ergere dingen die je kunt overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |