Wat is het WR op de 50 meter eigenlijk? Al onder de 5 seconden?quote:Op zondag 12 februari 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al zin in de 50 meter.
Ow ja iddquote:Op zondag 12 februari 2006 22:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, en ik heb uiteraard ook 2 uur vrij genomen om op tijd thuis te zijn.Als de NS me maar niet in de steek laat.
105.3quote:Op maandag 13 februari 2006 11:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan iemand me de frequentie van Radio 1 in Limburg geven aub ? Zit op stage vandaar. Bedankt
De 500 m is anders wel gauw voorbij.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:47 schreef rubbereend het volgende:
gaan ze dan ook nog dweilen tussen de heats door?
ja als ze zelfs halverwege de 1e en 2e heat gaan dweilenquote:Op maandag 13 februari 2006 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De 500 m is anders wel gauw voorbij.
Ik weet niet hoeveel schaatsers meedoen voor de 500m![]()
Als hij goed rijdt ga ik wel uit me dak hoor, dat is chauvinisme. Maar ik ben niet zo'n Bos fan. een beetje een softie. Alhoewel het wel knap is dat hij zich weer zo teruggeknokt heeft, na zo in de put te hebben gezeten(geen sponsor meer, geen kwalificatie etc)quote:Op maandag 13 februari 2006 11:49 schreef rubbereend het volgende:
Bos zie ik met 2 goede races nog wel op een medaille uitkomen maar daar blijft het wel bij.
Gelukkig Frank Snoeks dusquote:Op maandag 13 februari 2006 12:00 schreef sturky100 het volgende:
Snoeks geeft weer commentaar en hoopt op winst Wotherspoon.
Hij voorspelt ook nog een 2e plek voor shimizu en een 3e voor Bos. De 2e plek voor shimizu lijkt me irreel.
Als hij deze voorspelling 8 jaar geleden gedaan zou hebben zou het heel geloofwaardig zijn![]()
bron Studio sport.nl
Volgens mij was dat een paar jaar geledenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wotherspoon schijnt wel alle WB wedstrijden op 1 na gewonnen te hebben, dus hij kan wel beschouwd worden als favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |