Ja jij welquote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef pfaf het volgende:
Als je voor morgen de OP nog niet af hebt, kan ik 'm editen hè.![]()
Ja, waar blijven de kanshebbers, hun PR's en enkele foto's?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:11 schreef pfaf het volgende:
Als je voor morgen de OP nog niet af hebt, kan ik 'm editen hè.![]()
Dat vond ik nou ookquote:Op maandag 9 januari 2006 21:20 schreef Droopie het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat ze die OS overdag laten plaatsvinden.
Mensen moeten werken.
Eigenlijk is er hier toch maar één kanshebber? Katoquote:Op maandag 9 januari 2006 21:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, waar blijven de kanshebbers, hun PR's en enkele foto's?
Nee dat denk ik ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef Falco het volgende:
Shimizu doet denk ik wel mee nog, maar zal idd geen potten breken
Ik vond Kato na z'n WR nergens meer imponeren. Turijn is geen SLC.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk is er hier toch maar één kanshebber? Kato
Doet Shimizu nog mee trouwens?
Turijn is werkijs, gemaakt voor krachtsprinters. Daarom moet je Dorofeyev, Fitzrandolph en misschien zelfs Van Velde niet uitvlakken.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vond Kato na z'n WR nergens meer imponeren. Turijn is geen SLC.
Yups. Hoorde net op radio1 dat De Koning zich geplaatst heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:15 schreef MiLalaa het volgende:
Wat, is de 2e uitslag al bekend dan?
Alleen qua sport, hoop ikquote:Op maandag 23 januari 2006 12:47 schreef zjroentje het volgende:
Ik gun Wotherspoon ook wel een gouden olympische plak. Beetje het Dan Jansen verhaal.
Kato wordt helemaal niks.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef Leatherface het volgende:
Mijn voorspelling:
1. Joey Cheek
2. Joji kato
3. Jeremy Wotherspoon
Kuipers lijkt me met Bos samen de enige met kans op een leuke notering.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef MiLalaa het volgende:
Lijkt me dat ze Kuipers daarvoor inzetten. Of Kuipers moet daar eerst zelf een verzoekje toe doen. Of ze willen de plaats niet opvullen, maar dat vind ik maar onzin. Kuipers doet het vast al beter dan Nijenhuis op de 500m daar in Turijn.
Ja, waardeloos.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef BVO het volgende:
Kuipers lijkt me met Bos samen de enige met kans op een leuke notering.
Toch blijf ik het gek vinden, van Velde voldoet nu wél gewoon aan het vormbehoud, er is nog een plek over, maar hij kan hem niet krijgen.
hier word ik heeel nieuwsgierig van.quote:
Krook heeft toegezegd aan Simon dat hij mee mag.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:56 schreef KWAKje het volgende:
[..]
hier word ik heeel nieuwsgierig van.
hierover verschillen wij toch een ietsiepietsie van meningquote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef kevin85 het volgende:
[...] Hoe en wat is verder niet zo belangrijk[...]
Najah..quote:Op zondag 29 januari 2006 16:03 schreef KWAKje het volgende:
[..]
hierover verschillen wij toch een ietsiepietsie van mening![]()
doorgaans kan ik t wel zo regelen dat ik tegen t midden van de middag thuis ben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef komrad het volgende:
ach ik mis wel meer van de OWS dus dat liever de 500 dan de 1000
tv op werk?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:20 schreef komrad het volgende:
ik moet veel 's-avonds werken de komende weken zelfs
vroeg???quote:Op zondag 12 februari 2006 20:09 schreef Wombcat het volgende:
Hey, die is vroeg die loting
Ja, anders is het zo sneu voor hem.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef komrad het volgende:
zal ik het dan maar voor bjorn nijenhuis opnemen
neem ik jan bos wel overquote:Op zondag 12 februari 2006 20:32 schreef komrad het volgende:
zal ik het dan maar voor bjorn nijenhuis opnemen
de enige andere die mag winnen is joey cheekquote:Op zondag 12 februari 2006 20:36 schreef MiLalaa het volgende:
maar Wotherspoon moet winnen
cheekquote:Op zondag 12 februari 2006 20:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de enige andere die mag winnen is joey cheek
Maakt op de 500 meter niet veel uit tochquote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef snellejelle het volgende:
wat een rare volgorde in de ritten. dorofeyev, bos, wennemars allemaal zo vroeg
hebben die italianen iets tegen ons ofzo
wust reed ook vroegquote:Op zondag 12 februari 2006 20:41 schreef snellejelle het volgende:
wat een rare volgorde in de ritten. dorofeyev, bos, wennemars allemaal zo vroeg
hebben die italianen iets tegen ons ofzo
Nee.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Maakt op de 500 meter niet veel uit toch.
ze hebben iets tegen ons maar wust had daar lak aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |