Ik weet het niet maar volgens mij zijn ze allemaal erg geschrokken van ons uitzichtquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef flugeltje het volgende:
En iedereen Fokradio aanstaan?
In dit FP bericht vind je de linkjes voor muziek en webcam => FOK!radio: IJsmeis zingt voor moderatorsquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar volgens mij zijn ze allemaal erg geschrokken van ons uitzicht![]()
Jij stuurt iederen naar Fok! Radio met een webcamquote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Laat iedereen me nu ineens in de steek?
Hoi Henk, mooi uitzicht hebben jullie zo hoog in het hotelquote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij stuurt iederen naar Fok! Radio met een webcam![]()
Mijn computer kan net de mail nog halen naast een ander progamma![]()
![]()
Hoi hoi flugelquote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Hier doet hij het ook, maar ja ik was een beetjequote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef flugeltje het volgende:
bij mij doet ie het altijd meteen....
Ach wat leuk nu om te lezen. Jij hebt nog zo'n ouderwetse pc, zo eentje die je aan moet zwengelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij stuurt iederen naar Fok! Radio met een webcam![]()
Mijn computer kan net de mail nog halen naast een ander progamma![]()
![]()
Nee, die van Henk is íets moderner... Hij zit gelijktijdig op de fietsquote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach wat leuk nu om te lezen. Jij hebt nog zo'n ouderwetse pc, zo eentje die je aan moet zwengelen.
Hoi A-en-M (is het eigenlijk Angela,Annie,Ankie,Andrea,Amalia enz, of mogen we dat niet weten?)quote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi Henk, mooi uitzicht hebben jullie zo hoog in het hotel![]()
Rustig aan flugeltje iedereen mag je heel graag.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
echt waar?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rustig aan flugeltje iedereen mag je heel graag.
Maar er zijn ook wel eens andere dingen te doen dan HBB
Tuurlijk mag je dat weten, staat gewoon in mijn profiel......quote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi A-en-M (is het eigenlijk Angela,Annie,Ankie,Andrea,Amalia enz, of mogen we dat niet weten?)
Oeps was even vergeten dat ik ook in je profiel kon kijken![]()
Ja, lekker hoog is mijn motto, heerlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, die van Henk is íets moderner... Hij zit gelijktijdig op de fiets
Ja zo eentje waarvan de monitor nog aan de kast vastzit (ouwe IBM)quote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach wat leuk nu om te lezen. Jij hebt nog zo'n ouderwetse pc, zo eentje die je aan moet zwengelen.
Lievquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
We vinden je met ze alle een hele lieve meid![]()
![]()
Je moet wachten tot ze hun belronde gaan doen... Yvonne en zo... Dat is altijd wel gezelligquote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef regenworm het volgende:
Heb die fok radio aan staan maar het is niet om aan te horen.
Wat een slap gelul allemaal nu over foto's.
Wij lullen nooit slap over foto's natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef regenworm het volgende:
Heb die fok radio aan staan maar het is niet om aan te horen.
Wat een slap gelul allemaal nu over foto's.
Hoi beertje, en ook nog regenwormquote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef lovebear het volgende:
Benner weer net maar even gegeten hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Alleen over een tiehhhhh in een topicquote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wij lullen nooit slap over foto's natuurlijk![]()
Mag ik dan Maria of Mar typen dat is makkelijkerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat weten, staat gewoon in mijn profiel......
edit:gezien dus
Hoi hoi beertjequote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Tuurlijk Henk, jij welquote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mag ik dan Maria of Mar typen dat is makkelijker![]()
![]()
Ik ben de stream gewoon aanstaan wacht wel af.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moet wachten tot ze hun belronde gaan doen... Yvonne en zo... Dat is altijd wel gezellig
Lieske komt wel even naar toequote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef henk.jansen het volgende:
Kan iemand even aflossen met fietsen? Yolande wil een cd branden
Ik ga kapot pffffff
Ah jullie gaan het beneden op een zuipen zettenquote:
Wat kan ik voor je klaar zetten.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ah jullie gaan het beneden op een zuipen zetten![]()
![]()
![]()
Ben zo onderweg![]()
Sterke meid, daar hebben we aan die kan je beter zien fietsen als horen kletsenquote:
De moderator van PUB en SES...quote:
Nope, die wordt gebeld...quote:
Zo te zien heb je er zelf al één ingeschonken.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe mij maar een pilsje [afbeelding]
Ze houd het alleen niet zo lang uitquote:Op maandag 9 januari 2006 20:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sterke meid, daar hebben we aan die kan je beter zien fietsen als horen kletsen![]()
![]()
Dan neem jij het zometeen toch van haar overquote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze houd het alleen niet zo lang uit
Nu nog al aan de spa?quote:
Kan helaas niet want ik heb Bar dienst.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan neem jij het zometeen toch van haar over![]()
Volgens mij is het een leuke meid.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
O nee, eerst gaat Natalie zingen... (de FA)
Was meer een cap van de voorraadquote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo te zien heb je er zelf al één ingeschonken.
Oppassen voor Bonnie want dan ben je zo door je voorraad heen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was meer een cap van de voorraad![]()
D'r knietjes zijn over en ze loopt nu 3 uur per dag, dus dat gaat wel lukken voor een avondjequote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze houd het alleen niet zo lang uit
Valt wel mee ze staan beneden in de vuurwerk bunkerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oppassen voor Bonnie want dan ben je zo door je voorraad heen.
Hahaha ze durft nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
O nee, eerst gaat Natalie zingen... (de FA)
Hebben we ook al een vuurwerk bunker????quote:Op maandag 9 januari 2006 20:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Valt wel mee ze staan beneden in de vuurwerk bunker![]()
Heb je even voor mij....quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef regenworm het volgende:
Frans Bauer mute
Oh, Die is voor mij ook onbekend waar kan ik die vinden.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hebben we ook al een vuurwerk bunker????
Die heeft regenworm nog niet laten zien.
Ja sorry, het is de voormalige sm kamer (vrij groot) dus ik dacht maken we een bunker van voor de drankvoorraad i.v.m. Bonniequote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hebben we ook al een vuurwerkbunker????
Die heeft regenworm nog niet laten zien.
Weet ik nie, Henk weet hemquote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, Die is voor mij ook onbekend waar kan ik die vinden.
Prima ideequote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja sorry, het is de voormalige sm kamer (vrij groot) dus ik dacht maken we een bunker van voor de drankvoorraad i.v.m. Bonnie![]()
![]()
Lief van jequote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor jouw wel maar voor Frans NIET
Vraag me af of Frans het daarmee eens is. En het is nog wel zo'n lieve vent onze Frans.quote:
Er is ook niks mis mee, maar regenworm pakt de mute knop voor Frans, ikke niequote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag me af of Frans het daarmee eens is. En het is nog wel zo'n lieve vent onze Frans.
Klopt ook maar ik hou niet van zijn muziek krijg er uitslag van.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag me af of Frans het daarmee eens is. En het is nog wel zo'n lieve vent onze Frans.
Misschien komt Frans wel een paar dagen logeren als er 1 is uitgestemdquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Z'n muziek vind ik echt helemaal niks, maar als persoon vind ik hem zeer goed te pruimenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wel veel lampjes dan in die zeequote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef henk.jansen het volgende:
Nog even het uitzicht als het donker is vanuit het penthouse
[afbeelding]
Z'n muziek is ook gewoon zwaar bagger.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Z'n muziek vind ik echt helemaal niks, maar als persoon vind ik hem zeer goed te pruimen
Ik hoor Guusje ook liever.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Z'n muziek is ook gewoon zwaar bagger.
Sorry, ben niet echt cameravastquote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wel veel lampjes dan in die zee![]()
(foto 1) overdag.
Guusje met het nummer Brabantquote:
Geweldig nummer iddquote:
Heerlijk nummer, maar ja het gaat dan ook over ons Brabant.quote:
Mooi Henkquote:Op maandag 9 januari 2006 21:12 schreef henk.jansen het volgende:
Vlieg met mij naar de regenboog
[afbeelding]
Niet Fransje, alleen z'n muziekquote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef PH52 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat hier een stelletje uitgerangeerde dierentuinbewoners Fransje Bauertje zitten af te zeiken ? PAS OP HOOR !!!![]()
![]()
Waar dan, ik zie niks ?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Kijk, dit vind ik nou een mooi nummer....
Was net op FokRadio...quote:
Zeker een nummertje van ooons Fràànsquote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was net op FokRadio...
(ik dacht dat iedereen nog mee aan het luisteren was)
Klopt, als je achter Yolande kijkt zie je de waterlijnquote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef regenworm het volgende:
Mooiste strand van de wereld
[afbeelding]
Nope, weet eigenlijk niet hoe het heet... Maar ik vind het wel mooiquote:
Flugeltje ik zit nog te luisteren.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was net op FokRadio...
(ik dacht dat iedereen nog mee aan het luisteren was)
Hoi PH (en alle anderenquote:
Dat mag niet volgens de policy... Je mag niet linken naar MP3's of sites waar MP3's te downloaden zijn...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wa was je an het doen ? Met die link enzo ?![]()
Ha wormquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje ik zit nog te luisteren.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wa was je an het doen ? Met die link enzo ?![]()
Geeft niet we maken allemaal wel eens een foutje.quote:
Geeft niets, je kunt ook niet alles weten....quote:
Hé held. Jeugdsentiment, minirokjes, wiet, Puch met hoog stuur en dikke uitlaat, zuipen tot je de volgende morgen niet meeer weet waar je Puchie staat, en vooral meisjesss, meisjess, meisjess. . .quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi PH (en alle anderen), wil je het verhaal achter je sig eens vertellen? Ik ben een grote fan van Steve Harley!
Hoi Bengeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wormen zijn altijd slijmerig/glibberig.![]()
Goedenavond.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedenavond.
[mannenonderelkaarmodus]is dat wat voor ons ?[/mannenonderelkaarmodus]quote:
Ik kan meelezen hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
[mannenonderelkaarmodus]is dat wat voor ons ?[/mannenonderelkaarmodus]
Er waren toen toch ool al Kreidlers en Zundapps en hoe heette dat andere blermonstertje ook alweer?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hé held. Jeugdsentiment, minirokjes, wiet, Puch met hoog stuur en dikke uitlaat, zuipen tot je de volgende morgen niet meeer weet waar je Puchie staat, en vooral meisjesss, meisjess, meisjess. . .
Maar ja, da's allemaal voorbij. Maar soms, soms, als ik die nummers hoor . .
hoeft niet hoor, we redden het zo ook wel. Hoi fluquote:
Goedenavond Bengeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedenavond.
Je had ook nog van die gele buikschuivers, iets Italiaans geloof ik. En ook nog iets Engels. Gotver, waarom word ik oud ? Kan me de namen niet meer herinneren . .quote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er waren toen toch ool al Kreidlers en Zundapps en hoe heette dat andere blermonstertje ook alweer?
Aha, het jeugdsentiment dat walmend onder de oksels vandaan geurt. Weer een beetje op gang gebracht door het bloed dat sinds de top 2000 weer is gaan stromen... Ik begrijp het! Een van de zegeningen van onze gevorderde leeftijd vind ik nog altijd dat we het zelf hebben mogen meemaken! Vanaf het prille begin. Dat nemen ze ons nooit meer af! (Morgen meteen maar weer eens wat grammofoonnaalden aanschaffen voor ze niet meer gemaakt worden!)quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hé held. Jeugdsentiment, minirokjes, wiet, Puch met hoog stuur en dikke uitlaat, zuipen tot je de volgende morgen niet meeer weet waar je Puchie staat, en vooral meisjesss, meisjess, meisjess. . .
Maar ja, da's allemaal voorbij. Maar soms, soms, als ik die nummers hoor . .
Die Italiaan had iets van Caravelli ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je had ook nog van die gele buikschuivers, iets Italiaans geloof ik. En ook nog iets Engels. Gotver, waarom word ik oud ? Kan me de namen niet meer herinneren . .
Oe de eerste zak weg paktquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef regenworm het volgende:
Regenworm gooit even wat te knabbelen het topic in.
[afbeelding]
[afbeelding]
De Solex en de Berini ken ik nog wel!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die Italiaan had iets van Caravelli ofzo![]()
Bedoel je de Berini??quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je had ook nog van die gele buikschuivers, iets Italiaans geloof ik. En ook nog iets Engels. Gotver, waarom word ik oud ? Kan me de namen niet meer herinneren . .
De nachtploeg nu al arriveren? Nee joh die druppelen pas rond een uurtje of 11 binnenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Het is rustig zeg, de nachtploeg zou toch ondertussen moeten arriveren lijkt me...
Natuurlijk wat wil je drinken?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
Goedenavond allemaal!![]()
![]()
Ik heb allerlei foto's voorbij zien komen van hotelkamers, zwembad, de bar, de hal, het uitzicht en moet zeggen wat hebben we een fantastisch hotel hier!Wat hebben jullie het gezellig gemaakt zeg, mag ik aanschuiven bij de bar?
![]()
Motoguzzi ken ik wel (van horen zeggen) dat is een motor met enige reputatie onder kenners!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:
Of Malaguzi ofzo en die Honda's met die kleine tankjes, en DKW, die had een vriend van mij, die liep in 1966 al ao'n 80 90 km p/uur
Dat is denk ik dan Motoguzzi, die bestaat nog steedsquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:
Of Malaguzi ofzo en die Honda's met die kleine tankjes, en DKW, die had een vriend van mij, die liep in 1966 al ao'n 80 90 km p/uur
Je bent weer lekker positief over ons je vind het niet gezellig nu.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Het is rustig zeg, de nachtploeg zou toch ondertussen moeten arriveren lijkt me...
Heya SuperMamaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ik heb allerlei foto's voorbij zien komen van hotelkamers, zwembad, de bar, de hal, het uitzicht en moet zeggen wat hebben we een fantastisch hotel hier!Wat hebben jullie het gezellig gemaakt zeg, mag ik aanschuiven bij de bar?
![]()
Je had ook nog Yamaha, zo een klein smal dingetjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is denk ik dan Motoguzzi, die bestaat nog steeds![]()
![]()
Jawel, maar het is vrij stilletjes nu...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent weer lekker positief over ons je vind het niet gezellig nu.![]()
![]()
Zit toch niet te zeuren, mens! Praat!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jawel, maar het is vrij stilletjes nu...
Neu... Dat doe ik dus niet hè... Voor je het weet laten ze me zingenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje kom jij ook nog op Fok Radio?
Goedenavond.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
valt nog meequote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jawel, maar het is vrij stilletjes nu...
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Werd die niet ook wel 'het Eitje' genoemd?
Does lief tegen mijquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef demins het volgende:
[..]
Zit toch niet te zeuren, mens! Praat!!!
Zal wel een e-mail sturen dan je erg goed een nummer van Bonnie kan en wil zingen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu... Dat doe ik dus niet hè... Voor je het weet laten ze me zingen
Doe maar nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal wel een e-mail sturen dan je erg goed een nummer van Bonnie kan en wil zingen.![]()
Kijk, die toon bevalt me al stukken beter...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent echt lekker op de foto's van je fotoboek?
Daar ging ik altijd op joyriden, mijn vader had er een (sorry paquote:
Het lijkt er wel opquote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
Wat komen er veel binnen, is het borreluurtje ?![]()
Hai Bartoli
Klopt met dat tankje schuin naar benedenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Werd die niet ook wel 'het Eitje' genoemd?
Dag lieve Flugel! Begin je alweer een beetje op te knappen of blijft het sappelen? We leven allemaal heel erg met je mee, en bidden om een goede afloop van je verkoudheid. Wanneer denk je weer aan het werk te kunnen? Laat de baas maar gewoon wachten, hoor, tot je echt helemaal uitgeziekt bent. Kunnen we nog iets voor je doen? Misschien je kussen opschudden? Een kopje warme melk met honing voor je maken? Je lekker onderstoppen... Laat het maar weten, geen moeite is ons teveel! Heel veel warme, hete kusjes van iedereen en eentje extra van mij op je dat weet je wel! Heel erg veel liefs, en over een uurtje informeer ik wel of er vooruitgang in je zit! Rust lekker uit lieverd, en maak je nergens zorgen over! Dat doen wij wel! Pas je goed op jezelf? Geen domme dingen doen hoor! Nou ik moet afsluiten, nou schat, ik ben slecht in afscheid nemen, maar ik zou toch gewoon willen zeggen tot straks en nogmaals heel veel liefs!!!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dag lieve Flugel! Begin je alweer een beetje op te knappen of blijft het sappelen? We leven allemaal heel erg met je mee, en bidden om een goede afloop van je verkoudheid. Wanneer denk je weer aan het werk te kunnen? Laat de baas maar gewoon wachten, hoor, tot je echt helemaal uitgeziekt bent. Kunnen we nog iets voor je doen? Misschien je kussen opschudden? Een kopje warme melk met honing voor je maken? Je lekker onderstoppen... Laat het maar weten, geen moeite is ons teveel! Heel veel warme, hete kusjes van iedereen en eentje extra van mij op je dat weet je wel! Heel erg veel liefs, en over een uurtje informeer ik wel of er vooruitgang in je zit! Rust lekker uit lieverd, en maak je nergens zorgen over! Dat doen wij wel! Pas je goed op jezelf? Geen domme dingen doen hoor! Nou ik moet afsluiten, nou schat, ik ben slecht in afscheid nemen, maar ik zou toch gewoon willen zeggen tot straks en nogmaals heel veel liefs!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermouthed het. Ben ondertussen wel aan een borrel toequote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
Wat komen er veel binnen, is het borreluurtje ?![]()
Hai Bartoli
snie, dat was Bonnie...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bar is open, maar de rose is op gisteravond heeft Flugeltje de voorraad op gedronken.
Maikuul... Nu ik z'n zachte G hoor kan ik hem niet meer serieus nemenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje kan jij die gozer op fok radio verstaan.
Ikke niet
Je hebt de hele voorraad mee naar boven genomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
snie, dat was Bonnie...
Als je echter wat port mist kun je de lege flessen op de topetage ophalen...![]()
daarvoor nog wel?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maikuul... Nu ik z'n zachte G hoor kan ik hem niet meer serieus nemen
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
de rose is op gisteravond heeft Flugeltje de voorraad op gedronken.
Doe mij dan maar een Hoegaarden, die smaakte gisteren wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bar is open, maar de rose is op gisteravond heeft Flugeltje de voorraad op gedronken.
De rosé is op??quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze het niet vertalen begrijp er geen reet van.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maikuul... Nu ik z'n zachte G hoor kan ik hem niet meer serieus nemen
Gegeven ? Gegeven ? Je betaalt gewoon, net als de rest .quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef MissHobje het volgende:
Heeeeeeeee thanks voor degene die mij een kamer heeft gegeven![]()
Neu, eigenlijk ook niet....quote:
*z'n D.Rosé grapjes achterwege laatquote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
De rosé is op??![]()
Doe dan maar een zoete witten wijn, of is die ook al op?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe me dan maar een rode wijn alsjeblieft![]()
Zeg, we gaan hier geen Limburgers bashen hequote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze het niet vertalen begrijp er geen reet van.
Sinds wanneer neem jij limburgers serieus? Ik nooit
Graag gedaan mevrouw. Ik hoop dat de kamer u bevalt. Hier heeft u een foldertje met alle gegevens van ons hotel.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef MissHobje het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een Hoegaarden, die smaakte gisteren wel.
Goedenavond allemaal![]()
![]()
![]()
Hoi MissHobjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef MissHobje het volgende:
Wat die dooie zegtquote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef demins het volgende:
Dag alle binnengedruppelde gasten die ik nog niet eerder mocht verwelkomen!![]()
![]()
![]()
Aha, de andere helft, ik dacht gisteren een rode bloem te zien.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
De rosé is op??![]()
Doe dan maar een zoete witte wijn, of is die ook al op?![]()
da's toch niet de hele voorraad he?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef PH52 het volgende:
10 kratten Palm voor de "Back tot the sixties zaal"![]()
Nee hoor... Maar Ik vind het geen fijn accent om naar te luisteren...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Bartoli het volgende:
[..]
uh je hebt wat tegen mensen met een zachte G zoals Limburgers o.a![]()
Dur is vanmiddag een vrachtwagen vol aangeleverd, kan niks gebeurenquote:
Da's toch hetzelfde ? Of ben ik nou gek ?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor... Maar Ik vind het geen fijn accent om naar te luisteren...
Ik kom zelf uit Brabant overigens
Brabanders zijn idd niet fijn om naar te luisteren neequote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens plat stampen wormpjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze het niet vertalen begrijp er geen reet van.
Sinds wanneer neem jij limburgers serieus? Ik nooit
UHUh..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gegeven ? Gegeven ? Je betaalt gewoon, net als de rest .
Oh please . . make my Dayquote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens plat stampen wormpje![]()
okquote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dur is vanmiddag een vrachtwagen vol aangeleverd, kan niks gebeuren![]()
Licht eraan wel gedeelte ze praten wel snel maar je leer t om t te begrijpen en luisteren.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Brabanders zijn idd niet fijn om naar te luisteren nee
Goed gezien van jequote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, de andere helft, ik dacht gisteren een rode bloem te zien.
Maar dat is dus M en Aleuk zo
![]()
Goed gevonden he.... ieder ons herkenbaar roosjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, de andere helft, ik dacht gisteren een rode bloem te zien.
Maar dat is dus M en Aleuk zo
![]()
Nee hoor, Brabants klinkt heel anders dan Limburgs...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde ? Of ben ik nou gek ?![]()
Als ik ergens niet naar wil luisteren... Brabanders! Precies! (Limburgers heb ik raar genoeg geen enkel probleem mee...)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voorlopig aan de bar hangen, wiet roken, bier zuipen en over brommers praten. Onder de bezielende leiding dan Harm Jan en Dennisquote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
Even voor de duidelijkheid, de sixtieszaal is voor mensen uit de jaren 60, of luisteren we met 'zn allen naar bijv. The Doors?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's dus wel hetzelfde, want ik spreek ook ABNquote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, Brabants klinkt heel anders dan Limburgs...
En ik spreek overigens netjes ABN, alleen m'n zagggggggte G wil er nog wel eens tussendoor piepen...![]()
rustig aanquote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens plat stampen wormpje![]()
De brabantse G kan je ook echt niet weg stoppen, hoevaak ik de laatste jaren te horen heb gekregen.... Jij komt zeker uit Brabant vandaan he.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Om maar eens wat te noemen!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
Even voor de duidelijkheid, de sixtieszaal is voor mensen uit de jaren 60, of luisteren we met 'zn allen naar bijv. The Doors?
Zeg, zit jij weer te zuipen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Licht eraan wel gedeelte ze praten wel snel maar je leer t om t te begrijpen en luisteren.
Dat heb je met alle dialecten![]()
uh....que?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef PH52 het volgende:
Onder de bezielende leiding dan Harm Jan en Dennis
Ach, als het alleen de G is valt het nog mee...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef A-en-M het volgende:
[..]
De brabantse G kan je ook echt niet weg stoppen, hoevaak ik de laatste jaren te horen heb gekregen.... Jij komt zeker uit Brabant vandaan he.
Moeilijk om naar te luisteren.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zeggen werkelijk alle Brabanders die ik ken die het niet van zichzelf doorhebben, weet je dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ik spreek overigens netjes ABN, alleen m'n zagggggggte G wil er nog wel eens tussendoor piepen...![]()
Destijds. Tegenwoordig also known as Henk Jansen en Demins.quote:
Ik gisteren naar het interview met Jan de Rooij zitten kijken maar die is ook echt niet te verstaan,quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heel leuk gevonden idd .quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Goed gezien van je![]()
We hebben er ook een uitgebreidde studie op los gelaten hoe we zo herkenbaar onherkenbaar kunnen blijven![]()
ik geef beertje gelijk. Een limburger (afhankelijk van welk gedeelte van limburg) stoort zich aan de andere limburgse dialecten. En stoort zich ook aan het brabanste dialect, fries, amsterdams of weet ik wat. En een Brabander of Amsterdammer of Fries stoort zich op zijn beurt weer aan de dialecten buiten hun provincie of streekgebeidquote:
Heb training gehad voordat ik aan de telefoon geparkeerd werd bij m'n vorige baan...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zeggen werkelijk alle Brabanders die ik ken die het niet van zichzelf doorhebben, weet je dat?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het weten want ik studeer in Brabant maar ik kom er niet vandaan.![]()
ach so, duidelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Destijds. Tegenwoordig also known as Henk Jansen en Demins.![]()
Jan de Grmblblhbbgrmlhhhh bedoel je?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
Ik gisteren naar het interview met Jan de Rooij zitten kijken maar die is ook echt niet te verstaan,
terwijl ik het wel een sympathieke man vindt![]()
![]()
Tnx Bartoliquote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik geef beertje gelijk. Een limburger (afhankelijk van welk gedeelte van limburg) stoort zich aan de andere limburgse dialecten. En stoort zich ook aan het brabanste dialect, fries, amsterdams of weet ik wat. En een Brabander of Amsterdammer of Fries stoort zich op zijn beurt weer aan de dialecten buiten hun provincie of streekgebeid![]()
Ik ook, met soms een woordje limburgsquote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's dus wel hetzelfde, want ik spreek ook ABN
Helemaal mee eens beertje. Iedere streek heeft het eigen dialect. En voor elk dialect moet je even de tijd nemen. Maar sommige mensen zijn zooooo ongeduldig dat ze bij voorbaat gewoon maar niet luisteren omdat ze streektaal niet kunnen of niet willen bevatten.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Licht eraan wel gedeelte ze praten wel snel maar je leer t om t te begrijpen en luisteren.
Dat heb je met alle dialecten![]()
Dus als ik het goed begrijpt loopt die Limburger zijn hele leven gestoord te wezen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik geef beertje gelijk. Een limburger (afhankelijk van welk gedeelte van limburg) stoort zich aan de andere limburgse dialecten. En stoort zich ook aan het brabanste dialect, fries, amsterdams of weet ik wat. <knip>
zoiets begreep ik jaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef demins het volgende:
[..]
Dennis zal die mij wel mee bedoelen...![]()
Ik sla die koffie bij jou dan wel over, als ik de volgende keer in Nijmegen ben. Mag toch m'n mond niet open doenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef demins het volgende:
[..]
Als ik ergens niet naar wil luisteren... Brabanders! Precies! (Limburgers heb ik raar genoeg geen enkel probleem mee...)
wwwwwwub grmmr ehquote:Op maandag 9 januari 2006 22:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jan de Grmblblhbbgrmlhhhh bedoel je?![]()
Dat komt omdat ik moe ben op het moment, dus reageren mijn blaadjes minder snelquote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heel leuk gevonden idd .
Het roosje van A en M sluit alleen veel sneller. beide wel heel mooi
Hier zijde gij gewoon welkom heur...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef Snaptnix het volgende:
Ik sla die koffie bij jou dan wel over, als ik de volgende keer in Nijmegen ben. Mag toch m'n mond niet open doen![]()
jij spreekt zuid-limburgsABNquote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, met soms een woordje limburgs![]()
nee hoor er zijn er een hoop die zich niet meer eraan storen. Maar er zijn er ook een hoop die blijven afgeven op andere dialecten. In dat geval geldt dit voor heel Nederland PHquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijpt loopt die Limburger zijn hele leven gestoord te wezen ?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef D.Rose het volgende:
B? Nog niets?
Dat zijn geen limburgers, dat zijn maastrichtenaren!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef Bartoli het volgende:
Maar er zijn er ook een hoop die blijven afgeven op andere dialecten.
Daarom vind dat je t geduld maar moet opbrengen hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Helemaal mee eens beertje. Iedere streek heeft het eigen dialect. En voor elk dialect moet je even de tijd nemen. Maar sommige mensen zijn zooooo ongeduldig dat ze bij voorbaat gewoon maar niet luisteren omdat ze streektaal niet kunnen of niet willen bevatten.![]()
Dat je hem niet kon verstaan komt omdat hij geen ondergebit in had.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik gisteren naar het interview met Jan de Rooij zitten kijken maar die is ook echt niet te verstaan,
terwijl ik het wel een sympathieke man vindt![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hier zijde gij gewoon welkom heur...
als je je mond maar houdt
Je verstaat elkaar wel beter denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef ChantalC het volgende:
Ik stoor me ook aan dialecten... Vooral als die mensen hetzelfde dialect spreken als ik...
Yolande!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat je hem niet kon verstaan komt omdat hij geen ondergebit in had.![]()
![]()
Jè komt toch uìt duh Haag? Praat je dan oâk plat haags?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
Sommige mensen hebben ook moeite met mijn dialect![]()
Was een geintje schat...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
Zal voor jou nog eens een lekker kopje thee maken.
![]()
Welk woordje! Dat willen we weten!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, met soms een woordje limburgs![]()
Prima hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef demins het volgende:
Mag ik de muzikale omlijsting in de Sixtieszaal voor mijn rekening nemen? Ik kan bogen op enige ervaring dienaangaande!![]()
Kom dan mar gewoon gezellig bij ons, en dan mag je ook gezellig meebuurtenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik sla die koffie bij jou dan wel over, als ik de volgende keer in Nijmegen ben. Mag toch m'n mond niet open doen![]()
Alleen zo af en toe op zaterdagnachtquote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom vind dat je t geduld maar moet opbrengen hoor.
Sommige mensen hebben ook moeite met mijn dialect![]()
Ah, ons internet is traag zal een ons pa vragen wat er eraan te doenquote:
Ik zeg ook niet dat ik het niet verstaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
[..]
Ik spreek verstaanbaar Nederlands.![]()
Soms wel ja als ik werk probeer ik dialectloosquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jè komt toch uìt duh Haag? Praat je dan oâk plat haags?
dus jij bent een sjengquote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat zijn geen limburgers, dat zijn maastrichtenaren!![]()
![]()
![]()
Be our DJ pleasequote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef demins het volgende:
Mag ik de muzikale omlijsting in de Sixtieszaal voor mijn rekening nemen? Ik kan bogen op enige ervaring dienaangaande!![]()
Ik heb er 2 jaar gewoond... Ben er gillend weggerend...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |