quote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef D.Rose het volgende:
B? Nog niets?
Dat zijn geen limburgers, dat zijn maastrichtenaren!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:18 schreef Bartoli het volgende:
Maar er zijn er ook een hoop die blijven afgeven op andere dialecten.
Daarom vind dat je t geduld maar moet opbrengen hoor.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Helemaal mee eens beertje. Iedere streek heeft het eigen dialect. En voor elk dialect moet je even de tijd nemen. Maar sommige mensen zijn zooooo ongeduldig dat ze bij voorbaat gewoon maar niet luisteren omdat ze streektaal niet kunnen of niet willen bevatten.![]()
Dat je hem niet kon verstaan komt omdat hij geen ondergebit in had.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik gisteren naar het interview met Jan de Rooij zitten kijken maar die is ook echt niet te verstaan,
terwijl ik het wel een sympathieke man vindt![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hier zijde gij gewoon welkom heur...
als je je mond maar houdt
Je verstaat elkaar wel beter denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef ChantalC het volgende:
Ik stoor me ook aan dialecten... Vooral als die mensen hetzelfde dialect spreken als ik...
Yolande!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dat je hem niet kon verstaan komt omdat hij geen ondergebit in had.![]()
![]()
Jè komt toch uìt duh Haag? Praat je dan oâk plat haags?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
Sommige mensen hebben ook moeite met mijn dialect![]()
Was een geintje schat...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef Snaptnix het volgende:
Zal voor jou nog eens een lekker kopje thee maken.
![]()
Welk woordje! Dat willen we weten!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, met soms een woordje limburgs![]()
Prima hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef demins het volgende:
Mag ik de muzikale omlijsting in de Sixtieszaal voor mijn rekening nemen? Ik kan bogen op enige ervaring dienaangaande!![]()
Kom dan mar gewoon gezellig bij ons, en dan mag je ook gezellig meebuurtenquote:Op maandag 9 januari 2006 22:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik sla die koffie bij jou dan wel over, als ik de volgende keer in Nijmegen ben. Mag toch m'n mond niet open doen![]()
Alleen zo af en toe op zaterdagnachtquote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Daarom vind dat je t geduld maar moet opbrengen hoor.
Sommige mensen hebben ook moeite met mijn dialect![]()
Ah, ons internet is traag zal een ons pa vragen wat er eraan te doenquote:
Ik zeg ook niet dat ik het niet verstaquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
[..]
Ik spreek verstaanbaar Nederlands.![]()
Soms wel ja als ik werk probeer ik dialectloosquote:Op maandag 9 januari 2006 22:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jè komt toch uìt duh Haag? Praat je dan oâk plat haags?
dus jij bent een sjengquote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat zijn geen limburgers, dat zijn maastrichtenaren!![]()
![]()
![]()
Be our DJ pleasequote:Op maandag 9 januari 2006 22:19 schreef demins het volgende:
Mag ik de muzikale omlijsting in de Sixtieszaal voor mijn rekening nemen? Ik kan bogen op enige ervaring dienaangaande!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |