Waar dan, ik zie niks ?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:21 schreef flugeltje het volgende:
Kijk, dit vind ik nou een mooi nummer....
Was net op FokRadio...quote:
Zeker een nummertje van ooons Fràànsquote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was net op FokRadio...
(ik dacht dat iedereen nog mee aan het luisteren was)
Klopt, als je achter Yolande kijkt zie je de waterlijnquote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef regenworm het volgende:
Mooiste strand van de wereld
[afbeelding]
Nope, weet eigenlijk niet hoe het heet... Maar ik vind het wel mooiquote:
Flugeltje ik zit nog te luisteren.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Was net op FokRadio...
(ik dacht dat iedereen nog mee aan het luisteren was)
Hoi PH (en alle anderenquote:
Dat mag niet volgens de policy... Je mag niet linken naar MP3's of sites waar MP3's te downloaden zijn...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wa was je an het doen ? Met die link enzo ?![]()
Ha wormquote:Op maandag 9 januari 2006 21:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje ik zit nog te luisteren.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef PH52 het volgende:
[..]
Wa was je an het doen ? Met die link enzo ?![]()
Geeft niet we maken allemaal wel eens een foutje.quote:
Geeft niets, je kunt ook niet alles weten....quote:
Hé held. Jeugdsentiment, minirokjes, wiet, Puch met hoog stuur en dikke uitlaat, zuipen tot je de volgende morgen niet meeer weet waar je Puchie staat, en vooral meisjesss, meisjess, meisjess. . .quote:Op maandag 9 januari 2006 21:27 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi PH (en alle anderen), wil je het verhaal achter je sig eens vertellen? Ik ben een grote fan van Steve Harley!
Hoi Bengeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wormen zijn altijd slijmerig/glibberig.![]()
Goedenavond.
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedenavond.
[mannenonderelkaarmodus]is dat wat voor ons ?[/mannenonderelkaarmodus]quote:
Ik kan meelezen hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 21:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
[mannenonderelkaarmodus]is dat wat voor ons ?[/mannenonderelkaarmodus]
Er waren toen toch ool al Kreidlers en Zundapps en hoe heette dat andere blermonstertje ook alweer?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hé held. Jeugdsentiment, minirokjes, wiet, Puch met hoog stuur en dikke uitlaat, zuipen tot je de volgende morgen niet meeer weet waar je Puchie staat, en vooral meisjesss, meisjess, meisjess. . .
Maar ja, da's allemaal voorbij. Maar soms, soms, als ik die nummers hoor . .
hoeft niet hoor, we redden het zo ook wel. Hoi fluquote:
Goedenavond Bengeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedenavond.
Je had ook nog van die gele buikschuivers, iets Italiaans geloof ik. En ook nog iets Engels. Gotver, waarom word ik oud ? Kan me de namen niet meer herinneren . .quote:Op maandag 9 januari 2006 21:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Er waren toen toch ool al Kreidlers en Zundapps en hoe heette dat andere blermonstertje ook alweer?
Aha, het jeugdsentiment dat walmend onder de oksels vandaan geurt. Weer een beetje op gang gebracht door het bloed dat sinds de top 2000 weer is gaan stromen... Ik begrijp het! Een van de zegeningen van onze gevorderde leeftijd vind ik nog altijd dat we het zelf hebben mogen meemaken! Vanaf het prille begin. Dat nemen ze ons nooit meer af! (Morgen meteen maar weer eens wat grammofoonnaalden aanschaffen voor ze niet meer gemaakt worden!)quote:Op maandag 9 januari 2006 21:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hé held. Jeugdsentiment, minirokjes, wiet, Puch met hoog stuur en dikke uitlaat, zuipen tot je de volgende morgen niet meeer weet waar je Puchie staat, en vooral meisjesss, meisjess, meisjess. . .
Maar ja, da's allemaal voorbij. Maar soms, soms, als ik die nummers hoor . .
Die Italiaan had iets van Caravelli ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je had ook nog van die gele buikschuivers, iets Italiaans geloof ik. En ook nog iets Engels. Gotver, waarom word ik oud ? Kan me de namen niet meer herinneren . .
Oe de eerste zak weg paktquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef regenworm het volgende:
Regenworm gooit even wat te knabbelen het topic in.
[afbeelding]
[afbeelding]
De Solex en de Berini ken ik nog wel!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die Italiaan had iets van Caravelli ofzo![]()
Bedoel je de Berini??quote:Op maandag 9 januari 2006 21:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je had ook nog van die gele buikschuivers, iets Italiaans geloof ik. En ook nog iets Engels. Gotver, waarom word ik oud ? Kan me de namen niet meer herinneren . .
De nachtploeg nu al arriveren? Nee joh die druppelen pas rond een uurtje of 11 binnenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Het is rustig zeg, de nachtploeg zou toch ondertussen moeten arriveren lijkt me...
Natuurlijk wat wil je drinken?quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
Goedenavond allemaal!![]()
![]()
Ik heb allerlei foto's voorbij zien komen van hotelkamers, zwembad, de bar, de hal, het uitzicht en moet zeggen wat hebben we een fantastisch hotel hier!Wat hebben jullie het gezellig gemaakt zeg, mag ik aanschuiven bij de bar?
![]()
Motoguzzi ken ik wel (van horen zeggen) dat is een motor met enige reputatie onder kenners!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:
Of Malaguzi ofzo en die Honda's met die kleine tankjes, en DKW, die had een vriend van mij, die liep in 1966 al ao'n 80 90 km p/uur
Dat is denk ik dan Motoguzzi, die bestaat nog steedsquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:
Of Malaguzi ofzo en die Honda's met die kleine tankjes, en DKW, die had een vriend van mij, die liep in 1966 al ao'n 80 90 km p/uur
Je bent weer lekker positief over ons je vind het niet gezellig nu.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef flugeltje het volgende:
Het is rustig zeg, de nachtploeg zou toch ondertussen moeten arriveren lijkt me...
Heya SuperMamaquote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
Goedenavond allemaal!![]()
![]()
Ik heb allerlei foto's voorbij zien komen van hotelkamers, zwembad, de bar, de hal, het uitzicht en moet zeggen wat hebben we een fantastisch hotel hier!Wat hebben jullie het gezellig gemaakt zeg, mag ik aanschuiven bij de bar?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |