Nope, die wordt gebeld...quote:
Zo te zien heb je er zelf al één ingeschonken.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doe mij maar een pilsje [afbeelding]
Ze houd het alleen niet zo lang uitquote:Op maandag 9 januari 2006 20:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Sterke meid, daar hebben we aan die kan je beter zien fietsen als horen kletsen![]()
![]()
Dan neem jij het zometeen toch van haar overquote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze houd het alleen niet zo lang uit
Nu nog al aan de spa?quote:
Kan helaas niet want ik heb Bar dienst.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan neem jij het zometeen toch van haar over![]()
Volgens mij is het een leuke meid.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
O nee, eerst gaat Natalie zingen... (de FA)
Was meer een cap van de voorraadquote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zo te zien heb je er zelf al één ingeschonken.
Oppassen voor Bonnie want dan ben je zo door je voorraad heen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:47 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was meer een cap van de voorraad![]()
D'r knietjes zijn over en ze loopt nu 3 uur per dag, dus dat gaat wel lukken voor een avondjequote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze houd het alleen niet zo lang uit
Valt wel mee ze staan beneden in de vuurwerk bunkerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oppassen voor Bonnie want dan ben je zo door je voorraad heen.
Hahaha ze durft nietquote:Op maandag 9 januari 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:
O nee, eerst gaat Natalie zingen... (de FA)
Hebben we ook al een vuurwerk bunker????quote:Op maandag 9 januari 2006 20:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Valt wel mee ze staan beneden in de vuurwerk bunker![]()
Heb je even voor mij....quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef regenworm het volgende:
Frans Bauer mute
Oh, Die is voor mij ook onbekend waar kan ik die vinden.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hebben we ook al een vuurwerk bunker????
Die heeft regenworm nog niet laten zien.
Ja sorry, het is de voormalige sm kamer (vrij groot) dus ik dacht maken we een bunker van voor de drankvoorraad i.v.m. Bonniequote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hebben we ook al een vuurwerkbunker????
Die heeft regenworm nog niet laten zien.
Weet ik nie, Henk weet hemquote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, Die is voor mij ook onbekend waar kan ik die vinden.
Prima ideequote:Op maandag 9 januari 2006 20:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja sorry, het is de voormalige sm kamer (vrij groot) dus ik dacht maken we een bunker van voor de drankvoorraad i.v.m. Bonnie![]()
![]()
Lief van jequote:Op maandag 9 januari 2006 20:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor jouw wel maar voor Frans NIET
Vraag me af of Frans het daarmee eens is. En het is nog wel zo'n lieve vent onze Frans.quote:
Er is ook niks mis mee, maar regenworm pakt de mute knop voor Frans, ikke niequote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag me af of Frans het daarmee eens is. En het is nog wel zo'n lieve vent onze Frans.
Klopt ook maar ik hou niet van zijn muziek krijg er uitslag van.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vraag me af of Frans het daarmee eens is. En het is nog wel zo'n lieve vent onze Frans.
Misschien komt Frans wel een paar dagen logeren als er 1 is uitgestemdquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Z'n muziek vind ik echt helemaal niks, maar als persoon vind ik hem zeer goed te pruimenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wel veel lampjes dan in die zeequote:Op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef henk.jansen het volgende:
Nog even het uitzicht als het donker is vanuit het penthouse
[afbeelding]
Z'n muziek is ook gewoon zwaar bagger.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Z'n muziek vind ik echt helemaal niks, maar als persoon vind ik hem zeer goed te pruimen
Ik hoor Guusje ook liever.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Z'n muziek is ook gewoon zwaar bagger.
Sorry, ben niet echt cameravastquote:Op maandag 9 januari 2006 21:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wel veel lampjes dan in die zee![]()
(foto 1) overdag.
Guusje met het nummer Brabantquote:
Geweldig nummer iddquote:
Heerlijk nummer, maar ja het gaat dan ook over ons Brabant.quote:
Mooi Henkquote:Op maandag 9 januari 2006 21:12 schreef henk.jansen het volgende:
Vlieg met mij naar de regenboog
[afbeelding]
Niet Fransje, alleen z'n muziekquote:Op maandag 9 januari 2006 21:14 schreef PH52 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat hier een stelletje uitgerangeerde dierentuinbewoners Fransje Bauertje zitten af te zeiken ? PAS OP HOOR !!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |