Ik weet het niet maar volgens mij zijn ze allemaal erg geschrokken van ons uitzichtquote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef flugeltje het volgende:
En iedereen Fokradio aanstaan?
In dit FP bericht vind je de linkjes voor muziek en webcam => FOK!radio: IJsmeis zingt voor moderatorsquote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar volgens mij zijn ze allemaal erg geschrokken van ons uitzicht![]()
Jij stuurt iederen naar Fok! Radio met een webcamquote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Laat iedereen me nu ineens in de steek?
Hoi Henk, mooi uitzicht hebben jullie zo hoog in het hotelquote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij stuurt iederen naar Fok! Radio met een webcam![]()
Mijn computer kan net de mail nog halen naast een ander progamma![]()
![]()
Hoi hoi flugelquote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
Hier doet hij het ook, maar ja ik was een beetjequote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef flugeltje het volgende:
bij mij doet ie het altijd meteen....
Ach wat leuk nu om te lezen. Jij hebt nog zo'n ouderwetse pc, zo eentje die je aan moet zwengelen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Jij stuurt iederen naar Fok! Radio met een webcam![]()
Mijn computer kan net de mail nog halen naast een ander progamma![]()
![]()
Nee, die van Henk is íets moderner... Hij zit gelijktijdig op de fietsquote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach wat leuk nu om te lezen. Jij hebt nog zo'n ouderwetse pc, zo eentje die je aan moet zwengelen.
Hoi A-en-M (is het eigenlijk Angela,Annie,Ankie,Andrea,Amalia enz, of mogen we dat niet weten?)quote:Op maandag 9 januari 2006 20:22 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi Henk, mooi uitzicht hebben jullie zo hoog in het hotel![]()
Rustig aan flugeltje iedereen mag je heel graag.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
echt waar?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Rustig aan flugeltje iedereen mag je heel graag.
Maar er zijn ook wel eens andere dingen te doen dan HBB
Tuurlijk mag je dat weten, staat gewoon in mijn profiel......quote:Op maandag 9 januari 2006 20:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi A-en-M (is het eigenlijk Angela,Annie,Ankie,Andrea,Amalia enz, of mogen we dat niet weten?)
Oeps was even vergeten dat ik ook in je profiel kon kijken![]()
Ja, lekker hoog is mijn motto, heerlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, die van Henk is íets moderner... Hij zit gelijktijdig op de fiets
Ja zo eentje waarvan de monitor nog aan de kast vastzit (ouwe IBM)quote:Op maandag 9 januari 2006 20:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach wat leuk nu om te lezen. Jij hebt nog zo'n ouderwetse pc, zo eentje die je aan moet zwengelen.
Lievquote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
We vinden je met ze alle een hele lieve meid![]()
![]()
Je moet wachten tot ze hun belronde gaan doen... Yvonne en zo... Dat is altijd wel gezelligquote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef regenworm het volgende:
Heb die fok radio aan staan maar het is niet om aan te horen.
Wat een slap gelul allemaal nu over foto's.
Wij lullen nooit slap over foto's natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 20:32 schreef regenworm het volgende:
Heb die fok radio aan staan maar het is niet om aan te horen.
Wat een slap gelul allemaal nu over foto's.
Hoi beertje, en ook nog regenwormquote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef lovebear het volgende:
Benner weer net maar even gegeten hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Alleen over een tiehhhhh in een topicquote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wij lullen nooit slap over foto's natuurlijk![]()
Mag ik dan Maria of Mar typen dat is makkelijkerquote:Op maandag 9 januari 2006 20:29 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat weten, staat gewoon in mijn profiel......
edit:gezien dus
Hoi hoi beertjequote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef lovebear het volgende:
![]()
![]()
Tuurlijk Henk, jij welquote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mag ik dan Maria of Mar typen dat is makkelijker![]()
![]()
Ik ben de stream gewoon aanstaan wacht wel af.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moet wachten tot ze hun belronde gaan doen... Yvonne en zo... Dat is altijd wel gezellig
Lieske komt wel even naar toequote:Op maandag 9 januari 2006 20:36 schreef henk.jansen het volgende:
Kan iemand even aflossen met fietsen? Yolande wil een cd branden
Ik ga kapot pffffff
Ah jullie gaan het beneden op een zuipen zettenquote:
Wat kan ik voor je klaar zetten.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ah jullie gaan het beneden op een zuipen zetten![]()
![]()
![]()
Ben zo onderweg![]()
Sterke meid, daar hebben we aan die kan je beter zien fietsen als horen kletsenquote:
De moderator van PUB en SES...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |