Zal ik jou eens plat stampen wormpjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze het niet vertalen begrijp er geen reet van.
Sinds wanneer neem jij limburgers serieus? Ik nooit
UHUh..quote:Op maandag 9 januari 2006 22:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gegeven ? Gegeven ? Je betaalt gewoon, net als de rest .
Oh please . . make my Dayquote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens plat stampen wormpje![]()
okquote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dur is vanmiddag een vrachtwagen vol aangeleverd, kan niks gebeuren![]()
Licht eraan wel gedeelte ze praten wel snel maar je leer t om t te begrijpen en luisteren.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Brabanders zijn idd niet fijn om naar te luisteren nee
Goed gezien van jequote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, de andere helft, ik dacht gisteren een rode bloem te zien.
Maar dat is dus M en Aleuk zo
![]()
Goed gevonden he.... ieder ons herkenbaar roosjequote:Op maandag 9 januari 2006 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Aha, de andere helft, ik dacht gisteren een rode bloem te zien.
Maar dat is dus M en Aleuk zo
![]()
Nee hoor, Brabants klinkt heel anders dan Limburgs...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde ? Of ben ik nou gek ?![]()
Als ik ergens niet naar wil luisteren... Brabanders! Precies! (Limburgers heb ik raar genoeg geen enkel probleem mee...)quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voorlopig aan de bar hangen, wiet roken, bier zuipen en over brommers praten. Onder de bezielende leiding dan Harm Jan en Dennisquote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
Even voor de duidelijkheid, de sixtieszaal is voor mensen uit de jaren 60, of luisteren we met 'zn allen naar bijv. The Doors?
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's dus wel hetzelfde, want ik spreek ook ABNquote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, Brabants klinkt heel anders dan Limburgs...
En ik spreek overigens netjes ABN, alleen m'n zagggggggte G wil er nog wel eens tussendoor piepen...![]()
rustig aanquote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens plat stampen wormpje![]()
De brabantse G kan je ook echt niet weg stoppen, hoevaak ik de laatste jaren te horen heb gekregen.... Jij komt zeker uit Brabant vandaan he.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor... Maar Ik vind het geen fijn accent om naar te luisteren...
Ik kom zelf uit Brabant overigens
Om maar eens wat te noemen!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
Even voor de duidelijkheid, de sixtieszaal is voor mensen uit de jaren 60, of luisteren we met 'zn allen naar bijv. The Doors?
Zeg, zit jij weer te zuipen ?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Licht eraan wel gedeelte ze praten wel snel maar je leer t om t te begrijpen en luisteren.
Dat heb je met alle dialecten![]()
uh....que?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef PH52 het volgende:
Onder de bezielende leiding dan Harm Jan en Dennis
Ach, als het alleen de G is valt het nog mee...quote:Op maandag 9 januari 2006 22:11 schreef A-en-M het volgende:
[..]
De brabantse G kan je ook echt niet weg stoppen, hoevaak ik de laatste jaren te horen heb gekregen.... Jij komt zeker uit Brabant vandaan he.
Moeilijk om naar te luisteren.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zeggen werkelijk alle Brabanders die ik ken die het niet van zichzelf doorhebben, weet je dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En ik spreek overigens netjes ABN, alleen m'n zagggggggte G wil er nog wel eens tussendoor piepen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |