Je had ook nog Yamaha, zo een klein smal dingetjequote:Op maandag 9 januari 2006 21:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is denk ik dan Motoguzzi, die bestaat nog steeds![]()
![]()
Jawel, maar het is vrij stilletjes nu...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent weer lekker positief over ons je vind het niet gezellig nu.![]()
![]()
Zit toch niet te zeuren, mens! Praat!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jawel, maar het is vrij stilletjes nu...
Neu... Dat doe ik dus niet hè... Voor je het weet laten ze me zingenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje kom jij ook nog op Fok Radio?
Goedenavond.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:42 schreef SuperMOM het volgende:
Goedenavond allemaal!![]()
![]()
Ik heb allerlei foto's voorbij zien komen van hotelkamers, zwembad, de bar, de hal, het uitzicht en moet zeggen wat hebben we een fantastisch hotel hier!Wat hebben jullie het gezellig gemaakt zeg, mag ik aanschuiven bij de bar?
![]()
valt nog meequote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jawel, maar het is vrij stilletjes nu...
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Werd die niet ook wel 'het Eitje' genoemd?
Does lief tegen mijquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef demins het volgende:
[..]
Zit toch niet te zeuren, mens! Praat!!!
Zal wel een e-mail sturen dan je erg goed een nummer van Bonnie kan en wil zingen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neu... Dat doe ik dus niet hè... Voor je het weet laten ze me zingen
Doe maar nietquote:Op maandag 9 januari 2006 21:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal wel een e-mail sturen dan je erg goed een nummer van Bonnie kan en wil zingen.![]()
Kijk, die toon bevalt me al stukken beter...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent echt lekker op de foto's van je fotoboek?
Daar ging ik altijd op joyriden, mijn vader had er een (sorry paquote:
Het lijkt er wel opquote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
Wat komen er veel binnen, is het borreluurtje ?![]()
Hai Bartoli
Klopt met dat tankje schuin naar benedenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Werd die niet ook wel 'het Eitje' genoemd?
Dag lieve Flugel! Begin je alweer een beetje op te knappen of blijft het sappelen? We leven allemaal heel erg met je mee, en bidden om een goede afloop van je verkoudheid. Wanneer denk je weer aan het werk te kunnen? Laat de baas maar gewoon wachten, hoor, tot je echt helemaal uitgeziekt bent. Kunnen we nog iets voor je doen? Misschien je kussen opschudden? Een kopje warme melk met honing voor je maken? Je lekker onderstoppen... Laat het maar weten, geen moeite is ons teveel! Heel veel warme, hete kusjes van iedereen en eentje extra van mij op je dat weet je wel! Heel erg veel liefs, en over een uurtje informeer ik wel of er vooruitgang in je zit! Rust lekker uit lieverd, en maak je nergens zorgen over! Dat doen wij wel! Pas je goed op jezelf? Geen domme dingen doen hoor! Nou ik moet afsluiten, nou schat, ik ben slecht in afscheid nemen, maar ik zou toch gewoon willen zeggen tot straks en nogmaals heel veel liefs!!!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dag lieve Flugel! Begin je alweer een beetje op te knappen of blijft het sappelen? We leven allemaal heel erg met je mee, en bidden om een goede afloop van je verkoudheid. Wanneer denk je weer aan het werk te kunnen? Laat de baas maar gewoon wachten, hoor, tot je echt helemaal uitgeziekt bent. Kunnen we nog iets voor je doen? Misschien je kussen opschudden? Een kopje warme melk met honing voor je maken? Je lekker onderstoppen... Laat het maar weten, geen moeite is ons teveel! Heel veel warme, hete kusjes van iedereen en eentje extra van mij op je dat weet je wel! Heel erg veel liefs, en over een uurtje informeer ik wel of er vooruitgang in je zit! Rust lekker uit lieverd, en maak je nergens zorgen over! Dat doen wij wel! Pas je goed op jezelf? Geen domme dingen doen hoor! Nou ik moet afsluiten, nou schat, ik ben slecht in afscheid nemen, maar ik zou toch gewoon willen zeggen tot straks en nogmaals heel veel liefs!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermouthed het. Ben ondertussen wel aan een borrel toequote:Op maandag 9 januari 2006 21:55 schreef Bengeltje het volgende:
Wat komen er veel binnen, is het borreluurtje ?![]()
Hai Bartoli
snie, dat was Bonnie...quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bar is open, maar de rose is op gisteravond heeft Flugeltje de voorraad op gedronken.
Maikuul... Nu ik z'n zachte G hoor kan ik hem niet meer serieus nemenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef regenworm het volgende:
Flugeltje kan jij die gozer op fok radio verstaan.
Ikke niet
Je hebt de hele voorraad mee naar boven genomen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
snie, dat was Bonnie...
Als je echter wat port mist kun je de lege flessen op de topetage ophalen...![]()
daarvoor nog wel?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maikuul... Nu ik z'n zachte G hoor kan ik hem niet meer serieus nemen
quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
de rose is op gisteravond heeft Flugeltje de voorraad op gedronken.
Doe mij dan maar een Hoegaarden, die smaakte gisteren wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bar is open, maar de rose is op gisteravond heeft Flugeltje de voorraad op gedronken.
De rosé is op??quote:Op maandag 9 januari 2006 21:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze het niet vertalen begrijp er geen reet van.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maikuul... Nu ik z'n zachte G hoor kan ik hem niet meer serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |