quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij doet ook mee met het spel hoor.
quote:
Moet ik ff hem er in fixxen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Mijn OP he... dat noem ik nou... artistieke kunst
Tautoloog!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Mijn OP he... dat noem ik nou... artistieke kunst
Zo'n spel brengt het slechtste in de mens naarboven..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]Wil je met het ShowChat Verbond mee Sven wegstemmen?
![]()
Dit is mijn 3e topic hier misschien...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Geil!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo'n spel brengt het slechtste in de mens naarboven..![]()
Moet ik je even brutaal in elkaar slaanquote:
Sven wegstemmen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dan doe ik het juist!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik je even brutaal in elkaar slaan
[/turk]
[/irakees]
[/marokkaan]
Ik vind het ook een leuk nummer!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef mark_03 het volgende:
Trouwens, Floortje deed gister Anita Meyer - Why tell me why ... en was ik niet degene die afgelopen maandag in een post nog zei: Anita - Why tell me why, wat een vet nummerJAAAAAA ... duss
Daarom is het zo tof.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo'n spel brengt het slechtste in de mens naarboven..![]()
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik je even brutaal in elkaar slaan
[/turk]
[/irakees]
[/marokkaan]
Ja verdomme... dat was dus niet de bedoelingquote:
Ja das niet eerlijk... jij weet hetquote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is?![]()
Heb jij al het fabuleuze ShowChat #600: De Super Fantastische Avonturen van ShowChat! gezien?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven wegstemmen.![]()
![]()
![]()
Ik heb hem pluspunten gegeven.![]()
Of het moet in mijn voordeel zijn, dat ik wat langer erin blijf natuurlijk.![]()
Machtsmisbruik!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja verdomme... dat was dus niet de bedoelingEn dat meen ik. Het was kunst wat ik had staan
Nu je het zegt, moet nog ff studeren voor m'n examen morgen ... dankje Dadaquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef Dada het volgende:
Bookmark.
Ik luister niet naar gastarbeidersquote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja verdomme... dat was dus niet de bedoelingEn dat meen ik. Het was kunst wat ik had staan
Don't play if you can't handle the dice, BITCH!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, moet nog ff studeren voor m'n examen morgen ... dankje Dada. Topper.
Ik ben gewoon Nederlands hoorquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef mark_03 het volgende:
Nu je het zegt, moet nog ff studeren voor m'n examen morgen ... dankje Dada. Topper.
Je kan je OP weer terugveranderenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlands hoorZie ik uit als een turk? Praat ik als een marokkaan? (Dat kun je nachekkuh bij Zhenar)?
::R ;r:R R r:r
Ik heb je allang de hemel in geprezenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb jij al het fabuleuze ShowChat #600: De Super Fantastische Avonturen van ShowChat! gezien?![]()
Ja, er zijn mensen die moeten studeren. Ik ook, ik heb een mondeling morgenquote:
Precies, allochtonen lijken niet op Dennisquote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ben gewoon Nederlands hoorZie ik uit als een turk? Praat ik als een marokkaan? (Dat kun je nachekkuh bij Zhenar)?
Nee als eenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven, ik hou van jequote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan je OP weer terugveranderen!
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb je allang de hemel in geprezenkeuteldeuker.
![]()
![]()
Hij was tof.![]()
Wat heb jij gesnoven?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven, ik hou van je![]()
Mijn OP is kunst en is daarom helemaal leeg... Vandaar ook de TT... Dat is grammaticale kunst.. leegte = lege op..
Ach.. geen slechte keuze hoor Dennis Tuinman/Arnie Alberts. Alleen heb ik niet zo een kin als dat hij heeftquote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies, allochtonen lijken niet op Dennis
Alsof ik bij mennekes (quote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Over 10 jaar hoor je geen verzgil meerquote:
Kreug alleumaal de kolere..quote:
Zonet nog! Bij mij! SLET!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof ik bij mennekes () kijk naar de fotoboeken
Die tweede is Haags, maar ik hou evengoed van je hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kreug alleumaal de kolere..
Kreug naauw tietuh..
Ja dat mot ik nie...
Ach zo een die zich wil bewijzen dat ie geen homo isquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
1989quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach multi-cultyquote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die tweede is Haags, maar ik hou evengoed van je hoor![]()
Oktober 2005?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach zo een die zich wil bewijzen dat ie geen homo is![]()
dat is zoooooooo oktober 2005
wehhehehehehehehehequote:Op zondag 8 januari 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach zo een die zich wil bewijzen dat ie geen homo is![]()
dat is zoooooooo oktober 2005
quote:
quote:
quote:
Goeie comeback!quote:
Oeeeeh.. jaaaa dan gaan we toetatoetatoetatoetatoe doen en zo...quote:
Jeeeequote:Op zondag 8 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeeeeh.. jaaaa dan gaan we toetatoetatoetatoetatoe doen en zo...
Opleiding: MBO Administratief Juridischquote:
Euhh...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Opleiding: MBO Administratief Juridisch
Hoe kan dat nou? Je mag officieel niet eens werken met jouw leeftijd![]()
![]()
![]()
Shite (lees het op zijn Frans...) dat had dus natuurlijk:quote:Op zondag 8 januari 2006 22:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhh...
s c h o o l![]()
Ik werk bij de appie heijn productjes bliepen
Que wie hoe wat?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:03 schreef Zhenar het volgende:
Hey Dizzle, jij doet toch wel mee aan de ShowChat Conspiracy bij de survival game?![]()
sjieté?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Shite (lees het op zijn Frans...) dat had dus natuurlijk:
Beroep: Boodschappen afrekenen voor mensen.
moeten zijn![]()
!
Wat ik zeg!quote:
Nee manquote:
Wat voor spel is dat? Waar? Bedoel je die van IDO?quote:
Oh...quote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man
Nou staat er: Sjiethee... en het moet Shite zijn. Als je op zijn Frans achter een it een e plakt, dan leg je de nadruk op it en spreek je het uit als iet Dus op zijn nederlands is het uit te spreken zo: SHIET
Dat had ik met Duitsquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh...
Nou.
heb 3 jaar frans gehad.
niets van opgestoken
vergane tijd... 3 klokuren in de week 3 jaar lang...
Ja, het user spel.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat voor spel is dat? Waar? Bedoel je die van IDO?
OK, dan hier ons huidige Mission Statement: SVEN WEGSTEMMENquote:
Oh.. ik dacht dat het ging om alle SHO SC users omhoog kicken. Dat vind ik niet eerlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dan hier ons huidige Mission Statement: SVEN WEGSTEMMEN!
Jamaar Sven wilde niet meedoen aan de ShowChat Confederatie, dus moet hij EXIT!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht dat het ging om alle SHO SC users omhoog kicken. Dat vind ik niet eerlijkSven is
maar ik vind wel dat BVO mag winnen
Oh.. Beev mee eens? Dan doe ik misschien meequote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar Sven wilde niet meedoen aan de ShowChat Confederatie, dus moet hij EXIT!![]()
![]()
BVO is het ermee eensch.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. Beev mee eens? Dan doe ik misschien mee
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. Beev mee eens? Dan doe ik misschien mee
Ik zeg toch misschien...quote:
De ShowChat Samenzwering wordt machtiger! MUHAHAHAHA!quote:
Dude, stem gewoon op wie je zelf wilquote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch misschien...Maar als jij mij weer omhoog kickt.. dan ga ik dus absoluut niet tegen je stemmen
Jij bent wel makkelijk te kopen zeg.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch misschien...Maar als jij mij weer omhoog kickt.. dan ga ik dus absoluut niet tegen je stemmen
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De ShowChat Samenzwering wordt machtiger! MUHAHAHAHA!![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, groetsels he* Renesite bed in
![]()
Dude, stemafspraken is toch waar het hele spel om draait!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, stem gewoon op wie je zelf wil.
Ja maar hoe kan ik tegen Svurno stemmenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent wel makkelijk te kopen zeg.De ShowChat Corporatie moet wel als één functioneren, anders werkt het niet.
![]()
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, stemafspraken is toch waar het hele spel om draait!![]()
Denk aan de macht, vrouwen en rijkdom die je ervoor terug krijgt!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik tegen Svurno stemmenDat doet pijn in mijn hart
Voor jou misschien niet.quote:
Waarom dan wel?quote:
Succes!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Paltos het volgende:
Ik ga slapen!.
Géhéhé! Alsof dat gaat lukken! Ik ga al twee weken lang pas om halfvier slapen..
Maar toch!.
oh, wacht, het mag van Insomaniacquote:
Dat was mijn 25000e post die ik heb gemistquote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik tegen Svurno stemmenDat doet pijn in mijn hart
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Modjes, verwijder bovenstaande reactie maar, aangezien tvp's niet meer mogen.
![]()
Allemaal doorquote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was mijn 25000e post die ik heb gemist
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
oh, wacht, het mag van Insomaniac.
Maar ik blijf het stom vinden dat jullie één van de tofste users er direct uit willen stemmen.. En ik heb ook al geen awards.
.
Wat nou weer? Ik heb hem niet weggehaald, hoor.quote:
C'est comme 'hé' en Néerlandais.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je ne sais pas qu'est-ce que le mot "hein" signifie.
Hij staat er weerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat nou weer? Ik heb hem niet weggehaald, hoor.
Ah oui, je le comprends maintenantquote:
Peut-être.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah oui, je le comprends maintenantMais vais-tu maintenant dormir?
Nee, ik ben TV aan het kijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Topickiller. Jullie moesten even gaan opzoeken zeker.!1 one! een! twee!
Nee... dat betekent "misschien"quote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Topickiller. Jullie moesten even gaan opzoeken zeker.!1 one! een! twee!
Je vais aussi dormir. Je dois tôt sur. Au revoirquote:
Oeh, de Eindshow in fasen... tof!!!11!!! Net als bij Expeditie Robinson!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Duiveltja het volgende:
Vanavond uitslag Awards, maar geen icons nog.
Truste!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je vais aussi dormir. Je dois tôt sur. Au revoir
tuurlijk: sms Babette naar 1010quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, de Eindshow in fasen... tof!!!11!!! Net als bij Expeditie Robinson!Kunnen we ook nog SMS'en?!
![]()
Ga huilen dramaqueenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev... heb jij die of zo?
[Gez] Cobra Driver SZ 440 Ti 10.5 Hard-Shaft
quote:
Yes 3 awardsquote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Duiveltja het volgende:Gordon Award – Grootste dramaqueen Dizer (12!!!! stemmen)
Brad Pitt Award – Lekkerste user (m) Dizer (8 stemmen)
De Televizierring 2005 Award – Het leukste topic 2005 ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!
ikke 1, maar wel dequote:
verkoop je die??? heb ik nooit gezien, wat moet ie kosten???quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dizer!
Een beetje Amélie verkopen![]()
Gij heiden!
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dizer!
Een beetje Amélie verkopen![]()
Gij heiden!
Is al verkochtquote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
verkoop je die??? heb ik nooit gezien, wat moet ie kosten???
quote:
Mensen kunnen stemmen op het topic zelf he. Al verdien je wel de credits voor de leuke OP. Wie gaat er trouwens opruimen hier?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
Duiveltja, ga je ook een icon maken voor de Televizierring award?
Vond het echt geen leuke filmquote:
Opruimen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen kunnen stemmen op het topic zelf he. Al verdien je wel de credits voor de leuke OP. Wie gaat er trouwens opruimen hier?
Omdat we allemaal spontaan zijn klaargekomen op onze awards denk ikquote:
Het icoontje is dan ook voor alle SC usersquote:Op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen kunnen stemmen op het topic zelf he. Al verdien je wel de credits voor de leuke OP.
Ach doet ie anders normaal ook.. zonder die awardsquote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupa spuit alles onder als ie ziet dat hij 4 awards heeft.
Ik dacht dat Bupa a-seksueel wasquote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupa kennende is het eerder colaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:
Ranja toch?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat we allemaal spontaan zijn klaargekomen op onze awards denk ik.
Zo erg is het toch niet?quote:
* gaat je geheugen testenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet?(gaat pesten op verjaardag over 9 maanden
)
kutquote:
Ik word over 2 maanden al een jaar ouder, ik mag het vergeten op mijn leeftijdquote:
Nou zeg.. dat valt reuze meequote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik word over 2 maanden al een jaar ouder, ik mag het vergeten op mijn leeftijd
Jaaa, want J wordt eerst nóg ouderquote:
Noem je hem gewoon oudje.. voel jij je lekker jongerquote:
Dat doe ik alquote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem je hem gewoon oudje.. voel jij je lekker jonger![]()
Ik ga m'n bed in! Weltrustenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem je hem gewoon oudje.. voel jij je lekker jonger![]()
Inderdaad! En die mensen aan mijn onbijttafel, daar ben ik óók nog steeds niet aan gewend!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:02 schreef LeBeau het volgende:
Is XcUZ_Me weer een nieuwe? Ik mis ook van alles hier als ik even niet oplet. Het is net zo iets als 's morgens wakker worden en naar beneden gaan om opeens zes nieuwe mensen aan de ontbijttafel te vinden die allemaal doen alsof het heel normaal is.
Wat voor examen?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef mark_03 het volgende:
Straks m'n eerste landelijke examen uit een reeks van 9. Twee week lang
.
.
Ik ben minder nieuw dan jij bentquote:Op maandag 9 januari 2006 09:02 schreef LeBeau het volgende:
Is XcUZ_Me weer een nieuwe? Ik mis ook van alles hier als ik even niet oplet. Het is net zo iets als 's morgens wakker worden en naar beneden gaan om opeens zes nieuwe mensen aan de ontbijttafel te vinden die allemaal doen alsof het heel normaal is.
he Mark, had je m'n Wytske-filmpje nog gezien?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef mark_03 het volgende:
Straks m'n eerste landelijke examen uit een reeks van 9. Twee week lang
.
.
dat moet een heel bijzondere ervaring zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben minder nieuw dan jij bent.
Nee hoor, wees niet bang. Ik ken Dizer irl en af en toe kom ik hem hier even pesten.
Het blijft beperkt tot verjaardagen gelukkigquote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat moet een heel bijzondere ervaring zijn![]()
Nee, vertel... welke?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
he Mark, had je m'n Wytske-filmpje nog gezien?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef Zhenar het volgende:
Hey Babs, nog ff een high BMA/GJDA-high five doen?![]()
* Zhenar houdt hand op
mja zo'n aanelkaargeplaktequote:Op maandag 9 januari 2006 10:54 schreef mark_03 het volgende:
Nee, vertel... welke?
Toch niet die aanelkaar geplakte versie met al die mutsen?
Tuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zo'n aanelkaargeplakte
een heel verhaal van 10 minuten...
maar Wytske is veruit de leukste, dat moet ik eerlijk toegeven
Ik ga zo dadelijkquote:
Het went, kan ik vertellen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat moet een heel bijzondere ervaring zijn![]()
Oh televisie kijken doe ik nog wel. Vuurzee, America's Next Topmodel en soms Idolsquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef babette21 het volgende:
ik ook [soort van]... en ik heb pc & tv ook nauwelijks gemist
Ik moest ook voor 10 minutenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ook alweer naar school geweest..
Zeker HBO?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet iedereen naar school?Ik heb nog een week vakantie.
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet iedereen naar school?Ik heb nog een week vakantie.
![]()
redelijk inderdaad... het kijkt wel lekker weg, beetje van 't niveau Luifel en Luifelquote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef Airelle het volgende:
Ik heb ook een stukje gezien van die nieuwe serie op Ned.2 met Cas Janssen (die bedoel je neem ik aan?). Maar ik vond het het redelijk, niet geweldig ofzo...
introductieaflevering was heel aardig, al verwacht ik nog een hoop soapclichés enzoquote:Hoe was Koppels? Die heb ik gemist.
nope, niet iedereenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet iedereen naar school?
Is het nog online te zien, kan ik over een tijdje de schade inhalen...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
introductieaflevering was heel aardig, al verwacht ik nog een hoop soapclichés enzo
maar ja, da's stiekem natuurlijk wel wat we willen he... 't is een beetje Jill Mansell op tv zeg maar
Nee, bekendere en betere cast.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef Airelle het volgende:
Doen er weer de zelfde weer mee van RG&WL??? Oh luie ik, ik kan natuurlijk ook even gaan googl'n..
Oh, dat is goed nieuws.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee, bekendere en betere cast.
geen idee... ik heb 't op dvd, maar zal wel 'n groot bestand zijn en van formateren enzo heb ik geen kaas gegeten....quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef Airelle het volgende:
Is het nog online te zien, kan ik over een tijdje de schade inhalen....
Zhenarquote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef Zhenar het volgende:
BVO!Ik dacht dat we Sven zouden wegstemmen!
![]()
Ach, who caresIk vond het allang grappig om zelf te doen.
Hm daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Zhenar.
Zoiets moet je pas op cruciale momenten doen.
Als je jezelf nú al onpopulair maakt door complotten enzo te laten blijken, lig je er zo uit. Speel het dan goddome slim, lamlul
.
Hoezo?! Alleen ik heb op jou gestemd, toch?! Is het niet overduidelijk dat BVO mij aan het lijntje houdt en slechts wacht op het perfecte moment om zich aan jouw zijde te scharen en mij keihard in de rug te steken? Maak je niet sappel, Svennie, je hebt stiekem heus nog wel bondgenoten!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
...quote:
Da's van Herman van Keeken.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:50 schreef alwaysthebest het volgende:
* Herman van Veen - Pappie loop toch niet zo snel![]()
Ik heb i.i.g. van Van Veen versie.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's van Herman van Keeken.
(Of heeft Van Veen die ook een keer gezongen?)
Zo heette die van mij ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb i.i.g. van Van Veen versie.![]()
Sssst, dat is ons geheimpje.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aa er staat dat bupa als laatst gepost heeft in my active topics list maar ik zie de post niet
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:12 schreef Zhenar het volgende:
WTF Buup?!Net was er nog een blatante vergissing van jou te lezen op de vorige pagina. Nu staan daar enkel andijvie opmerkingen en flauw dansende smileys!
![]()
Ik zeg: samenzwering!!!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef Bupatih het volgende:
Heb je Belle en het Beest - de kerseditie al bekeken, Yash?
quote:
Is ze soms lid van de SP?quote:
Die TVP van jou, maar die is er later weer in geëditquote:Op maandag 9 januari 2006 16:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat er gewoon een keer een reactie is verwijderd in dit topic.
Hoe heb je die er in geëdit dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die TVP van jou, maar die is er later weer in geëdit.
Mag ik even met jouw knopjes spelen, dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:13 schreef Copycat het volgende:
Jullie zitten hier toch niet met jullie knopjes te kloten hè?
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:14 schreef Bupatih het volgende:
Mag ik even met jouw knopjes spelen, dan?
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef Copycat het volgende:
![]()
Alsof jij het belangrijkste knopje weet te vinden
*moet aan een Vliegende Panters-sketch denken*quote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Alsof jij het belangrijkste knopje weet te vinden
Laat eens een lichtje branden?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
*moet aan een Vliegende Panters-sketch denken*!
Nee! Moet je me maar niet pesten!quote:
Right back atcha!quote:
Jouw reactie zat tussen http://forum.fok.nl/edit/33848270 en http://forum.fok.nl/edit/33848309 Het was dus precies #300. En omdat verwijderde reacties eigenlijk alleen maar onzichtbaar worden gemaakt, kon je 'm wel editen dus nogquote:Op maandag 9 januari 2006 17:12 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar...
Je had eerst de reactie verwijderd, toch??
Hoe kon je het er dan later weer inzetten?Dat kan toch niet met de edit-knop.
Maar ik zit ondertussen wel mooi te kijken met een vol verwachting kloppend knopjequote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik zit ondertussen wel mooi te kijken met een vol verwachting kloppend knopje.
Ja, lach er maar om!quote:
Wat lief.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om!
Ik wens je blauwe Bupaballen toe!!!
Ha, dat wist je niet hequote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jouw reactie zat tussen http://forum.fok.nl/edit/33848270 en http://forum.fok.nl/edit/33848309 Het was dus precies #300. En omdat verwijderde reacties eigenlijk alleen maar onzichtbaar worden gemaakt, kon je 'm wel editen dus nog.
quote:
Wat is het woord dan?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo ! En ik mag het doen want ik heb m'n eerste examen dit jaar best goed gemaakt denk ik.
(ik was vergeten te reagerenquote:
Hoi stomme geitquote:Op maandag 9 januari 2006 17:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo ! En ik mag het doen want ik heb m'n eerste examen dit jaar best goed gemaakt denk ik.
Wie ben jij om mensen te veroordelen die je helemaal niet kent!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi stomme geitBedoel, dat meiske.
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wie ben jij om mensen te veroordelen die je helemaal niet kent!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |