quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij doet ook mee met het spel hoor.
quote:
Moet ik ff hem er in fixxen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Mijn OP he... dat noem ik nou... artistieke kunst
Tautoloog!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
Mijn OP he... dat noem ik nou... artistieke kunst
Zo'n spel brengt het slechtste in de mens naarboven..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]Wil je met het ShowChat Verbond mee Sven wegstemmen?
![]()
Dit is mijn 3e topic hier misschien...quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Geil!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo'n spel brengt het slechtste in de mens naarboven..![]()
Moet ik je even brutaal in elkaar slaanquote:
Sven wegstemmen.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dan doe ik het juist!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik je even brutaal in elkaar slaan
[/turk]
[/irakees]
[/marokkaan]
Ik vind het ook een leuk nummer!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef mark_03 het volgende:
Trouwens, Floortje deed gister Anita Meyer - Why tell me why ... en was ik niet degene die afgelopen maandag in een post nog zei: Anita - Why tell me why, wat een vet nummerJAAAAAA ... duss
Daarom is het zo tof.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo'n spel brengt het slechtste in de mens naarboven..![]()
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet ik je even brutaal in elkaar slaan
[/turk]
[/irakees]
[/marokkaan]
Ja verdomme... dat was dus niet de bedoelingquote:
Ja das niet eerlijk... jij weet hetquote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is?![]()
Heb jij al het fabuleuze ShowChat #600: De Super Fantastische Avonturen van ShowChat! gezien?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sven wegstemmen.![]()
![]()
![]()
Ik heb hem pluspunten gegeven.![]()
Of het moet in mijn voordeel zijn, dat ik wat langer erin blijf natuurlijk.![]()
Machtsmisbruik!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja verdomme... dat was dus niet de bedoelingEn dat meen ik. Het was kunst wat ik had staan
Nu je het zegt, moet nog ff studeren voor m'n examen morgen ... dankje Dadaquote:Op zondag 8 januari 2006 21:49 schreef Dada het volgende:
Bookmark.
Ik luister niet naar gastarbeidersquote:Op zondag 8 januari 2006 21:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja verdomme... dat was dus niet de bedoelingEn dat meen ik. Het was kunst wat ik had staan
Don't play if you can't handle the dice, BITCH!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, moet nog ff studeren voor m'n examen morgen ... dankje Dada. Topper.
Ik ben gewoon Nederlands hoorquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:52 schreef mark_03 het volgende:
Nu je het zegt, moet nog ff studeren voor m'n examen morgen ... dankje Dada. Topper.
Je kan je OP weer terugveranderenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Nederlands hoorZie ik uit als een turk? Praat ik als een marokkaan? (Dat kun je nachekkuh bij Zhenar)?
::R ;r:R R r:r
Ik heb je allang de hemel in geprezenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb jij al het fabuleuze ShowChat #600: De Super Fantastische Avonturen van ShowChat! gezien?![]()
Ja, er zijn mensen die moeten studeren. Ik ook, ik heb een mondeling morgenquote:
Precies, allochtonen lijken niet op Dennisquote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Ik ben gewoon Nederlands hoorZie ik uit als een turk? Praat ik als een marokkaan? (Dat kun je nachekkuh bij Zhenar)?
Nee als eenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven, ik hou van jequote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kan je OP weer terugveranderen!
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb je allang de hemel in geprezenkeuteldeuker.
![]()
![]()
Hij was tof.![]()
Wat heb jij gesnoven?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven, ik hou van je![]()
Mijn OP is kunst en is daarom helemaal leeg... Vandaar ook de TT... Dat is grammaticale kunst.. leegte = lege op..
Ach.. geen slechte keuze hoor Dennis Tuinman/Arnie Alberts. Alleen heb ik niet zo een kin als dat hij heeftquote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies, allochtonen lijken niet op Dennis
Alsof ik bij mennekes (quote:Op zondag 8 januari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Over 10 jaar hoor je geen verzgil meerquote:
Kreug alleumaal de kolere..quote:
Zonet nog! Bij mij! SLET!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof ik bij mennekes () kijk naar de fotoboeken
Die tweede is Haags, maar ik hou evengoed van je hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kreug alleumaal de kolere..
Kreug naauw tietuh..
Ja dat mot ik nie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |