Het is NU tijd voor geilheid!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En is half tien 's avonds te vroeg voor koffie?!![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je lijkt Marnix wel, alleen maar bezig met het spel
quote:
Kappuh met huiswerk en gezellig meedoen!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Dizer het volgende:
*spamt en weer weggaat....
[TK] Te veel DVD's...
Lijkt me gewoon prachtig, om de topposter en mod er binnen 3 beurten genadeloos uit te gooienquote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je lijkt Marnix wel, alleen maar bezig met het spel
Spam.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Dizer het volgende:
*spamt en weer weggaat....
[TK] Te veel DVD's...
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ga nu meteen centjes vragen aan m'n mama!
Of wacht, het is al na bedtijd..
Jij vond het zeker ook leuk dat Roel vernederd werd bij de BB5 finale!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon prachtig, om de topposter en mod er binnen 3 beurten genadeloos uit te gooien.
Mja, ik heb een vreemd soort humor dnek ik.
Dat is een... eh... spelletje. Zoek de slangquote:
Tuurlijk vond ik dat niet leukquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij vond het zeker ook leuk dat Roel vernederd werd bij de BB5 finale!![]()
Nou ik niet, want ik heb tenminste respect voor mensen, of mag dat ook niet meer tegenwoordig?!
![]()
![]()
![]()
IRL zou je mij toch ook niet 5 minpunten geven, alleen omdat je me zo tof vindt en daarom tactisch stemt.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon prachtig, om de topposter en mod er binnen 3 beurten genadeloos uit te gooien.
Mja, ik heb een vreemd soort humor dnek ik.
quote:
Ik ken een website met zulke spelletjes!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is een... eh... spelletje. Zoek de slang. Kom maar, zoek maar.
![]()
Inderdaad! Dat soort mensen maakt Nederland tot een walgelijk land om in te leven! IK HAAT DE WERELD!!!11!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Tuurlijk vond ik dat niet leuk![]()
.
Als je dát leuk vindt, ben je walgelijk en gewoon ziek in je kop. ECHT!!!
Nee, want dan ben je jezelf niet en dat mag nietquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
IRL zou je mij toch ook niet 5 minpunten geven, alleen omdat je me zo tof vindt en daarom tactisch stemt.. Nee, dus moet je het op een forum ook niet doen
!
Ik nietquote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef Zhenar het volgende:
Maarrehhh... doen we nou een ShowChat Confederatie of niet?![]()
![]()
![]()
Sex op kantoorquote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 uur smiddags?
Komt me niet goed uit
Zoals ik zei, ik sta overal voor openquote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef Zhenar het volgende:
Maarrehhh... doen we nou een ShowChat Confederatie of niet?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 uur smiddags?
Komt me niet goed uit
quote:
Eerst stemmen wequote:
WC hokje? Morgen? 3 uur?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:37 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, het is zou weer eens wat anders zijn dan in bed he. Niet dat ik dat durf
Juridische sexquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dan had ik je -5 moeten geven, zoals ik overwoog
Lijkt me een puik plan.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eerst stemmen weSven
weg en dan zien we wel.
quote:
Oequote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef rena het volgende:
[..]
Laten we een poging doen, zo'n slet (wanhopig) ben ik wel
![]()
![]()
![]()
Ja, het kan nogquote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef mark_03 het volgende:
Kan ik nog posten voordat 601 ook al dicht is... wat een tempo.
Gewoon vanwege het komisch effect hoor. Ik twijfelde tussen jou, BVO en Tom, dacht toen aan een mogelijk ShowChat Emperium en besloot daar mee te wachten.quote:
Je bent trouwens wel 163 jaar oudquote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je staat op springen, niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
Jij doet ook mee met het spel hoorquote:
Welk spel eigk?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij doet ook mee met het spel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |