quote:
ShowChat Complot. Lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Ik sta trouwens geheel open voor stemafspraken en complotten.
Nee, ik dacht gewoon "hmmm....BVO al een tijdje niet gezien"quote:Op zondag 8 januari 2006 21:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit klinkt heel smerig.
OF JE MOET MET EEN PLAUSIBELE VERKLARING KOMEN![]()
:R
:R
;r;
!1
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ShowChat Complot. Lijkt me duidelijk.![]()
IK RUIK ONRAAD!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet jou of CDP even wat vragen op MSN!
Tuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik dacht gewoon "hmmm....BVO al een tijdje niet gezien".
Ik heb nog geen mailtjequote:Op zondag 8 januari 2006 21:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat doe je veel moeite voor zo'n kutkloon.![]()
CDP mag dus echt niet in ons complotje hoor!quote:
Inderdaad. Wij ruiken onverhulde geilheid als het subtiel gepost wordt, hè?quote:
Nee, en aan wie geeft meneer zijn enige 2 pluspunten?!?!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
CDP mag dus echt niet in ons complotje hoor!![]()
![]()
Het is nog geen half 10 en je hebt het alweer over geilheidquote:Op zondag 8 januari 2006 21:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij ruiken onverhulde geilheid als het subtiel gepost wordt, hè?
Ja, en jij geeft ze aan die anderquote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, en aan wie geeft meneer zijn enige 2 pluspunten?!?!.
Dat is om stemmen te winnen, waar de ShowChatAlliantie weer sterker van wordt, DWAAS!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, en aan wie geeft meneer zijn enige 2 pluspunten?!?!.
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is nog geen half 10 en je hebt het alweer over geilheid
Heb ik nu alweer spijt vanquote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en jij geeft ze aan die ander!
Daar is het nooit te vroeg voorquote:Op zondag 8 januari 2006 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is nog geen half 10 en je hebt het alweer over geilheid
Jij nooit.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef rena het volgende:
[..]
Mag je alleen op bepaalde tijden geil zijn dan?
Jij mag niet eens weten wat het betekent, met je 7 jaarquote:
Op zn minst na de koffietijd!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef rena het volgende:
[..]
Mag je alleen op bepaalde tijden geil zijn dan?
Dat je zin hebt in een ijsje, toch?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij mag niet eens weten wat het betekent, met je 7 jaar![]()
En is half tien 's avonds te vroeg voor koffie?!quote:
quote:
Je lijkt Marnix wel, alleen maar bezig met het spelquote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb ik nu alweer spijt van.
Eigenlijk had ik gelijk die 5 punten er bij jou af moeten halen, daarna CDP en CA ook, lig je er direct uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |