Volgens mij ben je niet de enige.. strax eindigt ze net zoals Renske met 1% van BVOquote:Op zondag 8 januari 2006 02:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik ga raffaela verkopenIk mot er niet meer
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige.. strax eindigt ze net zoals Renske met 1% van BVO
die logo's heb ik voor kopies.... deze staan ook op een andere site.... er zijn wel eens foto's van mij gejatquote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef Svensational het volgende:
Alleen jammer van die logo's, voor de rest leuke foto's.
Heb jij ook een MSN-adres, c_a?
yepz..... maar dat wordt morgen, ik ga zo weg....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Miran wat zijn ze leuk geworden
Kun je mij de originele mailen?
En waar blijft Sanne met mn Serge foto!
Ik moet jou of CDP even wat vragen op MSN!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yepz..... maar dat wordt morgen, ik ga zo weg....
Okies..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yepz..... maar dat wordt morgen, ik ga zo weg....
crazydutchpunk @ hetepost . comquote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet jou of CDP even wat vragen op MSN!
Dude, ik heb jou vanmorgen al toegevoegdquote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
crazydutchpunk @ hetepost . com
ohw?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik heb jou vanmorgen al toegevoegd.
Je bent offline, anders had ik allang wat gezegd natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ohw?
Zeg eens wat tegen me... MSN 8.0 is nog ff wennen!
Mail me eventjes jouw MSN.. ik vrees dat MSN (bij meerdere mensen hoor) loopt te fucken!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent offline, anders had ik allang wat gezegd natuurlijk!
ikbenfan@gmail.comquote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mail me eventjes jouw MSN.. ik vrees dat MSN (bij meerdere mensen hoor) loopt te fucken!
charmed_angel5000@hotmail.comquote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet jou of CDP even wat vragen op MSN!
Op de een of andere manier zie ik ze alleen als ik ze opnieuw open, maar ze zijn erg leuk C-A!!! Echt gaaf joh!quote:
Ellen is een zeer mooi meisjequote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef Ayaxola het volgende:
Die Ellen ziet er zo eigenlijk nog niet eens zo beroerd uit![]()
ik vind hem te boyish. misschien omdat ik hetero ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |