Ik stond zeg maar met mijn voorhoofd bij i-jay's stoelpootquote:Op zondag 4 december 2005 00:14 schreef sbientje het volgende:
ik was wel met mijn rug in beeld zei mama
ik vond het echt superleuk! Ik stond heel dicht bij I-jay zijn kruk! en ehh... ja... dat was het![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Even snel wat terug gekeken. Ik ben me toch vaak prominent in beeld.(zo'n lange gast konden ze ook niet omheen
)
Bijvoorbeeld net nadat I-Jay is begonnen ben ik gewoon met m'n halve hoofd links in beeld te zien. En nadat Chantal in het begin zegt: hier zijn de kandidaten! (kun je cappen Sven)
Volgens mij zag ik jou idd op dat moment. En dat door 1 klein foto'tje en een korte beschrijving.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zag net wel een lange vent met z'n rug in beeld, geen idee of het 'm echt was.
Ach I-Jay was wel aardig en Charissa ook ..maar ik ging echt voor Christon en Floortjequote:
Ze heeft een vriendquote:
Een hele aardige gozerquote:
heb je toevallig tel nr.?quote:Op zondag 4 december 2005 03:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is zo leuk..ik ging op de foto..en zij zo"Oh dit is leuk"
Het is echt een schatjeZe mag flink ver komen i/d finales!
Nopequote:
via http://www.rtl.nl/(/shows(...)lag_groep1_intro.xmlquote:Hier zijn de eerste finalisten!
De eerste vier finalisten van Idols 3 zijn bekend! Na een spetterende en bloedstollende show kozen jullie uiteindelijk voor Ernie, Meneer Uil en Dagobert Duck. Het uitverkoren kwartet werd door de Idols-jury gecomplementeerd met Spongebob.
Voor Juffrouw Ooievaar, Bobbie, Potige Smurf, Willem Bever en Schanulleke is het avontuur voorlopig voorbij. Hun kansen liggen in jouw handen, want tijdens de Wildcarshow kun jij ervoor zorgen dat ze een herkansing krijgen!
quote:Op zondag 4 december 2005 08:15 schreef PeRi het volgende:
CDP, jij mensenstalkert, weer geweldige foto's
Zou ik super vinden.quote:Op zondag 4 december 2005 04:32 schreef Svensational het volgende:
Ik zal morgen even kijken, -Vaduz-. Ik heb het wel opgenomen iig.
Ja iddquote:Op zondag 4 december 2005 03:40 schreef Timmai het volgende:
ik bekijk net nogmaals het optreden van Floortje, maar het is echt enorm vreemd (en zielig) wat er gebeurd
Da was ik jaquote:Op zondag 4 december 2005 11:45 schreef sbientje het volgende:
CDP was jij GJ?ik heb jou wel gezien ja, vooral bij de uitslag, toen stonden wij ook direct langs het podium...
ohoooooh wonderchild, everything comes to an end
Maar helemaal aan het begin toen Chantal zei: ''de kandidaten!'' toen was je nog veel duidelijk te zienquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaaa, dat is hem Sven, helemaal links ben ik te zien.
Daar zag je een voorkantquote:Op zondag 4 december 2005 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog veel duidelijker weet ik niet, ik was wel goed te zien in ieder geval.
who caresquote:Op zondag 4 december 2005 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog veel duidelijker weet ik niet, ik was wel goed te zien in ieder geval.
Jeetje, als het je niet interesseert reageer dan niet.quote:Op zondag 4 december 2005 16:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
who cares![]()
er is altijd wel iemand te zien op TV.
Ik? Oh niet.. ik ken ze goed genoeg ondertussenquote:Op zondag 4 december 2005 16:52 schreef Geqxon het volgende:
CDP, hoe erg poepte jij in je broek toen die beveiligings man even op je schouder tikte?
Haha, maar die foto's moest je zeker wel verwijderen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik? Oh niet.. ik ken ze goed genoeg ondertussen
Ik heb geen foto's gemaaktquote:Op zondag 4 december 2005 21:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haha, maar die foto's moest je zeker wel verwijderen?
a) Flitsers (irritant voor de kijkers en de zangers / zangeressenquote:Op zondag 4 december 2005 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie het nut van geen foto's mogen maken nooit in.
Foto's betekent vaak flitsers en dat is killing voor het camerabeeld.quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee maar t mocht ook niet tussendoor.
Vraag zaterdag wel ff waarom
Ik had het over tussen de opnames doorquote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef dolfg het volgende:
[..]
Foto's betekent vaak flitsers en dat is killing voor het camerabeeld.
Vroeger was het echt funest, door de flitsers brandden de camerabuizen in.
Tegenwoordig kan dat niet meer, maar desondanks blijven flitsers bij televisieprogramma's zwaar ongewenst.
Het flitssignaal kijkt gewoon erg onrustig.
Martijn en Chantal waren wat losser( minder zenuwachtig), Jacco was giga op dreef..en de sfeer was toffer..maar de kandidaten en uitslag wat minderquote:Op zondag 11 december 2005 01:14 schreef sbientje het volgende:
ik vond hetdeze week leuker dan vorige week!
Die intresseerden me niet echt.quote:Op zondag 11 december 2005 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toffe foto's!
Waar zijn Marscha, Esther en Renske?
DETAAAILS!quote:Op zondag 11 december 2005 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die intresseerden me niet echt.![]()
En Esther kon niet echt hebben dat we ALLEMAAL met Gabriel op de foto wilde.... ze kwam heel hysterisch gek doen![]()
Esther liep voorbij ons. En later kwam Gabriel, dus wij vragen: mogen we op de foto. Dus wij op de foto met Gabriel.... Komt Esther als een hysterische gek aan gelopen:quote:
Is Gabe ook v/d club denk je?quote:Op zondag 11 december 2005 01:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
*wat doet fok kut!*
Jaaaaaaaaaah Gabriel is LIEF LEUK EN LEKKER.... uhmmmmm AARDIG!![]()
Jah denk het wel!quote:Op zondag 11 december 2005 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is Gabe ook v/d club denk je?
DAMNquote:
Jamai?quote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef Jerruh het volgende:
ik vind gabriel op een of andere manier niet echtluchtbaar..
oeh en weet je welke oud-idol gister ladderzat zonder zijn zangkompaan aan mijn bar kwam voor een whiskey 7up?
Je hebt toch wel in het drankje gekitst he?quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:
het wasjoel
!!!
ik ril nog na!
wat issie klein in het echt!
1 keer vroeg ie whiskey7up en toen gaf ik m bacardi7up en hij proefde het verschil nietquote:Op zondag 11 december 2005 14:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in het drankje gekitst he?
quote:Op zondag 11 december 2005 14:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1 keer vroeg ie whiskey7up en toen gaf ik m bacardi7up en hij proefde het verschil niet!
"ik ben zooooooo tering bezooooopen"
*naar prive stapt*
yepz ik ga weer...... en ze alle finalisten komen! Yippie Christon, Floortje, I-Jay, Charissa, Angelique, Aaron, Renske en Ariel.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
C_A, CDP, T_T-, SH87 en B. gaan dus aankomende zaterdag?
Of ga je toch niet, B.?
hmmmmzzzzzzzz ik had het dus weer eens verkeerd gelezenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zozo, kunnen ze die daar allemaal wel kwijt?
hahahahahahah... kan je lekker nog even kletsen met estherquote:Op donderdag 15 december 2005 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmmzzzzzzzz ik had het dus weer eens verkeerd gelezenalleen de afvallers komen
![]()
ik ga nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
C_A, CDP, T_T-, SH87 en B. gaan dus aankomende zaterdag?
Of ga je toch niet, B.?
Estherquote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahahahahahah... kan je lekker nog even kletsen met esther![]()
Die uit zijn avaquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie is karlijn ook al weer?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:40 schreef PeRi het volgende:
TT change naar CDP, C_A, Tom en BVO's zusje maybe?
I know, het moest gewoonquote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef PeRi het volgende:
Hahaha gefeliciteerd hoor! Ga je toch nog! Leuk!![]()
Ik kan 'm pas op de computer zetten als ik weer bij m'n ouders ben, dus dan moet je wachten tot woensdag.quote:Op zondag 18 december 2005 09:49 schreef PeRi het volgende:
Ik wil een foto van de Idols zeep!
Ik wacht!quote:Op zondag 18 december 2005 09:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan 'm pas op de computer zetten als ik weer bij m'n ouders ben, dus dan moet je wachten tot woensdag..
Koud?quote:Op zondag 18 december 2005 09:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik vond het echt tof.. Die studio is echt vet klein en koud.
.
Whahahaha ik heb Tom niet gezien. Nou jah misschien wel, ik wist niet zeker of het hem was..... Maar diegene die ik dacht dat het was, die had geen rokje aan.quote:Op zondag 18 december 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend, had Tom ook een rokje aangedaan voor deze speciale avond?
jawel ik ga ze strakkies plaatsen....quote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
Geen foto's gemaakt CDP of C_A?
je heb niet veel gemist!quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was vroeg weg richting Innercity helaas.
Ik wa smet CDPquote:Op zondag 18 december 2005 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb je volgens mij niet gezien, charmed_angel, maar CDP geloof ik wel in een flits toen we binnenkwamen.
Dat is ook wel de belangrijkste.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
ga ze even verkleinen en dat plaatsten... ik heb er alleen niet veel. 1 geloof ik... alleen met raffaela
Ja dat is waarquote:Op woensdag 21 december 2005 19:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is ook wel de belangrijkste.![]()
Ik vind het nog steeds een gewoon meisje die 30 lijktquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk weer hoor, Marescha heeft echt een popsterrenkop vind ik.
ik hoop aanstaande zaterdag. En ik probeer ook wel een mooie foto te maken van haar alleenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
Ga je nog een keer met Marescha op de foto ca?
Wanneer pas jij je icon eens aanquote:
Zoietsquote:
Neequote:
Zeg omdat ik jouw uithaal-madame dr niet in heb staanquote:
Nee dude, je hebt nog steeds diezelfde iconquote:Op zondag 8 januari 2006 02:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg omdat ik jouw uithaal-madame dr niet in heb staan
Kheb de jouwe opgeslagen, de mijne verwijderd en de jouw geupload ???quote:Op zondag 8 januari 2006 02:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee dude, je hebt nog steeds diezelfde icon
Neee nuuuhuuu!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:26 schreef charmed_angel het volgende:
ben ik weerIk plaats de foto's morgen! ze zijn leuk
![]()
nee morgen, ik moet ze nog verkleinen..... en ik ben te moe om dat NU te doenquote:
quote:
Ja, je bent bekeerd.. ik zag tquote:Op zondag 8 januari 2006 02:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je me top 10 al gezien? DRASTICH veranderd!![]()
Sergequote:Op zondag 8 januari 2006 02:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, je bent bekeerd.. ik zag t
Ik heb geen ster van Sergequote:
Dat word zaterdag scoren dan maar ofzoquote:
nee ik ga raffaela verkopenquote:Op zondag 8 januari 2006 02:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat word zaterdag scoren dan maar ofzo
Of misschien wil iemand op Marktplaats ruilen voor Raffaela!
Volgens mij ben je niet de enige.. strax eindigt ze net zoals Renske met 1% van BVOquote:Op zondag 8 januari 2006 02:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik ga raffaela verkopenIk mot er niet meer
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige.. strax eindigt ze net zoals Renske met 1% van BVO
die logo's heb ik voor kopies.... deze staan ook op een andere site.... er zijn wel eens foto's van mij gejatquote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef Svensational het volgende:
Alleen jammer van die logo's, voor de rest leuke foto's.
Heb jij ook een MSN-adres, c_a?
yepz..... maar dat wordt morgen, ik ga zo weg....quote:Op zondag 8 januari 2006 15:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Miran wat zijn ze leuk geworden
Kun je mij de originele mailen?
En waar blijft Sanne met mn Serge foto!
Ik moet jou of CDP even wat vragen op MSN!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yepz..... maar dat wordt morgen, ik ga zo weg....
Okies..quote:Op zondag 8 januari 2006 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yepz..... maar dat wordt morgen, ik ga zo weg....
crazydutchpunk @ hetepost . comquote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet jou of CDP even wat vragen op MSN!
Dude, ik heb jou vanmorgen al toegevoegdquote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
crazydutchpunk @ hetepost . com
ohw?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik heb jou vanmorgen al toegevoegd.
Je bent offline, anders had ik allang wat gezegd natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ohw?
Zeg eens wat tegen me... MSN 8.0 is nog ff wennen!
Mail me eventjes jouw MSN.. ik vrees dat MSN (bij meerdere mensen hoor) loopt te fucken!quote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent offline, anders had ik allang wat gezegd natuurlijk!
ikbenfan@gmail.comquote:Op zondag 8 januari 2006 15:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mail me eventjes jouw MSN.. ik vrees dat MSN (bij meerdere mensen hoor) loopt te fucken!
charmed_angel5000@hotmail.comquote:Op zondag 8 januari 2006 15:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet jou of CDP even wat vragen op MSN!
Op de een of andere manier zie ik ze alleen als ik ze opnieuw open, maar ze zijn erg leuk C-A!!! Echt gaaf joh!quote:
Ellen is een zeer mooi meisjequote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef Ayaxola het volgende:
Die Ellen ziet er zo eigenlijk nog niet eens zo beroerd uit![]()
ik vind hem te boyish. misschien omdat ik hetero ben.quote:
Ehm... moet dat "quote:
quote:
Hm... * heroverweegt +2 stemmen in het users survival gamequote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hm... * heroverweegt +2 stemmen in het users survival game![]()
grapjequote:
Hoe zou die zich dan moeten aanpassen bij Djoekequote:
Tjah wat denk je zelf?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe zou die zich dan moeten aanpassen bij Djoeke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |