Ik stond zeg maar met mijn voorhoofd bij i-jay's stoelpootquote:Op zondag 4 december 2005 00:14 schreef sbientje het volgende:
ik was wel met mijn rug in beeld zei mama
ik vond het echt superleuk! Ik stond heel dicht bij I-jay zijn kruk! en ehh... ja... dat was het![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Even snel wat terug gekeken. Ik ben me toch vaak prominent in beeld.(zo'n lange gast konden ze ook niet omheen
)
Bijvoorbeeld net nadat I-Jay is begonnen ben ik gewoon met m'n halve hoofd links in beeld te zien. En nadat Chantal in het begin zegt: hier zijn de kandidaten! (kun je cappen Sven)
Volgens mij zag ik jou idd op dat moment. En dat door 1 klein foto'tje en een korte beschrijving.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zag net wel een lange vent met z'n rug in beeld, geen idee of het 'm echt was.
Ach I-Jay was wel aardig en Charissa ook ..maar ik ging echt voor Christon en Floortjequote:
Ze heeft een vriendquote:
Een hele aardige gozerquote:
heb je toevallig tel nr.?quote:Op zondag 4 december 2005 03:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze is zo leuk..ik ging op de foto..en zij zo"Oh dit is leuk"
Het is echt een schatjeZe mag flink ver komen i/d finales!
Nopequote:
via http://www.rtl.nl/(/shows(...)lag_groep1_intro.xmlquote:Hier zijn de eerste finalisten!
De eerste vier finalisten van Idols 3 zijn bekend! Na een spetterende en bloedstollende show kozen jullie uiteindelijk voor Ernie, Meneer Uil en Dagobert Duck. Het uitverkoren kwartet werd door de Idols-jury gecomplementeerd met Spongebob.
Voor Juffrouw Ooievaar, Bobbie, Potige Smurf, Willem Bever en Schanulleke is het avontuur voorlopig voorbij. Hun kansen liggen in jouw handen, want tijdens de Wildcarshow kun jij ervoor zorgen dat ze een herkansing krijgen!
quote:Op zondag 4 december 2005 08:15 schreef PeRi het volgende:
CDP, jij mensenstalkert, weer geweldige foto's
Zou ik super vinden.quote:Op zondag 4 december 2005 04:32 schreef Svensational het volgende:
Ik zal morgen even kijken, -Vaduz-. Ik heb het wel opgenomen iig.
Ja iddquote:Op zondag 4 december 2005 03:40 schreef Timmai het volgende:
ik bekijk net nogmaals het optreden van Floortje, maar het is echt enorm vreemd (en zielig) wat er gebeurd
Da was ik jaquote:Op zondag 4 december 2005 11:45 schreef sbientje het volgende:
CDP was jij GJ?ik heb jou wel gezien ja, vooral bij de uitslag, toen stonden wij ook direct langs het podium...
ohoooooh wonderchild, everything comes to an end
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |