quote:Op zondag 11 december 2005 14:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1 keer vroeg ie whiskey7up en toen gaf ik m bacardi7up en hij proefde het verschil niet!
"ik ben zooooooo tering bezooooopen"
*naar prive stapt*
yepz ik ga weer...... en ze alle finalisten komen! Yippie Christon, Floortje, I-Jay, Charissa, Angelique, Aaron, Renske en Ariel.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
C_A, CDP, T_T-, SH87 en B. gaan dus aankomende zaterdag?
Of ga je toch niet, B.?
hmmmmzzzzzzzz ik had het dus weer eens verkeerd gelezenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zozo, kunnen ze die daar allemaal wel kwijt?
hahahahahahah... kan je lekker nog even kletsen met estherquote:Op donderdag 15 december 2005 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmmzzzzzzzz ik had het dus weer eens verkeerd gelezenalleen de afvallers komen
![]()
ik ga nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
C_A, CDP, T_T-, SH87 en B. gaan dus aankomende zaterdag?
Of ga je toch niet, B.?
Estherquote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahahahahahah... kan je lekker nog even kletsen met esther![]()
Die uit zijn avaquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie is karlijn ook al weer?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:40 schreef PeRi het volgende:
TT change naar CDP, C_A, Tom en BVO's zusje maybe?
I know, het moest gewoonquote:Op zondag 18 december 2005 00:21 schreef PeRi het volgende:
Hahaha gefeliciteerd hoor! Ga je toch nog! Leuk!![]()
Ik kan 'm pas op de computer zetten als ik weer bij m'n ouders ben, dus dan moet je wachten tot woensdag.quote:Op zondag 18 december 2005 09:49 schreef PeRi het volgende:
Ik wil een foto van de Idols zeep!
Ik wacht!quote:Op zondag 18 december 2005 09:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik kan 'm pas op de computer zetten als ik weer bij m'n ouders ben, dus dan moet je wachten tot woensdag..
Koud?quote:Op zondag 18 december 2005 09:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maar ik vond het echt tof.. Die studio is echt vet klein en koud.
.
Whahahaha ik heb Tom niet gezien. Nou jah misschien wel, ik wist niet zeker of het hem was..... Maar diegene die ik dacht dat het was, die had geen rokje aan.quote:Op zondag 18 december 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Opvallend, had Tom ook een rokje aangedaan voor deze speciale avond?
jawel ik ga ze strakkies plaatsen....quote:Op zondag 18 december 2005 12:51 schreef Svensational het volgende:
Geen foto's gemaakt CDP of C_A?
je heb niet veel gemist!quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik was vroeg weg richting Innercity helaas.
Ik wa smet CDPquote:Op zondag 18 december 2005 18:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb je volgens mij niet gezien, charmed_angel, maar CDP geloof ik wel in een flits toen we binnenkwamen.
Dat is ook wel de belangrijkste.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
ga ze even verkleinen en dat plaatsten... ik heb er alleen niet veel. 1 geloof ik... alleen met raffaela
Ja dat is waarquote:Op woensdag 21 december 2005 19:26 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is ook wel de belangrijkste.![]()
Ik vind het nog steeds een gewoon meisje die 30 lijktquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk weer hoor, Marescha heeft echt een popsterrenkop vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |