Maar helemaal aan het begin toen Chantal zei: ''de kandidaten!'' toen was je nog veel duidelijk te zienquote:Op zondag 4 december 2005 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaaa, dat is hem Sven, helemaal links ben ik te zien.
Daar zag je een voorkantquote:Op zondag 4 december 2005 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog veel duidelijker weet ik niet, ik was wel goed te zien in ieder geval.
who caresquote:Op zondag 4 december 2005 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog veel duidelijker weet ik niet, ik was wel goed te zien in ieder geval.
Jeetje, als het je niet interesseert reageer dan niet.quote:Op zondag 4 december 2005 16:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
who cares![]()
er is altijd wel iemand te zien op TV.
Ik? Oh niet.. ik ken ze goed genoeg ondertussenquote:Op zondag 4 december 2005 16:52 schreef Geqxon het volgende:
CDP, hoe erg poepte jij in je broek toen die beveiligings man even op je schouder tikte?
Haha, maar die foto's moest je zeker wel verwijderen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik? Oh niet.. ik ken ze goed genoeg ondertussen
Ik heb geen foto's gemaaktquote:Op zondag 4 december 2005 21:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haha, maar die foto's moest je zeker wel verwijderen?
a) Flitsers (irritant voor de kijkers en de zangers / zangeressenquote:Op zondag 4 december 2005 21:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie het nut van geen foto's mogen maken nooit in.
Foto's betekent vaak flitsers en dat is killing voor het camerabeeld.quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee maar t mocht ook niet tussendoor.
Vraag zaterdag wel ff waarom
Ik had het over tussen de opnames doorquote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef dolfg het volgende:
[..]
Foto's betekent vaak flitsers en dat is killing voor het camerabeeld.
Vroeger was het echt funest, door de flitsers brandden de camerabuizen in.
Tegenwoordig kan dat niet meer, maar desondanks blijven flitsers bij televisieprogramma's zwaar ongewenst.
Het flitssignaal kijkt gewoon erg onrustig.
Martijn en Chantal waren wat losser( minder zenuwachtig), Jacco was giga op dreef..en de sfeer was toffer..maar de kandidaten en uitslag wat minderquote:Op zondag 11 december 2005 01:14 schreef sbientje het volgende:
ik vond hetdeze week leuker dan vorige week!
Die intresseerden me niet echt.quote:Op zondag 11 december 2005 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toffe foto's!
Waar zijn Marscha, Esther en Renske?
DETAAAILS!quote:Op zondag 11 december 2005 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die intresseerden me niet echt.![]()
En Esther kon niet echt hebben dat we ALLEMAAL met Gabriel op de foto wilde.... ze kwam heel hysterisch gek doen![]()
Esther liep voorbij ons. En later kwam Gabriel, dus wij vragen: mogen we op de foto. Dus wij op de foto met Gabriel.... Komt Esther als een hysterische gek aan gelopen:quote:
Is Gabe ook v/d club denk je?quote:Op zondag 11 december 2005 01:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
*wat doet fok kut!*
Jaaaaaaaaaah Gabriel is LIEF LEUK EN LEKKER.... uhmmmmm AARDIG!![]()
Jah denk het wel!quote:Op zondag 11 december 2005 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is Gabe ook v/d club denk je?
DAMNquote:
Jamai?quote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef Jerruh het volgende:
ik vind gabriel op een of andere manier niet echtluchtbaar..
oeh en weet je welke oud-idol gister ladderzat zonder zijn zangkompaan aan mijn bar kwam voor een whiskey 7up?
Je hebt toch wel in het drankje gekitst he?quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:
het wasjoel
!!!
ik ril nog na!
wat issie klein in het echt!
1 keer vroeg ie whiskey7up en toen gaf ik m bacardi7up en hij proefde het verschil nietquote:Op zondag 11 december 2005 14:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in het drankje gekitst he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |