Martijn en Chantal waren wat losser( minder zenuwachtig), Jacco was giga op dreef..en de sfeer was toffer..maar de kandidaten en uitslag wat minderquote:Op zondag 11 december 2005 01:14 schreef sbientje het volgende:
ik vond hetdeze week leuker dan vorige week!
Die intresseerden me niet echt.quote:Op zondag 11 december 2005 01:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Toffe foto's!
Waar zijn Marscha, Esther en Renske?
DETAAAILS!quote:Op zondag 11 december 2005 01:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die intresseerden me niet echt.![]()
En Esther kon niet echt hebben dat we ALLEMAAL met Gabriel op de foto wilde.... ze kwam heel hysterisch gek doen![]()
Esther liep voorbij ons. En later kwam Gabriel, dus wij vragen: mogen we op de foto. Dus wij op de foto met Gabriel.... Komt Esther als een hysterische gek aan gelopen:quote:
Is Gabe ook v/d club denk je?quote:Op zondag 11 december 2005 01:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
*wat doet fok kut!*
Jaaaaaaaaaah Gabriel is LIEF LEUK EN LEKKER.... uhmmmmm AARDIG!![]()
Jah denk het wel!quote:Op zondag 11 december 2005 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is Gabe ook v/d club denk je?
DAMNquote:
Jamai?quote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef Jerruh het volgende:
ik vind gabriel op een of andere manier niet echtluchtbaar..
oeh en weet je welke oud-idol gister ladderzat zonder zijn zangkompaan aan mijn bar kwam voor een whiskey 7up?
Je hebt toch wel in het drankje gekitst he?quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:
het wasjoel
!!!
ik ril nog na!
wat issie klein in het echt!
1 keer vroeg ie whiskey7up en toen gaf ik m bacardi7up en hij proefde het verschil nietquote:Op zondag 11 december 2005 14:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in het drankje gekitst he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |