DAMNquote:
Jamai?quote:Op zondag 11 december 2005 14:38 schreef Jerruh het volgende:
ik vind gabriel op een of andere manier niet echtluchtbaar..
oeh en weet je welke oud-idol gister ladderzat zonder zijn zangkompaan aan mijn bar kwam voor een whiskey 7up?
Je hebt toch wel in het drankje gekitst he?quote:Op zondag 11 december 2005 14:48 schreef Jerruh het volgende:
het wasjoel
!!!
ik ril nog na!
wat issie klein in het echt!
1 keer vroeg ie whiskey7up en toen gaf ik m bacardi7up en hij proefde het verschil nietquote:Op zondag 11 december 2005 14:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je hebt toch wel in het drankje gekitst he?
quote:Op zondag 11 december 2005 14:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
1 keer vroeg ie whiskey7up en toen gaf ik m bacardi7up en hij proefde het verschil niet!
"ik ben zooooooo tering bezooooopen"
*naar prive stapt*
yepz ik ga weer...... en ze alle finalisten komen! Yippie Christon, Floortje, I-Jay, Charissa, Angelique, Aaron, Renske en Ariel.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
C_A, CDP, T_T-, SH87 en B. gaan dus aankomende zaterdag?
Of ga je toch niet, B.?
hmmmmzzzzzzzz ik had het dus weer eens verkeerd gelezenquote:Op donderdag 15 december 2005 20:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Zozo, kunnen ze die daar allemaal wel kwijt?
hahahahahahah... kan je lekker nog even kletsen met estherquote:Op donderdag 15 december 2005 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmmzzzzzzzz ik had het dus weer eens verkeerd gelezenalleen de afvallers komen
![]()
ik ga nietquote:Op donderdag 15 december 2005 20:25 schreef Svensational het volgende:
C_A, CDP, T_T-, SH87 en B. gaan dus aankomende zaterdag?
Of ga je toch niet, B.?
Estherquote:Op donderdag 15 december 2005 22:17 schreef sbientje het volgende:
[..]
hahahahahahah... kan je lekker nog even kletsen met esther![]()
Die uit zijn avaquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie is karlijn ook al weer?![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:40 schreef PeRi het volgende:
TT change naar CDP, C_A, Tom en BVO's zusje maybe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |