Het is NU tijd voor geilheid!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En is half tien 's avonds te vroeg voor koffie?!![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je lijkt Marnix wel, alleen maar bezig met het spel
quote:
Kappuh met huiswerk en gezellig meedoen!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Dizer het volgende:
*spamt en weer weggaat....
[TK] Te veel DVD's...
Lijkt me gewoon prachtig, om de topposter en mod er binnen 3 beurten genadeloos uit te gooienquote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je lijkt Marnix wel, alleen maar bezig met het spel
Spam.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Dizer het volgende:
*spamt en weer weggaat....
[TK] Te veel DVD's...
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik ga nu meteen centjes vragen aan m'n mama!
Of wacht, het is al na bedtijd..
Jij vond het zeker ook leuk dat Roel vernederd werd bij de BB5 finale!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon prachtig, om de topposter en mod er binnen 3 beurten genadeloos uit te gooien.
Mja, ik heb een vreemd soort humor dnek ik.
Dat is een... eh... spelletje. Zoek de slangquote:
Tuurlijk vond ik dat niet leukquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij vond het zeker ook leuk dat Roel vernederd werd bij de BB5 finale!![]()
Nou ik niet, want ik heb tenminste respect voor mensen, of mag dat ook niet meer tegenwoordig?!
![]()
![]()
![]()
IRL zou je mij toch ook niet 5 minpunten geven, alleen omdat je me zo tof vindt en daarom tactisch stemt.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon prachtig, om de topposter en mod er binnen 3 beurten genadeloos uit te gooien.
Mja, ik heb een vreemd soort humor dnek ik.
quote:
Ik ken een website met zulke spelletjes!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is een... eh... spelletje. Zoek de slang. Kom maar, zoek maar.
![]()
Inderdaad! Dat soort mensen maakt Nederland tot een walgelijk land om in te leven! IK HAAT DE WERELD!!!11!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Tuurlijk vond ik dat niet leuk![]()
.
Als je dát leuk vindt, ben je walgelijk en gewoon ziek in je kop. ECHT!!!
Nee, want dan ben je jezelf niet en dat mag nietquote:Op zondag 8 januari 2006 21:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
IRL zou je mij toch ook niet 5 minpunten geven, alleen omdat je me zo tof vindt en daarom tactisch stemt.. Nee, dus moet je het op een forum ook niet doen
!
Ik nietquote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef Zhenar het volgende:
Maarrehhh... doen we nou een ShowChat Confederatie of niet?![]()
![]()
![]()
Sex op kantoorquote:Op zondag 8 januari 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 uur smiddags?
Komt me niet goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |