Vond het echt geen leuke filmquote:
Opruimen?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen kunnen stemmen op het topic zelf he. Al verdien je wel de credits voor de leuke OP. Wie gaat er trouwens opruimen hier?
Omdat we allemaal spontaan zijn klaargekomen op onze awards denk ikquote:
Het icoontje is dan ook voor alle SC usersquote:Op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mensen kunnen stemmen op het topic zelf he. Al verdien je wel de credits voor de leuke OP.
Ach doet ie anders normaal ook.. zonder die awardsquote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupa spuit alles onder als ie ziet dat hij 4 awards heeft.
Ik dacht dat Bupa a-seksueel wasquote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupa spuit alles onder als ie ziet dat hij 4 awards heeft.
Bupa kennende is het eerder colaquote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:
Ranja toch?quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat we allemaal spontaan zijn klaargekomen op onze awards denk ik.
Zo erg is het toch niet?quote:
* gaat je geheugen testenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet?(gaat pesten op verjaardag over 9 maanden
)
kutquote:
Ik word over 2 maanden al een jaar ouder, ik mag het vergeten op mijn leeftijdquote:
Nou zeg.. dat valt reuze meequote:Op maandag 9 januari 2006 00:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik word over 2 maanden al een jaar ouder, ik mag het vergeten op mijn leeftijd
Jaaa, want J wordt eerst nóg ouderquote:
Noem je hem gewoon oudje.. voel jij je lekker jongerquote:
Dat doe ik alquote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem je hem gewoon oudje.. voel jij je lekker jonger![]()
Ik ga m'n bed in! Weltrustenquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Noem je hem gewoon oudje.. voel jij je lekker jonger![]()
Inderdaad! En die mensen aan mijn onbijttafel, daar ben ik óók nog steeds niet aan gewend!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:02 schreef LeBeau het volgende:
Is XcUZ_Me weer een nieuwe? Ik mis ook van alles hier als ik even niet oplet. Het is net zo iets als 's morgens wakker worden en naar beneden gaan om opeens zes nieuwe mensen aan de ontbijttafel te vinden die allemaal doen alsof het heel normaal is.
Wat voor examen?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef mark_03 het volgende:
Straks m'n eerste landelijke examen uit een reeks van 9. Twee week lang
.
.
Ik ben minder nieuw dan jij bentquote:Op maandag 9 januari 2006 09:02 schreef LeBeau het volgende:
Is XcUZ_Me weer een nieuwe? Ik mis ook van alles hier als ik even niet oplet. Het is net zo iets als 's morgens wakker worden en naar beneden gaan om opeens zes nieuwe mensen aan de ontbijttafel te vinden die allemaal doen alsof het heel normaal is.
he Mark, had je m'n Wytske-filmpje nog gezien?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:40 schreef mark_03 het volgende:
Straks m'n eerste landelijke examen uit een reeks van 9. Twee week lang
.
.
dat moet een heel bijzondere ervaring zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben minder nieuw dan jij bent.
Nee hoor, wees niet bang. Ik ken Dizer irl en af en toe kom ik hem hier even pesten.
Het blijft beperkt tot verjaardagen gelukkigquote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat moet een heel bijzondere ervaring zijn![]()
Nee, vertel... welke?quote:Op maandag 9 januari 2006 10:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
he Mark, had je m'n Wytske-filmpje nog gezien?![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 10:56 schreef Zhenar het volgende:
Hey Babs, nog ff een high BMA/GJDA-high five doen?![]()
* Zhenar houdt hand op
mja zo'n aanelkaargeplaktequote:Op maandag 9 januari 2006 10:54 schreef mark_03 het volgende:
Nee, vertel... welke?
Toch niet die aanelkaar geplakte versie met al die mutsen?
Tuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zo'n aanelkaargeplakte
een heel verhaal van 10 minuten...
maar Wytske is veruit de leukste, dat moet ik eerlijk toegeven
Ik ga zo dadelijkquote:
Het went, kan ik vertellen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat moet een heel bijzondere ervaring zijn![]()
Oh televisie kijken doe ik nog wel. Vuurzee, America's Next Topmodel en soms Idolsquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef babette21 het volgende:
ik ook [soort van]... en ik heb pc & tv ook nauwelijks gemist
Ik moest ook voor 10 minutenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ook alweer naar school geweest..
Zeker HBO?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet iedereen naar school?Ik heb nog een week vakantie.
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet iedereen naar school?Ik heb nog een week vakantie.
![]()
redelijk inderdaad... het kijkt wel lekker weg, beetje van 't niveau Luifel en Luifelquote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef Airelle het volgende:
Ik heb ook een stukje gezien van die nieuwe serie op Ned.2 met Cas Janssen (die bedoel je neem ik aan?). Maar ik vond het het redelijk, niet geweldig ofzo...
introductieaflevering was heel aardig, al verwacht ik nog een hoop soapclichés enzoquote:Hoe was Koppels? Die heb ik gemist.
nope, niet iedereenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet iedereen naar school?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |