mja zo'n aanelkaargeplaktequote:Op maandag 9 januari 2006 10:54 schreef mark_03 het volgende:
Nee, vertel... welke?
Toch niet die aanelkaar geplakte versie met al die mutsen?
Tuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja zo'n aanelkaargeplakte
een heel verhaal van 10 minuten...
maar Wytske is veruit de leukste, dat moet ik eerlijk toegeven
Ik ga zo dadelijkquote:
Het went, kan ik vertellen.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat moet een heel bijzondere ervaring zijn![]()
Oh televisie kijken doe ik nog wel. Vuurzee, America's Next Topmodel en soms Idolsquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef babette21 het volgende:
ik ook [soort van]... en ik heb pc & tv ook nauwelijks gemist
Ik moest ook voor 10 minutenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo ook alweer naar school geweest..
Zeker HBO?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet iedereen naar school?Ik heb nog een week vakantie.
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet iedereen naar school?Ik heb nog een week vakantie.
![]()
redelijk inderdaad... het kijkt wel lekker weg, beetje van 't niveau Luifel en Luifelquote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef Airelle het volgende:
Ik heb ook een stukje gezien van die nieuwe serie op Ned.2 met Cas Janssen (die bedoel je neem ik aan?). Maar ik vond het het redelijk, niet geweldig ofzo...
introductieaflevering was heel aardig, al verwacht ik nog een hoop soapclichés enzoquote:Hoe was Koppels? Die heb ik gemist.
nope, niet iedereenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet iedereen naar school?
Is het nog online te zien, kan ik over een tijdje de schade inhalen...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
introductieaflevering was heel aardig, al verwacht ik nog een hoop soapclichés enzo
maar ja, da's stiekem natuurlijk wel wat we willen he... 't is een beetje Jill Mansell op tv zeg maar
Nee, bekendere en betere cast.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef Airelle het volgende:
Doen er weer de zelfde weer mee van RG&WL??? Oh luie ik, ik kan natuurlijk ook even gaan googl'n..
Oh, dat is goed nieuws.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee, bekendere en betere cast.
geen idee... ik heb 't op dvd, maar zal wel 'n groot bestand zijn en van formateren enzo heb ik geen kaas gegeten....quote:Op maandag 9 januari 2006 13:06 schreef Airelle het volgende:
Is het nog online te zien, kan ik over een tijdje de schade inhalen....
Zhenarquote:Op maandag 9 januari 2006 14:27 schreef Zhenar het volgende:
BVO!Ik dacht dat we Sven zouden wegstemmen!
![]()
Ach, who caresIk vond het allang grappig om zelf te doen.
Hm daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Zhenar.
Zoiets moet je pas op cruciale momenten doen.
Als je jezelf nú al onpopulair maakt door complotten enzo te laten blijken, lig je er zo uit. Speel het dan goddome slim, lamlul
.
Hoezo?! Alleen ik heb op jou gestemd, toch?! Is het niet overduidelijk dat BVO mij aan het lijntje houdt en slechts wacht op het perfecte moment om zich aan jouw zijde te scharen en mij keihard in de rug te steken? Maak je niet sappel, Svennie, je hebt stiekem heus nog wel bondgenoten!quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupa spuit alles onder als ie ziet dat hij 4 awards heeft.
...quote:
Da's van Herman van Keeken.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:50 schreef alwaysthebest het volgende:
* Herman van Veen - Pappie loop toch niet zo snel![]()
Ik heb i.i.g. van Van Veen versie.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's van Herman van Keeken.
(Of heeft Van Veen die ook een keer gezongen?)
Zo heette die van mij ook.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik heb i.i.g. van Van Veen versie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |