Dat had ik met Duitsquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh...
Nou.
heb 3 jaar frans gehad.
niets van opgestoken
vergane tijd... 3 klokuren in de week 3 jaar lang...
Ja, het user spel.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat voor spel is dat? Waar? Bedoel je die van IDO?
OK, dan hier ons huidige Mission Statement: SVEN WEGSTEMMENquote:
Oh.. ik dacht dat het ging om alle SHO SC users omhoog kicken. Dat vind ik niet eerlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, dan hier ons huidige Mission Statement: SVEN WEGSTEMMEN!
Jamaar Sven wilde niet meedoen aan de ShowChat Confederatie, dus moet hij EXIT!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. ik dacht dat het ging om alle SHO SC users omhoog kicken. Dat vind ik niet eerlijkSven is
maar ik vind wel dat BVO mag winnen
Oh.. Beev mee eens? Dan doe ik misschien meequote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar Sven wilde niet meedoen aan de ShowChat Confederatie, dus moet hij EXIT!![]()
![]()
BVO is het ermee eensch.![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. Beev mee eens? Dan doe ik misschien mee
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. Beev mee eens? Dan doe ik misschien mee
Ik zeg toch misschien...quote:
De ShowChat Samenzwering wordt machtiger! MUHAHAHAHA!quote:
Dude, stem gewoon op wie je zelf wilquote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch misschien...Maar als jij mij weer omhoog kickt.. dan ga ik dus absoluut niet tegen je stemmen
Jij bent wel makkelijk te kopen zeg.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zeg toch misschien...Maar als jij mij weer omhoog kickt.. dan ga ik dus absoluut niet tegen je stemmen
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De ShowChat Samenzwering wordt machtiger! MUHAHAHAHA!![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Renesite het volgende:
Trouwens, groetsels he* Renesite bed in
![]()
Dude, stemafspraken is toch waar het hele spel om draait!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, stem gewoon op wie je zelf wil.
Ja maar hoe kan ik tegen Svurno stemmenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij bent wel makkelijk te kopen zeg.De ShowChat Corporatie moet wel als één functioneren, anders werkt het niet.
![]()
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dude, stemafspraken is toch waar het hele spel om draait!![]()
Denk aan de macht, vrouwen en rijkdom die je ervoor terug krijgt!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik tegen Svurno stemmenDat doet pijn in mijn hart
Voor jou misschien niet.quote:
Waarom dan wel?quote:
Succes!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:22 schreef Paltos het volgende:
Ik ga slapen!.
Géhéhé! Alsof dat gaat lukken! Ik ga al twee weken lang pas om halfvier slapen..
Maar toch!.
oh, wacht, het mag van Insomaniacquote:
Dat was mijn 25000e post die ik heb gemistquote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik tegen Svurno stemmenDat doet pijn in mijn hart
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Modjes, verwijder bovenstaande reactie maar, aangezien tvp's niet meer mogen.
![]()
Allemaal doorquote:Op zondag 8 januari 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was mijn 25000e post die ik heb gemist
quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
oh, wacht, het mag van Insomaniac.
Maar ik blijf het stom vinden dat jullie één van de tofste users er direct uit willen stemmen.. En ik heb ook al geen awards.
.
Wat nou weer? Ik heb hem niet weggehaald, hoor.quote:
C'est comme 'hé' en Néerlandais.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je ne sais pas qu'est-ce que le mot "hein" signifie.
Hij staat er weerquote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat nou weer? Ik heb hem niet weggehaald, hoor.
Ah oui, je le comprends maintenantquote:
Peut-être.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah oui, je le comprends maintenantMais vais-tu maintenant dormir?
Nee, ik ben TV aan het kijkenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Topickiller. Jullie moesten even gaan opzoeken zeker.!1 one! een! twee!
Nee... dat betekent "misschien"quote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef Paltos het volgende:
[..]
Topickiller. Jullie moesten even gaan opzoeken zeker.!1 one! een! twee!
Je vais aussi dormir. Je dois tôt sur. Au revoirquote:
Oeh, de Eindshow in fasen... tof!!!11!!! Net als bij Expeditie Robinson!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Duiveltja het volgende:
Vanavond uitslag Awards, maar geen icons nog.
Truste!quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je vais aussi dormir. Je dois tôt sur. Au revoir
tuurlijk: sms Babette naar 1010quote:Op zondag 8 januari 2006 22:38 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, de Eindshow in fasen... tof!!!11!!! Net als bij Expeditie Robinson!Kunnen we ook nog SMS'en?!
![]()
Ga huilen dramaqueenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev... heb jij die of zo?
[Gez] Cobra Driver SZ 440 Ti 10.5 Hard-Shaft
quote:
Yes 3 awardsquote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Duiveltja het volgende:Gordon Award – Grootste dramaqueen Dizer (12!!!! stemmen)
Brad Pitt Award – Lekkerste user (m) Dizer (8 stemmen)
De Televizierring 2005 Award – Het leukste topic 2005 ShowChat #500: Cummmm (Party) Inside!
ikke 1, maar wel dequote:
verkoop je die??? heb ik nooit gezien, wat moet ie kosten???quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dizer!
Een beetje Amélie verkopen![]()
Gij heiden!
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dizer!
Een beetje Amélie verkopen![]()
Gij heiden!
Is al verkochtquote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
verkoop je die??? heb ik nooit gezien, wat moet ie kosten???
quote:
Mensen kunnen stemmen op het topic zelf he. Al verdien je wel de credits voor de leuke OP. Wie gaat er trouwens opruimen hier?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
Duiveltja, ga je ook een icon maken voor de Televizierring award?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |