Ik zit hier alleen, kerstfeest te vieren (hips)quote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef PH52 het volgende:
test
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/hallo.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:19 schreef Manu82 het volgende:
en lag er gisteren een laveloze knuffelbeer aan de bar te slapen totdat een zorgzaam iemand haar naar bed bracht
laat ze toch kletsen, ze plagen je alleen maar, het was gewoon schattigquote:
Nja het was gemeend hoor... Maar ok ok ik weet mijn plek weer... Ik zal er rekening mee houden...quote:
Vanavond weer een flesje doen, troeteltje?quote:
Zal je dat niet eens tegen mij zeggen, heb me te pletter gesjouwt om jou op je bed te krijgen. Je liep ook telkens verkeerde kamers binnen en ging zelfs op Bartoli z'n bed liggenquote:
Liefquote:Op zondag 8 januari 2006 17:22 schreef A-en-M het volgende:
[..]
laat ze toch kletsen, ze plagen je alleen maar, het was gewoon schattig![]()
de lidl tot 5 en de illegaal tot 9 nu alleen hopen dat hij ook normaal vlees heeft en ik niet weer hoef aan te zien hoe dat halal geslacht wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 17:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
succes, hoop voor je dat de winkels lang genoeg open blijven, je blijft namelijk nog al eens lang plakken voor je echt weg gaat![]()
Tot strakkies![]()
![]()
En je zag het bed van Cuall aan voor het toiletquote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal je dat niet eens tegen mij zeggen, heb me te pletter gesjouwt om jou op je bed te krijgen. Je liep ook telkens verkeerde kamers binnen en ging zelfs op Bartoli z'n bed liggen![]()
precies zitten je gewoon een beetje te pesten, was echt grappig!!!quote:
Ja hoor, best naar mijn zin, en zeer zeker niet in mijn eentjequote:
Hahahaha doe maar nietquote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vanavond weer een flesje doen, troeteltje?![]()
Ha, eindelijk een ontopic postquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn jullie nog bezig met BB?
Staan aardige intervieuwtjes op met Roel en Ingrid nu
http://www.talpa.tv/big-brother/
En op de site van Menno een stukje over die reunie van afgelopen donderdag
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=nieuws
Gossie sorry lieverdquote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal je dat niet eens tegen mij zeggen, heb me te pletter gesjouwt om jou op je bed te krijgen. Je liep ook telkens verkeerde kamers binnen en ging zelfs op Bartoli z'n bed liggen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En je zag het bed van Cuall aan voor het toilet
De woorden lijst was echt ergquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies zitten je gewoon een beetje te pesten, was echt grappig!!!
interviewquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Staan aardige intervieuwtjes op met Roel en Ingrid nu
Uh uhquote:
[..]
[..]
Je gaat wel ernstig offtopic nuquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Staan aardige interviewtjes op met Roel en Ingrid nu
Je hebt nog aardig wat slijmballen van me tegoed, oh gekwetste!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja het was gemeend hoor... Maar ok ok ik weet mijn plek weer... Ik zal er rekening mee houden...
quote:
Nah laat maar... Wilde je nog wel een keer uitnodigen voor een avondje cabaret, mja ik zoek wel iemand anders!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef demins het volgende:
Je hebt nog aardig wat slijmballen van me tegoed, oh gekwetste!![]()
Korte samenvatting:quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef Bartoli het volgende:
hahaha leuke verhaaltjesvan Roel, Ing en Menno
Volgens mij vind je die op de derde verdieping, er staat er dacht ik nog een vrij naast Arliator en Dizzy-lizzyquote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja hoor, best naar mijn zin, en zeer zeker niet in mijn eentje![]()
Maar uhhhh..... weet iemand toenvallig in welke 2-persoonskamer ik met A-en-M kan logeren hier???
Er heeft nog niemand ons een sleutel gegeven, dus moesten we vannacht in de lobby op een bank liggen slapen![]()
![]()
Maakt niet uit hoor meissie, kan gebeuren hoorquote:
Hiji viel echt in als een steenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
geen sorry nodig hoor. Je was gewoon heel gezellig
.
Iedereen heeft wel eens een dag dat het tikken ietsie minder gaat doordat de drank ff wat zwaarder valt dan verwacht.![]()
Was wel leuk om terug te lezen allemaal![]()
Laat je niet op de kast jagen, je bent en blijft gewoon ons lieve beertje![]()
Leuk om te lezen vond ik het... je gaat ze toch missen hequote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Ing gaat als stewardess naar Zambia om dan daar in een wildlife park te gaan werken, Roel was blij was dat ie niet het podium ophoefde. Is spontaan minder gaan blowen en ze leefden allemaal nog lang en gelukkig![]()
Da's nou weer jammer! Maar ja sommige vrouwen zijn nou eenmaal snel op hun teentjes getrapt! Vooral op die speciale dagen...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nah laat maar... Wilde je nog wel een keer uitnodigen voor een avondje cabaret, mja ik zoek wel iemand anders!![]()
Die is nog vrij... de picolo zal je koffers in de kamer brengenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:32 schreef Manu82 het volgende:
Nu ga ik echt
* Manu82 vraagt de receptie of er een lijst kan komen van de kamernummers van de bewoners
ik wil graag nr. 23 indien mogelijk
Dat is mooi, en wat is het juiste kamernummer als ik zo onbeleefd mag zijn om daar naar te vragen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij vind je die op de derde verdieping, er staat er dacht ik nog een vrij naast Arliator en Dizzy-lizzy![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor meissie, kan gebeuren hoor
Ik vond je wel grappig en begreep je voor het grootste gedeelte nog wel hoor![]()
Is de derde verdieping speciaal voor alle stelletjes????quote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij vind je die op de derde verdieping, er staat er dacht ik nog een vrij naast Arliator en Dizzy-lizzy![]()
![]()
Eet smakelijk Bluequote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff kijken in het restaurant beneden... eet smakelijk allemaal voor zo
Eet smakelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
Daar zijn de tweepersoonskamers, maar de bedden op de eenpersoonskomares zijn extra breed genomen, vanwege de vaak onverwachte situaties die zich kunnen voordoen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Is de derde verdieping speciaal voor alle stelletjes????![]()
Nee daar slaapt Viola Holt!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef PH52 het volgende:
De kamers met nummer 320 tm 340 zijn nog vrij.![]()
Eet smakelijk FBquote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
oke bedankt, dan reserveer ik bij deze kamer 333, dat is makkelijker te onthouden als ik uit de bar komquote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar zijn de tweepersoonskamers, maar de bedden op de eenpersoonskomares zijn extra breed genomen, vanwege de vaak onverwachte situaties die zich kunnen voordoen.
De kamers met nummer 320 tm 340 zijn nog vrij.![]()
Oepssss............ ander kamernummer AJBquote:
Mooi, ben ik klaar met het reserveren.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mooi, ben ik klaar met het reserveren.
RESERVERINGEN VOORTAAN BIJ CHANTALC.
Zij plaatst zsm een lijst met kamernummers en bewoners .![]()
![]()
als er één gereserveerd kreng rondloopt hier . . .
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mooi, ben ik klaar met het reserveren.
RESERVERINGEN VOORTAAN BIJ CHANTALC.
Zij plaatst zsm een lijst met kamernummers en bewoners .![]()
![]()
als er één gereserveerd kreng rondloopt hier . . .
Viola Holt, overigens, slaapt in de speciaal voor haar geprepareerde kamer nummer 100, waar een continue termeratuur van -10 graden wordt gegarandeerd, dit ivm eventueel loslatende hechtingen.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Viola Holt, overigens, slaapt in de speciaal voor haar geprepareerde kamer nummer 100, waar een continue termeratuur van -10 graden wordt gegarandeerd, dit ivm eventueel loslatende hechtingen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Viola Holt, overigens, slaapt in de speciaal voor haar geprepareerde kamer nummer 100, waar een continue termeratuur van -10 graden wordt gegarandeerd, dit ivm eventueel loslatende hechtingen.
Wist niet eens dat ze een hechtingsprobleem had...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Doei Bartoliquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef lovebear het volgende:
Indeling van de kamers
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Bartoli
005 -
006 -
007 -
008 -
009 -
010 -
101 -
102 -
103 -
104 -
105 -
106 -
107 -
108 -
109 -
110 -
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Uiteraard lieverdquote:Op zondag 8 januari 2006 17:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doei Bartoli![]()
Je komt me zometeen nog el even bijstaan op weg naar de 5000 toch zeker![]()
Welke straf staat er op overtreding van deze regel, volgens mij zijn diverse heren afgelopen nacht al over de schreef gegaanquote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef lovebear het volgende:
Indeling van de kamers
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging!
Die kamers bestaan niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef PH52 het volgende:
Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef lovebear het volgende:
Indeling van de kamers
023- Manu82
050- Talitha
052- PH52
Dan wordt je per direct verzocht het hotel te verlaten. Indien aan dat verzoek geen gehoor gegeven wordt, dan zal de hotelleiding passende maatregelen nemen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef Snaptnix het volgende:
Welke straf staat er op overtreding van deze regel, volgens mij zijn diverse heren afgelopen nacht al over de schreef gegaan![]()
Net als jij . Als ik zeg dat die kamers bestaan dan bestaan die kamers.quote:
Ga maar naar de buren... **-hotel die hebben vast nog wel een kamer voor u meneer!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:57 schreef PH52 het volgende:
Net als jij . Als ik zeg dat die kamers bestaan dan bestaan die kamers.
Snappie ?
Hoi hoi, de strijd is begonnen, over het wel niet bestaan van de kamers.quote:
eet smakelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Uiteraard lieverd. Ga alleen eerst ff eten
![]()
Beertje jij ook![]()
Hoi Cuall, ja, zelfs de kamers in de zij-vleugel ( nummers 11 tm 100, huisregels niet van toepassing !)quote:
De wijn is nog niet helemaal uit je systeem!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
er zijn veel bewoners wijnig kamers![]()
Hai cuallquote:
Ik wil nummer 11quote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi Cuall, ja, zelfs de kamers in de zij-vleugel ( nummers 11 tm 100, huisregels niet van toepassing !)![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef cuall het volgende:
M-en-A ik zal jullie kamer er nog even bij zetten, zag het te laat![]()
Eruit gezet natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
hoi hoi.
Graag want ja zo een kamer willen we natuurlijk niet aan ons neus voorbij laten gaan![]()
En uhhhh..... volgens mij had Bartoli ook al kamer 004, delen jullie die samen of heb je hem er uit gezet??![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eruit gezet natuurlijk![]()
cuall wil waarschijnlijk ver bij de toiletten uit de buurt gaan slapen vanaf nu, voordat beertje zich weer vergist in de deur![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC neemt ontslag als hotelleidster....
Nee, blijf toch maar bij de bar. Maar duik ook eerst even het restaurant in nu. Eens kijken of FB nog wat heeft overgelaten.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef cuall het volgende:
[..]
je bent net ingeschreven, nou moet ik het voor je veranderen?
Ow, dan neem ik kamer 001!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eruit gezet natuurlijk![]()
cuall wil waarschijnlijk ver bij de toiletten uit de buurt gaan slapen vanaf nu, voordat beertje zich weer vergist in de deur![]()
Tot later, eet smakelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, blijf toch maar bij de bar. Maar duik ook eerst even het restaurant in nu. Eens kijken of FB nog wat heeft overgelaten.
Tot later allemaal
Te laat. Je was al met terugwerkende kracht uit je ambt ontzet, wegens ontvangen klachten van gasten. (ene Demins).quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, blijf toch maar bij de bar. Maar duik ook eerst even het restaurant in nu. Eens kijken of FB nog wat heeft overgelaten.
Tot later allemaal
Daar heb ik korte metten mee gemaakt, die kamer had een mooier balkonquote:Op zondag 8 januari 2006 18:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
hoi hoi.
Graag want ja zo een kamer willen we natuurlijk niet aan ons neus voorbij laten gaan![]()
En uhhhh..... volgens mij had Bartoli ook al kamer 004, delen jullie die samen of heb je hem er uit gezet??![]()
Eet smakelijk hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tot later allemaal
Balkon op de begane grond??quote:Op zondag 8 januari 2006 18:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar heb ik korte metten mee gemaakt, die kamer had een mooier balkon........dus Bartoli naar kamer 5
![]()
Uhhh.... een kleine berisping is toch wel voldoende lijkt me. Hoeft toch niet gelijk tot ontslag te leidenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Te laat. Je was al met terugwerkende kracht uit je ambt ontzet, wegens ontvangen klachten van gasten. (ene Demins).
Lever ff je lakens in bij de receptie en vergeet niet je hotelkleding mede af te geven.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Indeling van de kamers
103 -
104 - Day en Peter6000
105 -
Sinds die dingen regelmatig naar beneden sodemieteren krijgen alleen de begane grond kamers een balkon.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:11 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ja das moderne nieuwe bouw voorschriften
![]()
ff geen ouwe koeien uit de sloot halen.quote:
Tot iedere prijs!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ff geen ouwe koeien uit de sloot halen.![]()
Vergelijkingen tussen personen onderling is misschien niet zo een goed idee.
We willen het hier gezellig houden onder elkaar.![]()
Cabaret, meneer, like it or not. Smaken verschillen.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ff geen ouwe koeien uit de sloot halen.![]()
Vergelijkingen tussen personen onderling is misschien niet zo een goed idee.
We willen het hier gezellig houden onder elkaar.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sinds die dingen regelmatig naar beneden sodemieteren krijgen alleen de begane grond kamers een balkon.![]()
![]()
Heb je de plattegrond al goed bekeken??quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je weet het tegenwoordig nooit, dit is wel zo veilig.
Als ik dan in beschonken toestand, per ongeluk de verkeerde deur neem, omdat ik de wc zoek, val ik tenminste niet gelijk in het zwembad.![]()
Dit is zo'n onsamenhangend verhaal, dat ik zou zeggen zoek gelijk maar het zwembad op, nu het misschien nog lukt, en feest daar verder, dan haal ik even mijn zwembroek en zie je me zo!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je weet het tegenwoordig nooit, dit is wel zo veilig.
Als ik dan in beschonken toestand, per ongeluk de verkeerde deur neem, omdat ik de wc zoek, val ik tenminste niet gelijk in het zwembad.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je de plattegrond al goed bekeken??
Volgens mij ligt het zwembad toch echt direct aan jou balkon vast![]()
Okeee, maar uhhhh.... verzorg jij vanuit je minibar dan ook gelijk de zwemmersbar?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar doordat er een muurtje om mijn balkon zit, maakt dat niet uit
![]()
Een muurtje op je balkon? Wie heeft dat om zich heen gebouwd ? Illegaal bouwwerk, slopen !quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar doordat er een muurtje om mijn balkon zit, maakt dat niet uit
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is zo'n onsamenhangend verhaal, dat ik zou zeggen zoek gelijk maar het zwembad op, nu het misschien nog lukt, en feest daar verder, dan haal ik even mijn zwembroek en zie je me zo!
Tuurlijk johquote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Okeee, maar uhhhh.... verzorg jij vanuit je minibar dan ook gelijk de zwemmersbar?![]()
Even een bikini of zoiets aandoen, graag! Ik ben de jongste niet meer en elke schok kan de laatste zijn!quote:
Het is wel de bedoeling dat je ons bedient dan en niet alle drank voor jezelf houdtquote:
PH, afblijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een muurtje op je balkon? Wie heeft dat om zich heen gebouwd ? Illegaal bouwwerk, slopen !![]()
quote:
Hoi hoiquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Wat leuk: ik ben nog maar 1 keer eerder hier geweest en heb toch al een vaste kamer zie ik.
Maar ik zou toch goed voor je zorgen ?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Wat leuk: ik ben nog maar 1 keer eerder hier geweest en heb toch al een vaste kamer zie ik.
Goedenavond iedereen.
hoihoiquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Da's lief van je PHquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
* trek gelijk zwembroek aan, plonst in het water, drijft op het luchtbed langzaam richting balkon van kamer 004 en besteld bij cuall een bacootje
Me, I am a man. Nou man, ff een muurtje afbreken . .quote:Op zondag 8 januari 2006 18:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's lief van je PH. Je bent een echte gentlemen. Of gentlewoman, kan ik niet aflezen aan je username
.
Hai Talitha, kom je ook mee zwemmen, het water is heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Hoi Talitha, jammer dat ik er de eerste keer niet was! Kom je hier wel vaker?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
hmmm.... dank je.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:31 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Het staat voor je klaar, nu ga ik zelf een duik nemen
Goedenavond iedereen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je ons bedient dan en niet alle drank voor jezelf houdt![]()
Prima gegeten, FB had het toch maar beschaafd gehouden. Er is voor ider wat wils aanwezigquote:Op zondag 8 januari 2006 18:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi, lekker gegeten??![]()
![]()
![]()
Nog 3 na deze![]()
![]()
![]()
Luchtbedjes, parasols en ligstoelen kunnen NIET gereserveerd wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hmmm.... dank je.![]()
Kom er maar lekker bij in het zwembad, we hebben nu nog plek genoeg![]()
* reserveert alvast een luchtbedje voor cuall
Hoi Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Talitha, kom je ook mee zwemmen, het water is heerlijk![]()
Waar is potdomme die sloophamer gebleven.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ben niet van de bediening hoor, je mag het pakken, er staat nog cola en bacardi klaar, en de port staat op mijn nachtkastje
![]()
Als je dat muurtje gaat afbreken wil ik er wel wat voorr in de plaats hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Me, I am a man. Nou man, ff een muurtje afbreken . .
Ben ook blij dat ik er ni naast greepquote:Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima gegeten, FB had het toch maar beschaafd gehouden. Er is voor ider wat wils aanwezig![]()
Je bent er al bijna![]()
![]()
![]()
Toch niet dat muurtje van het balkon van cuall hè.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Me, I am a man. Nou man, ff een muurtje afbreken . .
nr.1906 Top 2000: Spencer Davis Group I'm a man
Hallo, we zijn Nederlanders hoor. Eerst 's morgens voor het ontbijt handdoek over de ligstoelen, parasol erbij en luchtbed on je ligbed schuiven.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Luchtbedjes, parasols en ligstoelen kunnen NIET gereserveerd wordenZullen we nou krijgen
![]()
Ben je nou helemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Luchtbedjes, parasols en ligstoelen kunnen NIET gereserveerd wordenZullen we nou krijgen
![]()
Hoi Deminsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:33 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Talitha, jammer dat ik er de eerste keer niet was! Kom je hier wel vaker?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima gegeten, FB had het toch maar beschaafd gehouden. Er is voor ider wat wils aanwezig![]()
Je bent er al bijna![]()
![]()
![]()
Je mag altijd bij me aankloppen, kamer 17!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Demins. Ik heb af en toe meegelezen bij BB5. En zoals ik al zei, eergisteren voor het eerst hier op HBB. Tis hier erg gastvrij moet ik zeggen
.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
(een beetje van M en een beetje van A)
Gefeliciteerd beidequote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
Ik zit in kamer 50, naast gentlemen PH. Maar nu eerst op naar het zwembad. Tis wel druk daar volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef demins het volgende:
[..]
Je mag altijd bij me aankloppen, kamer 17!![]()
12500quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
Ben jij hier de badmeester of zoquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Gefeli met de 3500quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
Je kunt beter zeggen heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel van A en maar een klein beetje van M tijdens de streamverslagenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Bedankt voor de felicitaties...... en nu Snaptnix nog even over de streep duwenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit in kamer 50, naast gentlemen PH. Maar nu eerst op naar het zwembad. Tis wel druk daar volgens mij.
Ook van harte gefeliciteerd kanjerquote:
Gefeliquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben jij hier de badmeester of zo![]()
* heeft demins accuut een plaatje op zijn borst gespeld met de tekst "vredelievende, altijd meewerkende, nooit tegensputterende badmuts"
hoi hoi Pareltjequote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef A-en-M het volgende:
Even een nieuwe lijst.
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
017 – Demins
023 - Manu82
041 - White_Pearl
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
-
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
333 - M-en-A & A-en-M
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
Ja, maar ze hadden alleen geen broccoli en geen biefstuk bij de illegaal...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi Manu![]()
![]()
en je boodschappies binnen?
hoi hoi WBquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
snaptnix nog 30 posts te gaan
Ha Bartoli,alles goed?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
Ja dat is dan jammer, maar goed is toch altijd beter dan nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden alleen geen broccoli en geen biefstuk bij de illegaal...
alleen lamsvlees en vis en daar word ik niet echt vrolijk van...
Ik heb alleen BB's achter mijn naam staan hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je doet er al aardig wat langer over, dus is je vergeven hoor
Wil niet eens raden hoeveel ik er na ruim 4 jaar zal hebben, heb er binnen 5 maanden al bijna 5000![]()
Da was ik nie, da was die neger . . .quote:Op zondag 8 januari 2006 18:48 schreef cuall het volgende:
[..]
gentlemen
, niks gentlemen, gaat maar zo mijn muurtje slopen
PH, opzouten met dat gevaarte![]()
Nu nog maar 10 yeahhh hahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 18:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi Pareltje![]()
![]()
En jij hoeft er ook nog maar 14 voor jou mijlpaal![]()
![]()
![]()
Wordt het toch fish and chipsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden alleen geen broccoli en geen biefstuk bij de illegaal...
alleen lamsvlees en vis en daar word ik niet echt vrolijk van...
Hoi hoi Bartoliquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja hoor cuall gaat vandaag wel ok![]()
met jou ook?
dat wel, ben nu rode kool aan het snijden en ga zo maar eens de oven aanzetten voor de aardappels of de patat (ben ik nog niet uit)quote:Op zondag 8 januari 2006 18:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja dat is dan jammer, maar goed is toch altijd beter dan niets![]()
Rode kool met patat is niet lekker, met gebakken aardappels of aardappel puree welquote:Op zondag 8 januari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat wel, ben nu rode kool aan het snijden en ga zo maar eens de oven aanzetten voor de aardappels of de patat (ben ik nog niet uit)
Hai Bartoliquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
Ik ga een paar van die milieu-activisten inhuren, die willen zich vast wel aan mijn muurtje vast makenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da was ik nie, da was die neger . . .
origineel bij Hans Teeuwen, op verzoek van ChantalC
Is helemaal geen goeie zaak, zometeen moet ik elke dag dat pokke eind om gaan lopen om bij de port te kunnen komen. Weg met dat dingquote:Op zondag 8 januari 2006 18:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga een paar van die milieu-activisten inhuren, die willen zich vast wel aan mijn muurtje vast maken............is toch ook een goeie zaak
![]()
Cuall!!! Bijna ongemerkt! 12,500 Wat een Mijlpaal!quote:
Maak er dan maar aardappels van, dan krijg je ondertussen van mij alvast een bordje patat om de eerste honger te stillenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat wel, ben nu rode kool aan het snijden en ga zo maar eens de oven aanzetten voor de aardappels of de patat (ben ik nog niet uit)
Die fles ga je toch niet na ieder glaasje weer terug zettenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is helemaal geen goeie zaak, zometeen moet ik elke dag dat pokke eind om gaan lopen om bij de port te kunnen komen. Weg met dat ding![]()
Dat lopen is dan wel weer goed voor de lijn, met al die lekkere hapjes die je steeds in het restaurant en aan de bar loopt te snaaienquote:Op zondag 8 januari 2006 19:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is helemaal geen goeie zaak, zometeen moet ik elke dag dat pokke eind om gaan lopen om bij de port te kunnen komen. Weg met dat ding![]()
hey dankje, zelf niet eens aan gedacht en heb hier al een tijdje aardappelpuree zooi thuis liggen en ook melk gekocht aangezien ik dat wilde gebruiken voor over de broccoli, maar die kan ik nu mooi gebruiken voor de aardappelpureequote:Op zondag 8 januari 2006 18:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Rode kool met patat is niet lekker, met gebakken aardappels of aardappel puree wel![]()
Nee, maar cuall kaapt hem iedere keer weer meequote:Op zondag 8 januari 2006 19:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Die fles ga je toch niet na ieder glaasje weer terug zetten![]()
Voor de lijn??????????quote:Op zondag 8 januari 2006 19:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat lopen is dan wel weer goed voor de lijn, met al die lekkere hapjes die je steeds in het restaurant en aan de bar loopt te snaaien![]()
SOMS vaak heeft dat vrouwtje van mij nog wel eens goede ideetjesquote:Op zondag 8 januari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey dankje, zelf niet eens aan gedacht en heb hier al een tijdje aardappelpuree zooi thuis liggen en ook melk gekocht aangezien ik dat wilde gebruiken voor over de broccoli, maar die kan ik nu mooi gebruiken voor de aardappelpuree![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, en nog lekker makkelijk ook..... en ja ik kook al een aantal jaartjes langer dan jij.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey dankje, zelf niet eens aan gedacht en heb hier al een tijdje aardappelpuree zooi thuis liggen en ook melk gekocht aangezien ik dat wilde gebruiken voor over de broccoli, maar die kan ik nu mooi gebruiken voor de aardappelpuree![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk en tot laterquote:
en jij mag er van mee etenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
SOMS vaak heeft dat vrouwtje van mij nog wel eens goede ideetjes![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef Copycat het volgende:
Om alvast in de juiste Bonny stemming te komen:
http://media.putfile.com/Giel_-_dronken_bonnie
Fijn om te horen, hopelijk blijft het nu goed gaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
vandaag gaat het idd beter. Gisteren ging het trouwens ook wel weer
zeker, en lekkerrrrrr..... ben in de afgelopen jaren door haar kookkunst 10 kilo aangekomenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zeker, en lekkerrrrrr..... ben in de afgelopen jaren door haar kookkunst 10 kilo aangekomen![]()
(en hoeveel zij aangekomen is door MIJN kookkunst zal ik maar niet verklappen hier, daar kunnen vrouwen niet zo goed tegen heb ik ooit is ergens gehoord)![]()
Eet smakelijk strakjesquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
Ik ga iets te eten maken. Groetjes iedereen
.
daar achter in de tuin zie ik er net iemand mee weglopenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:09 schreef demins het volgende:
Heeft iemand mijn badmuts gezien??? Dit vind ik niet leuk!!! Kom op, geef terug...![]()
Bedoel je deze???quote:Op zondag 8 januari 2006 19:09 schreef demins het volgende:
Heeft iemand mijn badmuts gezien??? Dit vind ik niet leuk!!! Kom op, geef terug...![]()
Eet smakelijk. Tot laterquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Doei doei, en smakelijk voor strakkiesquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Oke, roep maar als het klaar is, dan schuif ik wel even aanquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Doeiiquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Dat was mijn badmuts niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
daar achter in de tuin zie ik er net iemand mee weglopen
Grijp hemmmmm
[afbeelding]
Roosjes ? daar zag ik ChantalC mee wegrennen. .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was mijn badmuts niet!Er moeten roosjes op zitten!!!
![]()
Ik had al eerder willen zwaaien, maar ik ben mijn badmuts kwijtquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Bartoliquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
Altijd dezelfde, die het voor de groep verpesten!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Roosjes ? daar zag ik ChantalC mee wegrennen. .![]()
Juist, what else is new !quote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef demins het volgende:
[..]
Altijd dezelfde, die het voor de groep verpesten!!!![]()
Roos.... kijk dan eens op deze paginaquote:Op zondag 8 januari 2006 19:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was mijn badmuts niet!Er moeten roosjes op zitten!!!
![]()
mutsquote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had al eerder willen zwaaien, maar ik ben mijn badmuts kwijt![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef demins het volgende:
Bartoli, Beertje ik zwaai maar met mijn zwembroek, want ik ben mijn badmuts kwijt! Met roosjes!![]()
![]()
Verliezen. Ze hebben 'm gestolen hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Hey Demins![]()
* geeft demins een nieuwe badmuts met eendjes deze x
En nu ni verliezen he![]()
Nou, ik weet niet waar jij wle mee zwaait, maar niet met je zwembroek, ook gejat door CC ?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef demins het volgende:
Bartoli, Beertje ik zwaai maar met mijn zwembroek, want ik ben mijn badmuts kwijt! Met roosjes!![]()
![]()
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verliezen. Ze hebben 'm gestolen hoor.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verliezen. Ze hebben 'm gestolen hoor.![]()
En waar is het vrouwmens, als ik haar nodig heb?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij wle mee zwaait, maar niet met je zwembroek, ook gejat door CC ?
Die is voor het laatst gesignaleerd op de oprijlaan met een zwembroek op haar hoofd en een badmuts rond haar billen, rennend naar de uitgang : but you can never leave . .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
En waar is het vrouwmens, als ik haar nodig heb?![]()
Als er een badmuts om haar billen zat kan het nooit de mijne zijn geweest! Ik heb geen waterhoofd!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die is voor het laatst gesignaleerd op de oprijlaan met een zwembroek op haar hoofd en een badmuts rond haar billen, rennend naar de uitgang : but you can never leave . .![]()
Joh, komop, trek een tuinbroek aan, hangen we voor de rest van de avond aan de bar, whiskey'tje, sigaar drbij, wat kan je verder nog gebeuren . .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:44 schreef demins het volgende:
Ik ben de risée van het topic, zeg maar gerust het forum! En dat allemaal door zo'n laffe diefstal! Ik heb hier vijanden gemaakt, dat kan niet anders...![]()
Stel dat jij bij me bent weg gegaan,quote:Op zondag 8 januari 2006 19:44 schreef demins het volgende:
Ik ben de risée van het topic, zeg maar gerust het forum! En dat allemaal door zo'n laffe diefstal! Ik heb hier vijanden gemaakt, dat kan niet anders...![]()
Dat doet mij denken aan die mop over Jantje, die klaagde tegen z'n moeder dat ze op school tegen hem zeiden dat hij zo'n groot hoofd had, waarop ma tegen hem zegt van, och jong, ben je gek, je hebt helemaal geen groot hoofd. Hup, vooruit , ga us ff 5 kilo aardappelen halen in je petje . .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Als er een badmuts om haar billen zat kan het nooit de mijne zijn geweest! Ik heb geen waterhoofd!![]()
Nee maar, U is bekend met de billen van ChantalC ?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Als er een badmuts om haar billen zat kan het nooit de mijne zijn geweest! Ik heb geen waterhoofd!![]()
Ik vond die van mij leuker!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan die mop over Jantje, die klaagde tegen z'n moeder dat ze op school tegen hem zeiden dat hij zo'n groot hoofd had, waarop ma tegen hem zegt van, och jong, ben je gek, je hebt helemaal geen groot hoofd. Hup, vooruit , ga us ff 5 kilo aardappelen halen in je petje . .
Is niet iedereen bekend met de billen van ChantalC?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee maar, U is bekend met de billen van ChantalC ?![]()
Maar nee, de billen van Kleintje, oké, maar ChantalC, neee. .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef demins het volgende:
[..]
Is niet iedereen bekend met de billen van ChantalC?![]()
Zo zie je maar hoe onbetrouwbaar ze is! Ze zou iedere echte vent er een afbeelding van opsturen!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar nee, de billen van Kleintje, oké, maar ChantalC, neee. .![]()
die lucifer gaat toch eruit, anders missen ze hun co-presentatorquote:Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef Bartoli het volgende:
are you ready, lady's and gentleman, let's play darts. Ok Co'tje mot
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die lucifer gaat toch eruit, anders missen ze hun co-presentator![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die lucifer gaat toch eruit, anders missen ze hun co-presentator![]()
Zeg!!!!! Zo praat je toch zeker niet over het achterwerk van de dames hierquote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef PH52 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/dikbil.jpg]afbeelding][/URL]
of meer zoals dit ; [[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/bl.jpg]afbeelding][/URL]
Ja hoor, doe altijd voorzichtig, dat weet je tochquote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef demins het volgende:
Lucifers, pijltjes???? Doen jullie wel voorzichtig?![]()
Hou me een beetje op de hoogte wil je, wordnog niet uitgezonden hier nlquote:Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef Bartoli het volgende:
are you ready, lady's and gentleman, let's play darts. Ok Co'tje mot
De dames doen allemaal samen met één achterwerk!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg!!!!! Zo praat je toch zeker niet over het achterwerk van de dames hier![]()
MMM schandalig hequote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Getoonde afbeeldingen maken deel uit van het pollitieonderzoek naar de verdwijning van zowel de badmuts als de zwembroek van de heer D. Belemmering van het politieonderzoek is strafbaar. Dat u het ff weet.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
heeft lijmquote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
de lucifer is gebroken, dus voorlopig nog niks om je druk over te maken hoor demins
Voor wie ?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:12 schreef Bartoli het volgende:
2-2 in 1e set nu
Dan nog is het zwaar onbeschoft van u, meneer de rechercheur, om op bovenstaande wijze het achterwerk van een van de aanwezige vrouwelijke gasten te bediscussieren. Dat u het ff weetquote:Op zondag 8 januari 2006 20:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Getoonde afbeeldingen maken deel uit van het pollitieonderzoek naar de verdwijning van zowel de badmuts als de zwembroek van de heer D. Belemmering van het politieonderzoek is strafbaar. Dat u het ff weet.![]()
1e set is ie al kwijt in ieder geval.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Bartoli het volgende:
Co doet waar die goed in is het missen van check-outs
[vaderlijke modus]Zeg vriend, heb jij nou het hele weekend geen fuck aan je studie gedaan ?[/vaderlijke modus]quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou me een beetje op de hoogte wil je, wordnog niet uitgezonden hier nl
eerste set voor hanvidge met 3-2 in legs. Stompie heeft 2 duidelijke uitmakers laten liggenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou me een beetje op de hoogte wil je, wordnog niet uitgezonden hier nl
Nja, zolang het mijn achterwerk niet is...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef demins het volgende:
[..]
De dames doen allemaal samen met één achterwerk!!!![]()
![]()
![]()
Mevrouw, u is gewaarschuwd. Identifimiliecatie alstublieft.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan nog is het zwaar onbeschoft van u, meneer de rechercheur, om op bovenstaande wijze het achterwerk van een van de aanwezige vrouwelijke gasten te bediscussieren. Dat u het ff weet![]()
yeps, we hadden geen zin waren te moe, maar gaan vanavond rond 11 uur slapen en dan morgen gewoon samen leren de hele dagquote:Op zondag 8 januari 2006 20:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
[vaderlijke modus]Zeg vriend, heb jij nou het hele weekend geen fuck aan je studie gedaan ?[/vaderlijke modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |