Uhhh.... een kleine berisping is toch wel voldoende lijkt me. Hoeft toch niet gelijk tot ontslag te leidenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Te laat. Je was al met terugwerkende kracht uit je ambt ontzet, wegens ontvangen klachten van gasten. (ene Demins).
Lever ff je lakens in bij de receptie en vergeet niet je hotelkleding mede af te geven.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Indeling van de kamers
103 -
104 - Day en Peter6000
105 -
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Sinds die dingen regelmatig naar beneden sodemieteren krijgen alleen de begane grond kamers een balkon.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:11 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ja das moderne nieuwe bouw voorschriften
![]()
ff geen ouwe koeien uit de sloot halen.quote:
Tot iedere prijs!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ff geen ouwe koeien uit de sloot halen.![]()
Vergelijkingen tussen personen onderling is misschien niet zo een goed idee.
We willen het hier gezellig houden onder elkaar.![]()
Cabaret, meneer, like it or not. Smaken verschillen.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ff geen ouwe koeien uit de sloot halen.![]()
Vergelijkingen tussen personen onderling is misschien niet zo een goed idee.
We willen het hier gezellig houden onder elkaar.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sinds die dingen regelmatig naar beneden sodemieteren krijgen alleen de begane grond kamers een balkon.![]()
![]()
Heb je de plattegrond al goed bekeken??quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je weet het tegenwoordig nooit, dit is wel zo veilig.
Als ik dan in beschonken toestand, per ongeluk de verkeerde deur neem, omdat ik de wc zoek, val ik tenminste niet gelijk in het zwembad.![]()
Dit is zo'n onsamenhangend verhaal, dat ik zou zeggen zoek gelijk maar het zwembad op, nu het misschien nog lukt, en feest daar verder, dan haal ik even mijn zwembroek en zie je me zo!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je weet het tegenwoordig nooit, dit is wel zo veilig.
Als ik dan in beschonken toestand, per ongeluk de verkeerde deur neem, omdat ik de wc zoek, val ik tenminste niet gelijk in het zwembad.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je de plattegrond al goed bekeken??
Volgens mij ligt het zwembad toch echt direct aan jou balkon vast![]()
Okeee, maar uhhhh.... verzorg jij vanuit je minibar dan ook gelijk de zwemmersbar?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar doordat er een muurtje om mijn balkon zit, maakt dat niet uit
![]()
Een muurtje op je balkon? Wie heeft dat om zich heen gebouwd ? Illegaal bouwwerk, slopen !quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar doordat er een muurtje om mijn balkon zit, maakt dat niet uit
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is zo'n onsamenhangend verhaal, dat ik zou zeggen zoek gelijk maar het zwembad op, nu het misschien nog lukt, en feest daar verder, dan haal ik even mijn zwembroek en zie je me zo!
Tuurlijk johquote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Okeee, maar uhhhh.... verzorg jij vanuit je minibar dan ook gelijk de zwemmersbar?![]()
Even een bikini of zoiets aandoen, graag! Ik ben de jongste niet meer en elke schok kan de laatste zijn!quote:
Het is wel de bedoeling dat je ons bedient dan en niet alle drank voor jezelf houdtquote:
PH, afblijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een muurtje op je balkon? Wie heeft dat om zich heen gebouwd ? Illegaal bouwwerk, slopen !![]()
quote:
Hoi hoiquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Wat leuk: ik ben nog maar 1 keer eerder hier geweest en heb toch al een vaste kamer zie ik.
Maar ik zou toch goed voor je zorgen ?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Wat leuk: ik ben nog maar 1 keer eerder hier geweest en heb toch al een vaste kamer zie ik.
Goedenavond iedereen.
hoihoiquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Da's lief van je PHquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
* trek gelijk zwembroek aan, plonst in het water, drijft op het luchtbed langzaam richting balkon van kamer 004 en besteld bij cuall een bacootje
Me, I am a man. Nou man, ff een muurtje afbreken . .quote:Op zondag 8 januari 2006 18:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's lief van je PH. Je bent een echte gentlemen. Of gentlewoman, kan ik niet aflezen aan je username
.
Hai Talitha, kom je ook mee zwemmen, het water is heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Hoi Talitha, jammer dat ik er de eerste keer niet was! Kom je hier wel vaker?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
hmmm.... dank je.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:31 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Het staat voor je klaar, nu ga ik zelf een duik nemen
Goedenavond iedereen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je ons bedient dan en niet alle drank voor jezelf houdt![]()
Prima gegeten, FB had het toch maar beschaafd gehouden. Er is voor ider wat wils aanwezigquote:Op zondag 8 januari 2006 18:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi, lekker gegeten??![]()
![]()
![]()
Nog 3 na deze![]()
![]()
![]()
Luchtbedjes, parasols en ligstoelen kunnen NIET gereserveerd wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hmmm.... dank je.![]()
Kom er maar lekker bij in het zwembad, we hebben nu nog plek genoeg![]()
* reserveert alvast een luchtbedje voor cuall
Hoi Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Talitha, kom je ook mee zwemmen, het water is heerlijk![]()
Waar is potdomme die sloophamer gebleven.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ben niet van de bediening hoor, je mag het pakken, er staat nog cola en bacardi klaar, en de port staat op mijn nachtkastje
![]()
Als je dat muurtje gaat afbreken wil ik er wel wat voorr in de plaats hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Me, I am a man. Nou man, ff een muurtje afbreken . .
Ben ook blij dat ik er ni naast greepquote:Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima gegeten, FB had het toch maar beschaafd gehouden. Er is voor ider wat wils aanwezig![]()
Je bent er al bijna![]()
![]()
![]()
Toch niet dat muurtje van het balkon van cuall hè.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Me, I am a man. Nou man, ff een muurtje afbreken . .
nr.1906 Top 2000: Spencer Davis Group I'm a man
Hallo, we zijn Nederlanders hoor. Eerst 's morgens voor het ontbijt handdoek over de ligstoelen, parasol erbij en luchtbed on je ligbed schuiven.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Luchtbedjes, parasols en ligstoelen kunnen NIET gereserveerd wordenZullen we nou krijgen
![]()
Ben je nou helemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Luchtbedjes, parasols en ligstoelen kunnen NIET gereserveerd wordenZullen we nou krijgen
![]()
Hoi Deminsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:33 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Talitha, jammer dat ik er de eerste keer niet was! Kom je hier wel vaker?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima gegeten, FB had het toch maar beschaafd gehouden. Er is voor ider wat wils aanwezig![]()
Je bent er al bijna![]()
![]()
![]()
Je mag altijd bij me aankloppen, kamer 17!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Demins. Ik heb af en toe meegelezen bij BB5. En zoals ik al zei, eergisteren voor het eerst hier op HBB. Tis hier erg gastvrij moet ik zeggen
.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
(een beetje van M en een beetje van A)
Gefeliciteerd beidequote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
Ik zit in kamer 50, naast gentlemen PH. Maar nu eerst op naar het zwembad. Tis wel druk daar volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef demins het volgende:
[..]
Je mag altijd bij me aankloppen, kamer 17!![]()
12500quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
Ben jij hier de badmeester of zoquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Gefeli met de 3500quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
Je kunt beter zeggen heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel van A en maar een klein beetje van M tijdens de streamverslagenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Bedankt voor de felicitaties...... en nu Snaptnix nog even over de streep duwenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit in kamer 50, naast gentlemen PH. Maar nu eerst op naar het zwembad. Tis wel druk daar volgens mij.
Ook van harte gefeliciteerd kanjerquote:
Gefeliquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben jij hier de badmeester of zo![]()
* heeft demins accuut een plaatje op zijn borst gespeld met de tekst "vredelievende, altijd meewerkende, nooit tegensputterende badmuts"
hoi hoi Pareltjequote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef A-en-M het volgende:
Even een nieuwe lijst.
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
017 – Demins
023 - Manu82
041 - White_Pearl
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
-
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
333 - M-en-A & A-en-M
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Ja, maar ze hadden alleen geen broccoli en geen biefstuk bij de illegaal...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi Manu![]()
![]()
en je boodschappies binnen?
hoi hoi WBquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
snaptnix nog 30 posts te gaan
Ha Bartoli,alles goed?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
Ja dat is dan jammer, maar goed is toch altijd beter dan nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden alleen geen broccoli en geen biefstuk bij de illegaal...
alleen lamsvlees en vis en daar word ik niet echt vrolijk van...
Ik heb alleen BB's achter mijn naam staan hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je doet er al aardig wat langer over, dus is je vergeven hoor
Wil niet eens raden hoeveel ik er na ruim 4 jaar zal hebben, heb er binnen 5 maanden al bijna 5000![]()
Da was ik nie, da was die neger . . .quote:Op zondag 8 januari 2006 18:48 schreef cuall het volgende:
[..]
gentlemen
, niks gentlemen, gaat maar zo mijn muurtje slopen
PH, opzouten met dat gevaarte![]()
Nu nog maar 10 yeahhh hahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 18:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi Pareltje![]()
![]()
En jij hoeft er ook nog maar 14 voor jou mijlpaal![]()
![]()
![]()
Wordt het toch fish and chipsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden alleen geen broccoli en geen biefstuk bij de illegaal...
alleen lamsvlees en vis en daar word ik niet echt vrolijk van...
Hoi hoi Bartoliquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja hoor cuall gaat vandaag wel ok![]()
met jou ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |