Uhhh.... een kleine berisping is toch wel voldoende lijkt me. Hoeft toch niet gelijk tot ontslag te leidenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Te laat. Je was al met terugwerkende kracht uit je ambt ontzet, wegens ontvangen klachten van gasten. (ene Demins).
Lever ff je lakens in bij de receptie en vergeet niet je hotelkleding mede af te geven.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
Indeling van de kamers
103 -
104 - Day en Peter6000
105 -
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Sinds die dingen regelmatig naar beneden sodemieteren krijgen alleen de begane grond kamers een balkon.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:11 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ja das moderne nieuwe bouw voorschriften
![]()
ff geen ouwe koeien uit de sloot halen.quote:
Tot iedere prijs!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ff geen ouwe koeien uit de sloot halen.![]()
Vergelijkingen tussen personen onderling is misschien niet zo een goed idee.
We willen het hier gezellig houden onder elkaar.![]()
Cabaret, meneer, like it or not. Smaken verschillen.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ff geen ouwe koeien uit de sloot halen.![]()
Vergelijkingen tussen personen onderling is misschien niet zo een goed idee.
We willen het hier gezellig houden onder elkaar.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sinds die dingen regelmatig naar beneden sodemieteren krijgen alleen de begane grond kamers een balkon.![]()
![]()
Heb je de plattegrond al goed bekeken??quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je weet het tegenwoordig nooit, dit is wel zo veilig.
Als ik dan in beschonken toestand, per ongeluk de verkeerde deur neem, omdat ik de wc zoek, val ik tenminste niet gelijk in het zwembad.![]()
Dit is zo'n onsamenhangend verhaal, dat ik zou zeggen zoek gelijk maar het zwembad op, nu het misschien nog lukt, en feest daar verder, dan haal ik even mijn zwembroek en zie je me zo!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, je weet het tegenwoordig nooit, dit is wel zo veilig.
Als ik dan in beschonken toestand, per ongeluk de verkeerde deur neem, omdat ik de wc zoek, val ik tenminste niet gelijk in het zwembad.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je de plattegrond al goed bekeken??
Volgens mij ligt het zwembad toch echt direct aan jou balkon vast![]()
Okeee, maar uhhhh.... verzorg jij vanuit je minibar dan ook gelijk de zwemmersbar?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar doordat er een muurtje om mijn balkon zit, maakt dat niet uit
![]()
Een muurtje op je balkon? Wie heeft dat om zich heen gebouwd ? Illegaal bouwwerk, slopen !quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar doordat er een muurtje om mijn balkon zit, maakt dat niet uit
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:21 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is zo'n onsamenhangend verhaal, dat ik zou zeggen zoek gelijk maar het zwembad op, nu het misschien nog lukt, en feest daar verder, dan haal ik even mijn zwembroek en zie je me zo!
Tuurlijk johquote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Okeee, maar uhhhh.... verzorg jij vanuit je minibar dan ook gelijk de zwemmersbar?![]()
Even een bikini of zoiets aandoen, graag! Ik ben de jongste niet meer en elke schok kan de laatste zijn!quote:
Het is wel de bedoeling dat je ons bedient dan en niet alle drank voor jezelf houdtquote:
PH, afblijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een muurtje op je balkon? Wie heeft dat om zich heen gebouwd ? Illegaal bouwwerk, slopen !![]()
quote:
Hoi hoiquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Wat leuk: ik ben nog maar 1 keer eerder hier geweest en heb toch al een vaste kamer zie ik.
Maar ik zou toch goed voor je zorgen ?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Wat leuk: ik ben nog maar 1 keer eerder hier geweest en heb toch al een vaste kamer zie ik.
Goedenavond iedereen.
hoihoiquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Da's lief van je PHquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
* trek gelijk zwembroek aan, plonst in het water, drijft op het luchtbed langzaam richting balkon van kamer 004 en besteld bij cuall een bacootje
Me, I am a man. Nou man, ff een muurtje afbreken . .quote:Op zondag 8 januari 2006 18:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's lief van je PH. Je bent een echte gentlemen. Of gentlewoman, kan ik niet aflezen aan je username
.
Hai Talitha, kom je ook mee zwemmen, het water is heerlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
Hoi Talitha, jammer dat ik er de eerste keer niet was! Kom je hier wel vaker?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:27 schreef Talitha het volgende:
Goedenavond iedereen.
hmmm.... dank je.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:31 schreef cuall het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Het staat voor je klaar, nu ga ik zelf een duik nemen
Goedenavond iedereen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je ons bedient dan en niet alle drank voor jezelf houdt![]()
Prima gegeten, FB had het toch maar beschaafd gehouden. Er is voor ider wat wils aanwezigquote:Op zondag 8 januari 2006 18:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi, lekker gegeten??![]()
![]()
![]()
Nog 3 na deze![]()
![]()
![]()
Luchtbedjes, parasols en ligstoelen kunnen NIET gereserveerd wordenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:34 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hmmm.... dank je.![]()
Kom er maar lekker bij in het zwembad, we hebben nu nog plek genoeg![]()
* reserveert alvast een luchtbedje voor cuall
Hoi Cuallquote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Talitha, kom je ook mee zwemmen, het water is heerlijk![]()
Waar is potdomme die sloophamer gebleven.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ben niet van de bediening hoor, je mag het pakken, er staat nog cola en bacardi klaar, en de port staat op mijn nachtkastje
![]()
Als je dat muurtje gaat afbreken wil ik er wel wat voorr in de plaats hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Me, I am a man. Nou man, ff een muurtje afbreken . .
Ben ook blij dat ik er ni naast greepquote:Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima gegeten, FB had het toch maar beschaafd gehouden. Er is voor ider wat wils aanwezig![]()
Je bent er al bijna![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |