quote:Op zondag 8 januari 2006 17:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Viola Holt, overigens, slaapt in de speciaal voor haar geprepareerde kamer nummer 100, waar een continue termeratuur van -10 graden wordt gegarandeerd, dit ivm eventueel loslatende hechtingen.
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Viola Holt, overigens, slaapt in de speciaal voor haar geprepareerde kamer nummer 100, waar een continue termeratuur van -10 graden wordt gegarandeerd, dit ivm eventueel loslatende hechtingen.
Wist niet eens dat ze een hechtingsprobleem had...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Doei Bartoliquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef lovebear het volgende:
Indeling van de kamers
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Bartoli
005 -
006 -
007 -
008 -
009 -
010 -
101 -
102 -
103 -
104 -
105 -
106 -
107 -
108 -
109 -
110 -
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Uiteraard lieverdquote:Op zondag 8 januari 2006 17:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doei Bartoli![]()
Je komt me zometeen nog el even bijstaan op weg naar de 5000 toch zeker![]()
Welke straf staat er op overtreding van deze regel, volgens mij zijn diverse heren afgelopen nacht al over de schreef gegaanquote:Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef lovebear het volgende:
Indeling van de kamers
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Die kamers bestaan niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef PH52 het volgende:
Op zondag 8 januari 2006 17:53 schreef lovebear het volgende:
Indeling van de kamers
023- Manu82
050- Talitha
052- PH52
Dan wordt je per direct verzocht het hotel te verlaten. Indien aan dat verzoek geen gehoor gegeven wordt, dan zal de hotelleiding passende maatregelen nemen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef Snaptnix het volgende:
Welke straf staat er op overtreding van deze regel, volgens mij zijn diverse heren afgelopen nacht al over de schreef gegaan![]()
Net als jij . Als ik zeg dat die kamers bestaan dan bestaan die kamers.quote:
Ga maar naar de buren... **-hotel die hebben vast nog wel een kamer voor u meneer!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:57 schreef PH52 het volgende:
Net als jij . Als ik zeg dat die kamers bestaan dan bestaan die kamers.
Snappie ?
Hoi hoi, de strijd is begonnen, over het wel niet bestaan van de kamers.quote:
eet smakelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Uiteraard lieverd. Ga alleen eerst ff eten
![]()
Beertje jij ook![]()
Hoi Cuall, ja, zelfs de kamers in de zij-vleugel ( nummers 11 tm 100, huisregels niet van toepassing !)quote:
De wijn is nog niet helemaal uit je systeem!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
er zijn veel bewoners wijnig kamers![]()
Hai cuallquote:
Ik wil nummer 11quote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi Cuall, ja, zelfs de kamers in de zij-vleugel ( nummers 11 tm 100, huisregels niet van toepassing !)![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef cuall het volgende:
M-en-A ik zal jullie kamer er nog even bij zetten, zag het te laat![]()
Eruit gezet natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
hoi hoi.
Graag want ja zo een kamer willen we natuurlijk niet aan ons neus voorbij laten gaan![]()
En uhhhh..... volgens mij had Bartoli ook al kamer 004, delen jullie die samen of heb je hem er uit gezet??![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eruit gezet natuurlijk![]()
cuall wil waarschijnlijk ver bij de toiletten uit de buurt gaan slapen vanaf nu, voordat beertje zich weer vergist in de deur![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef ChantalC het volgende:
* ChantalC neemt ontslag als hotelleidster....
Nee, blijf toch maar bij de bar. Maar duik ook eerst even het restaurant in nu. Eens kijken of FB nog wat heeft overgelaten.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef cuall het volgende:
[..]
je bent net ingeschreven, nou moet ik het voor je veranderen?
Ow, dan neem ik kamer 001!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eruit gezet natuurlijk![]()
cuall wil waarschijnlijk ver bij de toiletten uit de buurt gaan slapen vanaf nu, voordat beertje zich weer vergist in de deur![]()
Tot later, eet smakelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, blijf toch maar bij de bar. Maar duik ook eerst even het restaurant in nu. Eens kijken of FB nog wat heeft overgelaten.
Tot later allemaal
Te laat. Je was al met terugwerkende kracht uit je ambt ontzet, wegens ontvangen klachten van gasten. (ene Demins).quote:Op zondag 8 januari 2006 18:04 schreef ChantalC het volgende:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, blijf toch maar bij de bar. Maar duik ook eerst even het restaurant in nu. Eens kijken of FB nog wat heeft overgelaten.
Tot later allemaal
Daar heb ik korte metten mee gemaakt, die kamer had een mooier balkonquote:Op zondag 8 januari 2006 18:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
hoi hoi.
Graag want ja zo een kamer willen we natuurlijk niet aan ons neus voorbij laten gaan![]()
En uhhhh..... volgens mij had Bartoli ook al kamer 004, delen jullie die samen of heb je hem er uit gezet??![]()
Eet smakelijk hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tot later allemaal
Balkon op de begane grond??quote:Op zondag 8 januari 2006 18:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar heb ik korte metten mee gemaakt, die kamer had een mooier balkon........dus Bartoli naar kamer 5
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |