Ik zit hier alleen, kerstfeest te vieren (hips)quote:Op zondag 8 januari 2006 17:16 schreef PH52 het volgende:
test
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/hallo.JPG]afbeelding][/URL]
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:19 schreef Manu82 het volgende:
en lag er gisteren een laveloze knuffelbeer aan de bar te slapen totdat een zorgzaam iemand haar naar bed bracht
laat ze toch kletsen, ze plagen je alleen maar, het was gewoon schattigquote:
Nja het was gemeend hoor... Maar ok ok ik weet mijn plek weer... Ik zal er rekening mee houden...quote:
Vanavond weer een flesje doen, troeteltje?quote:
Zal je dat niet eens tegen mij zeggen, heb me te pletter gesjouwt om jou op je bed te krijgen. Je liep ook telkens verkeerde kamers binnen en ging zelfs op Bartoli z'n bed liggenquote:
Liefquote:Op zondag 8 januari 2006 17:22 schreef A-en-M het volgende:
[..]
laat ze toch kletsen, ze plagen je alleen maar, het was gewoon schattig![]()
de lidl tot 5 en de illegaal tot 9 nu alleen hopen dat hij ook normaal vlees heeft en ik niet weer hoef aan te zien hoe dat halal geslacht wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 17:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
succes, hoop voor je dat de winkels lang genoeg open blijven, je blijft namelijk nog al eens lang plakken voor je echt weg gaat![]()
Tot strakkies![]()
![]()
En je zag het bed van Cuall aan voor het toiletquote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal je dat niet eens tegen mij zeggen, heb me te pletter gesjouwt om jou op je bed te krijgen. Je liep ook telkens verkeerde kamers binnen en ging zelfs op Bartoli z'n bed liggen![]()
precies zitten je gewoon een beetje te pesten, was echt grappig!!!quote:
Ja hoor, best naar mijn zin, en zeer zeker niet in mijn eentjequote:
Hahahaha doe maar nietquote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vanavond weer een flesje doen, troeteltje?![]()
Ha, eindelijk een ontopic postquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Zijn jullie nog bezig met BB?
Staan aardige intervieuwtjes op met Roel en Ingrid nu
http://www.talpa.tv/big-brother/
En op de site van Menno een stukje over die reunie van afgelopen donderdag
http://www.bbmenno.nl/index.php?page=nieuws
Gossie sorry lieverdquote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal je dat niet eens tegen mij zeggen, heb me te pletter gesjouwt om jou op je bed te krijgen. Je liep ook telkens verkeerde kamers binnen en ging zelfs op Bartoli z'n bed liggen![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En je zag het bed van Cuall aan voor het toilet
De woorden lijst was echt ergquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
precies zitten je gewoon een beetje te pesten, was echt grappig!!!
interviewquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Staan aardige intervieuwtjes op met Roel en Ingrid nu
Uh uhquote:
[..]
[..]
Je gaat wel ernstig offtopic nuquote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef Peter6000 het volgende:
Staan aardige interviewtjes op met Roel en Ingrid nu
Je hebt nog aardig wat slijmballen van me tegoed, oh gekwetste!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nja het was gemeend hoor... Maar ok ok ik weet mijn plek weer... Ik zal er rekening mee houden...
quote:
Nah laat maar... Wilde je nog wel een keer uitnodigen voor een avondje cabaret, mja ik zoek wel iemand anders!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:29 schreef demins het volgende:
Je hebt nog aardig wat slijmballen van me tegoed, oh gekwetste!![]()
Korte samenvatting:quote:Op zondag 8 januari 2006 17:28 schreef Bartoli het volgende:
hahaha leuke verhaaltjesvan Roel, Ing en Menno
Volgens mij vind je die op de derde verdieping, er staat er dacht ik nog een vrij naast Arliator en Dizzy-lizzyquote:Op zondag 8 januari 2006 17:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja hoor, best naar mijn zin, en zeer zeker niet in mijn eentje![]()
Maar uhhhh..... weet iemand toenvallig in welke 2-persoonskamer ik met A-en-M kan logeren hier???
Er heeft nog niemand ons een sleutel gegeven, dus moesten we vannacht in de lobby op een bank liggen slapen![]()
![]()
Maakt niet uit hoor meissie, kan gebeuren hoorquote:
Hiji viel echt in als een steenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
geen sorry nodig hoor. Je was gewoon heel gezellig
.
Iedereen heeft wel eens een dag dat het tikken ietsie minder gaat doordat de drank ff wat zwaarder valt dan verwacht.![]()
Was wel leuk om terug te lezen allemaal![]()
Laat je niet op de kast jagen, je bent en blijft gewoon ons lieve beertje![]()
Leuk om te lezen vond ik het... je gaat ze toch missen hequote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Ing gaat als stewardess naar Zambia om dan daar in een wildlife park te gaan werken, Roel was blij was dat ie niet het podium ophoefde. Is spontaan minder gaan blowen en ze leefden allemaal nog lang en gelukkig![]()
Da's nou weer jammer! Maar ja sommige vrouwen zijn nou eenmaal snel op hun teentjes getrapt! Vooral op die speciale dagen...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nah laat maar... Wilde je nog wel een keer uitnodigen voor een avondje cabaret, mja ik zoek wel iemand anders!![]()
Die is nog vrij... de picolo zal je koffers in de kamer brengenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:32 schreef Manu82 het volgende:
Nu ga ik echt
* Manu82 vraagt de receptie of er een lijst kan komen van de kamernummers van de bewoners
ik wil graag nr. 23 indien mogelijk
Dat is mooi, en wat is het juiste kamernummer als ik zo onbeleefd mag zijn om daar naar te vragen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij vind je die op de derde verdieping, er staat er dacht ik nog een vrij naast Arliator en Dizzy-lizzy![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor meissie, kan gebeuren hoor
Ik vond je wel grappig en begreep je voor het grootste gedeelte nog wel hoor![]()
Is de derde verdieping speciaal voor alle stelletjes????quote:Op zondag 8 januari 2006 17:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij vind je die op de derde verdieping, er staat er dacht ik nog een vrij naast Arliator en Dizzy-lizzy![]()
![]()
Eet smakelijk Bluequote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff kijken in het restaurant beneden... eet smakelijk allemaal voor zo
Eet smakelijkquote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
Eet smakelijk.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
Daar zijn de tweepersoonskamers, maar de bedden op de eenpersoonskomares zijn extra breed genomen, vanwege de vaak onverwachte situaties die zich kunnen voordoen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Is de derde verdieping speciaal voor alle stelletjes????![]()
Nee daar slaapt Viola Holt!quote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef PH52 het volgende:
De kamers met nummer 320 tm 340 zijn nog vrij.![]()
Eet smakelijk FBquote:Op zondag 8 januari 2006 17:36 schreef Foreverblue het volgende:
oke bedankt, dan reserveer ik bij deze kamer 333, dat is makkelijker te onthouden als ik uit de bar komquote:Op zondag 8 januari 2006 17:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Daar zijn de tweepersoonskamers, maar de bedden op de eenpersoonskomares zijn extra breed genomen, vanwege de vaak onverwachte situaties die zich kunnen voordoen.
De kamers met nummer 320 tm 340 zijn nog vrij.![]()
Oepssss............ ander kamernummer AJBquote:
Mooi, ben ik klaar met het reserveren.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mooi, ben ik klaar met het reserveren.
RESERVERINGEN VOORTAAN BIJ CHANTALC.
Zij plaatst zsm een lijst met kamernummers en bewoners .![]()
![]()
als er één gereserveerd kreng rondloopt hier . . .
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mooi, ben ik klaar met het reserveren.
RESERVERINGEN VOORTAAN BIJ CHANTALC.
Zij plaatst zsm een lijst met kamernummers en bewoners .![]()
![]()
als er één gereserveerd kreng rondloopt hier . . .
Viola Holt, overigens, slaapt in de speciaal voor haar geprepareerde kamer nummer 100, waar een continue termeratuur van -10 graden wordt gegarandeerd, dit ivm eventueel loslatende hechtingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |