Toch niet dat muurtje van het balkon van cuall hè.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Me, I am a man. Nou man, ff een muurtje afbreken . .
nr.1906 Top 2000: Spencer Davis Group I'm a man
Hallo, we zijn Nederlanders hoor. Eerst 's morgens voor het ontbijt handdoek over de ligstoelen, parasol erbij en luchtbed on je ligbed schuiven.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Luchtbedjes, parasols en ligstoelen kunnen NIET gereserveerd wordenZullen we nou krijgen
![]()
Ben je nou helemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
Luchtbedjes, parasols en ligstoelen kunnen NIET gereserveerd wordenZullen we nou krijgen
![]()
Hoi Deminsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:33 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi Talitha, jammer dat ik er de eerste keer niet was! Kom je hier wel vaker?![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Prima gegeten, FB had het toch maar beschaafd gehouden. Er is voor ider wat wils aanwezig![]()
Je bent er al bijna![]()
![]()
![]()
Je mag altijd bij me aankloppen, kamer 17!quote:Op zondag 8 januari 2006 18:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Demins. Ik heb af en toe meegelezen bij BB5. En zoals ik al zei, eergisteren voor het eerst hier op HBB. Tis hier erg gastvrij moet ik zeggen
.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
(een beetje van M en een beetje van A)
Gefeliciteerd beidequote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
Ik zit in kamer 50, naast gentlemen PH. Maar nu eerst op naar het zwembad. Tis wel druk daar volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef demins het volgende:
[..]
Je mag altijd bij me aankloppen, kamer 17!![]()
12500quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
Ben jij hier de badmeester of zoquote:Op zondag 8 januari 2006 18:36 schreef demins het volgende:
[..]
![]()
Gefeli met de 3500quote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
Je kunt beter zeggen heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel van A en maar een klein beetje van M tijdens de streamverslagenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
3500
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Bedankt voor de felicitaties...... en nu Snaptnix nog even over de streep duwenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zit in kamer 50, naast gentlemen PH. Maar nu eerst op naar het zwembad. Tis wel druk daar volgens mij.
Ook van harte gefeliciteerd kanjerquote:
Gefeliquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ben jij hier de badmeester of zo![]()
* heeft demins accuut een plaatje op zijn borst gespeld met de tekst "vredelievende, altijd meewerkende, nooit tegensputterende badmuts"
hoi hoi Pareltjequote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:40 schreef A-en-M het volgende:
Even een nieuwe lijst.
Begane grond, kamers 1 t/m 100
001 - ChantalC
002 - Snaptnix
003 - Lovebear
004 - Cuall
005 - Bartoli
008 - D.Rose
017 – Demins
023 - Manu82
041 - White_Pearl
050 - Talitha
052 - PH52
Eerste verdieping, kamers 101 t/m 200
104 - Day en Peter6000
Tweede verdieping, kamers 201 t/m 300
-
Derde verdieping, kamers 301 t/m 400
333 - M-en-A & A-en-M
Gelieve zelf een kamer te claimen. Alle kamers zijn voorzien van ligbad, 2 persoonsbed, minibar, kleuren televisie en bijbel in het nachtkastje. Gedeeld toilet vindt U op de gang. Gelieve het toilet niet te gebruiken voor zelfbevrediging! Ook niet als locatie!
De hotelleiding wenst u een prettig verblijf!
Ja, maar ze hadden alleen geen broccoli en geen biefstuk bij de illegaal...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi Manu![]()
![]()
en je boodschappies binnen?
hoi hoi WBquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
snaptnix nog 30 posts te gaan
Ha Bartoli,alles goed?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
Ja dat is dan jammer, maar goed is toch altijd beter dan nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden alleen geen broccoli en geen biefstuk bij de illegaal...
alleen lamsvlees en vis en daar word ik niet echt vrolijk van...
Ik heb alleen BB's achter mijn naam staan hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar je doet er al aardig wat langer over, dus is je vergeven hoor
Wil niet eens raden hoeveel ik er na ruim 4 jaar zal hebben, heb er binnen 5 maanden al bijna 5000![]()
Da was ik nie, da was die neger . . .quote:Op zondag 8 januari 2006 18:48 schreef cuall het volgende:
[..]
gentlemen
, niks gentlemen, gaat maar zo mijn muurtje slopen
PH, opzouten met dat gevaarte![]()
Nu nog maar 10 yeahhh hahahaquote:Op zondag 8 januari 2006 18:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hoi hoi Pareltje![]()
![]()
En jij hoeft er ook nog maar 14 voor jou mijlpaal![]()
![]()
![]()
Wordt het toch fish and chipsquote:Op zondag 8 januari 2006 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden alleen geen broccoli en geen biefstuk bij de illegaal...
alleen lamsvlees en vis en daar word ik niet echt vrolijk van...
Hoi hoi Bartoliquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja hoor cuall gaat vandaag wel ok![]()
met jou ook?
dat wel, ben nu rode kool aan het snijden en ga zo maar eens de oven aanzetten voor de aardappels of de patat (ben ik nog niet uit)quote:Op zondag 8 januari 2006 18:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja dat is dan jammer, maar goed is toch altijd beter dan niets![]()
Rode kool met patat is niet lekker, met gebakken aardappels of aardappel puree welquote:Op zondag 8 januari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat wel, ben nu rode kool aan het snijden en ga zo maar eens de oven aanzetten voor de aardappels of de patat (ben ik nog niet uit)
Hai Bartoliquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
Ik ga een paar van die milieu-activisten inhuren, die willen zich vast wel aan mijn muurtje vast makenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da was ik nie, da was die neger . . .
origineel bij Hans Teeuwen, op verzoek van ChantalC
Is helemaal geen goeie zaak, zometeen moet ik elke dag dat pokke eind om gaan lopen om bij de port te kunnen komen. Weg met dat dingquote:Op zondag 8 januari 2006 18:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga een paar van die milieu-activisten inhuren, die willen zich vast wel aan mijn muurtje vast maken............is toch ook een goeie zaak
![]()
Cuall!!! Bijna ongemerkt! 12,500 Wat een Mijlpaal!quote:
Maak er dan maar aardappels van, dan krijg je ondertussen van mij alvast een bordje patat om de eerste honger te stillenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat wel, ben nu rode kool aan het snijden en ga zo maar eens de oven aanzetten voor de aardappels of de patat (ben ik nog niet uit)
Die fles ga je toch niet na ieder glaasje weer terug zettenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is helemaal geen goeie zaak, zometeen moet ik elke dag dat pokke eind om gaan lopen om bij de port te kunnen komen. Weg met dat ding![]()
Dat lopen is dan wel weer goed voor de lijn, met al die lekkere hapjes die je steeds in het restaurant en aan de bar loopt te snaaienquote:Op zondag 8 januari 2006 19:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is helemaal geen goeie zaak, zometeen moet ik elke dag dat pokke eind om gaan lopen om bij de port te kunnen komen. Weg met dat ding![]()
hey dankje, zelf niet eens aan gedacht en heb hier al een tijdje aardappelpuree zooi thuis liggen en ook melk gekocht aangezien ik dat wilde gebruiken voor over de broccoli, maar die kan ik nu mooi gebruiken voor de aardappelpureequote:Op zondag 8 januari 2006 18:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Rode kool met patat is niet lekker, met gebakken aardappels of aardappel puree wel![]()
Nee, maar cuall kaapt hem iedere keer weer meequote:Op zondag 8 januari 2006 19:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Die fles ga je toch niet na ieder glaasje weer terug zetten![]()
Voor de lijn??????????quote:Op zondag 8 januari 2006 19:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat lopen is dan wel weer goed voor de lijn, met al die lekkere hapjes die je steeds in het restaurant en aan de bar loopt te snaaien![]()
SOMS vaak heeft dat vrouwtje van mij nog wel eens goede ideetjesquote:Op zondag 8 januari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey dankje, zelf niet eens aan gedacht en heb hier al een tijdje aardappelpuree zooi thuis liggen en ook melk gekocht aangezien ik dat wilde gebruiken voor over de broccoli, maar die kan ik nu mooi gebruiken voor de aardappelpuree![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, en nog lekker makkelijk ook..... en ja ik kook al een aantal jaartjes langer dan jij.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey dankje, zelf niet eens aan gedacht en heb hier al een tijdje aardappelpuree zooi thuis liggen en ook melk gekocht aangezien ik dat wilde gebruiken voor over de broccoli, maar die kan ik nu mooi gebruiken voor de aardappelpuree![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk en tot laterquote:
en jij mag er van mee etenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
SOMS vaak heeft dat vrouwtje van mij nog wel eens goede ideetjes![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef Copycat het volgende:
Om alvast in de juiste Bonny stemming te komen:
http://media.putfile.com/Giel_-_dronken_bonnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |