dat wel, ben nu rode kool aan het snijden en ga zo maar eens de oven aanzetten voor de aardappels of de patat (ben ik nog niet uit)quote:Op zondag 8 januari 2006 18:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja dat is dan jammer, maar goed is toch altijd beter dan niets![]()
Rode kool met patat is niet lekker, met gebakken aardappels of aardappel puree welquote:Op zondag 8 januari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat wel, ben nu rode kool aan het snijden en ga zo maar eens de oven aanzetten voor de aardappels of de patat (ben ik nog niet uit)
Hai Bartoliquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
snaptnix nog 30 posts te gaan
Ik ga een paar van die milieu-activisten inhuren, die willen zich vast wel aan mijn muurtje vast makenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Da was ik nie, da was die neger . . .
origineel bij Hans Teeuwen, op verzoek van ChantalC
Is helemaal geen goeie zaak, zometeen moet ik elke dag dat pokke eind om gaan lopen om bij de port te kunnen komen. Weg met dat dingquote:Op zondag 8 januari 2006 18:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ga een paar van die milieu-activisten inhuren, die willen zich vast wel aan mijn muurtje vast maken............is toch ook een goeie zaak
![]()
Cuall!!! Bijna ongemerkt! 12,500 Wat een Mijlpaal!quote:
Maak er dan maar aardappels van, dan krijg je ondertussen van mij alvast een bordje patat om de eerste honger te stillenquote:Op zondag 8 januari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat wel, ben nu rode kool aan het snijden en ga zo maar eens de oven aanzetten voor de aardappels of de patat (ben ik nog niet uit)
Die fles ga je toch niet na ieder glaasje weer terug zettenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is helemaal geen goeie zaak, zometeen moet ik elke dag dat pokke eind om gaan lopen om bij de port te kunnen komen. Weg met dat ding![]()
Dat lopen is dan wel weer goed voor de lijn, met al die lekkere hapjes die je steeds in het restaurant en aan de bar loopt te snaaienquote:Op zondag 8 januari 2006 19:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is helemaal geen goeie zaak, zometeen moet ik elke dag dat pokke eind om gaan lopen om bij de port te kunnen komen. Weg met dat ding![]()
hey dankje, zelf niet eens aan gedacht en heb hier al een tijdje aardappelpuree zooi thuis liggen en ook melk gekocht aangezien ik dat wilde gebruiken voor over de broccoli, maar die kan ik nu mooi gebruiken voor de aardappelpureequote:Op zondag 8 januari 2006 18:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Rode kool met patat is niet lekker, met gebakken aardappels of aardappel puree wel![]()
Nee, maar cuall kaapt hem iedere keer weer meequote:Op zondag 8 januari 2006 19:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Die fles ga je toch niet na ieder glaasje weer terug zetten![]()
Voor de lijn??????????quote:Op zondag 8 januari 2006 19:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat lopen is dan wel weer goed voor de lijn, met al die lekkere hapjes die je steeds in het restaurant en aan de bar loopt te snaaien![]()
SOMS vaak heeft dat vrouwtje van mij nog wel eens goede ideetjesquote:Op zondag 8 januari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey dankje, zelf niet eens aan gedacht en heb hier al een tijdje aardappelpuree zooi thuis liggen en ook melk gekocht aangezien ik dat wilde gebruiken voor over de broccoli, maar die kan ik nu mooi gebruiken voor de aardappelpuree![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha, en nog lekker makkelijk ook..... en ja ik kook al een aantal jaartjes langer dan jij.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hey dankje, zelf niet eens aan gedacht en heb hier al een tijdje aardappelpuree zooi thuis liggen en ook melk gekocht aangezien ik dat wilde gebruiken voor over de broccoli, maar die kan ik nu mooi gebruiken voor de aardappelpuree![]()
![]()
![]()
![]()
Eet smakelijk en tot laterquote:
en jij mag er van mee etenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
SOMS vaak heeft dat vrouwtje van mij nog wel eens goede ideetjes![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef Copycat het volgende:
Om alvast in de juiste Bonny stemming te komen:
http://media.putfile.com/Giel_-_dronken_bonnie
Fijn om te horen, hopelijk blijft het nu goed gaan.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
vandaag gaat het idd beter. Gisteren ging het trouwens ook wel weer
zeker, en lekkerrrrrr..... ben in de afgelopen jaren door haar kookkunst 10 kilo aangekomenquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zeker, en lekkerrrrrr..... ben in de afgelopen jaren door haar kookkunst 10 kilo aangekomen![]()
(en hoeveel zij aangekomen is door MIJN kookkunst zal ik maar niet verklappen hier, daar kunnen vrouwen niet zo goed tegen heb ik ooit is ergens gehoord)![]()
Eet smakelijk strakjesquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
Ik ga iets te eten maken. Groetjes iedereen
.
daar achter in de tuin zie ik er net iemand mee weglopenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:09 schreef demins het volgende:
Heeft iemand mijn badmuts gezien??? Dit vind ik niet leuk!!! Kom op, geef terug...![]()
Bedoel je deze???quote:Op zondag 8 januari 2006 19:09 schreef demins het volgende:
Heeft iemand mijn badmuts gezien??? Dit vind ik niet leuk!!! Kom op, geef terug...![]()
Eet smakelijk. Tot laterquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Doei doei, en smakelijk voor strakkiesquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Oke, roep maar als het klaar is, dan schuif ik wel even aanquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Doeiiquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Dat was mijn badmuts niet!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
daar achter in de tuin zie ik er net iemand mee weglopen
Grijp hemmmmm
[afbeelding]
Roosjes ? daar zag ik ChantalC mee wegrennen. .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was mijn badmuts niet!Er moeten roosjes op zitten!!!
![]()
Ik had al eerder willen zwaaien, maar ik ben mijn badmuts kwijtquote:Op zondag 8 januari 2006 19:10 schreef Talitha het volgende:
.
Bartoliquote:Op zondag 8 januari 2006 18:49 schreef Bartoli het volgende:
is ik weer![]()
snaptnix nog 30 posts te gaan
Altijd dezelfde, die het voor de groep verpesten!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Roosjes ? daar zag ik ChantalC mee wegrennen. .![]()
Juist, what else is new !quote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef demins het volgende:
[..]
Altijd dezelfde, die het voor de groep verpesten!!!![]()
Roos.... kijk dan eens op deze paginaquote:Op zondag 8 januari 2006 19:17 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was mijn badmuts niet!Er moeten roosjes op zitten!!!
![]()
mutsquote:Op zondag 8 januari 2006 19:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had al eerder willen zwaaien, maar ik ben mijn badmuts kwijt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |