quote:Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef demins het volgende:
Bartoli, Beertje ik zwaai maar met mijn zwembroek, want ik ben mijn badmuts kwijt! Met roosjes!![]()
![]()
Verliezen. Ze hebben 'm gestolen hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
Hey Demins![]()
* geeft demins een nieuwe badmuts met eendjes deze x
En nu ni verliezen he![]()
Nou, ik weet niet waar jij wle mee zwaait, maar niet met je zwembroek, ook gejat door CC ?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:32 schreef demins het volgende:
Bartoli, Beertje ik zwaai maar met mijn zwembroek, want ik ben mijn badmuts kwijt! Met roosjes!![]()
![]()
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verliezen. Ze hebben 'm gestolen hoor.![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verliezen. Ze hebben 'm gestolen hoor.![]()
En waar is het vrouwmens, als ik haar nodig heb?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet waar jij wle mee zwaait, maar niet met je zwembroek, ook gejat door CC ?
Die is voor het laatst gesignaleerd op de oprijlaan met een zwembroek op haar hoofd en een badmuts rond haar billen, rennend naar de uitgang : but you can never leave . .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:41 schreef demins het volgende:
[..]
En waar is het vrouwmens, als ik haar nodig heb?![]()
Als er een badmuts om haar billen zat kan het nooit de mijne zijn geweest! Ik heb geen waterhoofd!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die is voor het laatst gesignaleerd op de oprijlaan met een zwembroek op haar hoofd en een badmuts rond haar billen, rennend naar de uitgang : but you can never leave . .![]()
Joh, komop, trek een tuinbroek aan, hangen we voor de rest van de avond aan de bar, whiskey'tje, sigaar drbij, wat kan je verder nog gebeuren . .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:44 schreef demins het volgende:
Ik ben de risée van het topic, zeg maar gerust het forum! En dat allemaal door zo'n laffe diefstal! Ik heb hier vijanden gemaakt, dat kan niet anders...![]()
Stel dat jij bij me bent weg gegaan,quote:Op zondag 8 januari 2006 19:44 schreef demins het volgende:
Ik ben de risée van het topic, zeg maar gerust het forum! En dat allemaal door zo'n laffe diefstal! Ik heb hier vijanden gemaakt, dat kan niet anders...![]()
Dat doet mij denken aan die mop over Jantje, die klaagde tegen z'n moeder dat ze op school tegen hem zeiden dat hij zo'n groot hoofd had, waarop ma tegen hem zegt van, och jong, ben je gek, je hebt helemaal geen groot hoofd. Hup, vooruit , ga us ff 5 kilo aardappelen halen in je petje . .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Als er een badmuts om haar billen zat kan het nooit de mijne zijn geweest! Ik heb geen waterhoofd!![]()
Nee maar, U is bekend met de billen van ChantalC ?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:47 schreef demins het volgende:
[..]
Als er een badmuts om haar billen zat kan het nooit de mijne zijn geweest! Ik heb geen waterhoofd!![]()
Ik vond die van mij leuker!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan die mop over Jantje, die klaagde tegen z'n moeder dat ze op school tegen hem zeiden dat hij zo'n groot hoofd had, waarop ma tegen hem zegt van, och jong, ben je gek, je hebt helemaal geen groot hoofd. Hup, vooruit , ga us ff 5 kilo aardappelen halen in je petje . .
Is niet iedereen bekend met de billen van ChantalC?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee maar, U is bekend met de billen van ChantalC ?![]()
Maar nee, de billen van Kleintje, oké, maar ChantalC, neee. .quote:Op zondag 8 januari 2006 19:53 schreef demins het volgende:
[..]
Is niet iedereen bekend met de billen van ChantalC?![]()
Zo zie je maar hoe onbetrouwbaar ze is! Ze zou iedere echte vent er een afbeelding van opsturen!quote:Op zondag 8 januari 2006 19:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Maar nee, de billen van Kleintje, oké, maar ChantalC, neee. .![]()
die lucifer gaat toch eruit, anders missen ze hun co-presentatorquote:Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef Bartoli het volgende:
are you ready, lady's and gentleman, let's play darts. Ok Co'tje mot
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die lucifer gaat toch eruit, anders missen ze hun co-presentator![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
die lucifer gaat toch eruit, anders missen ze hun co-presentator![]()
Zeg!!!!! Zo praat je toch zeker niet over het achterwerk van de dames hierquote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef PH52 het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/dikbil.jpg]afbeelding][/URL]
of meer zoals dit ; [[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/bl.jpg]afbeelding][/URL]
Ja hoor, doe altijd voorzichtig, dat weet je tochquote:Op zondag 8 januari 2006 20:07 schreef demins het volgende:
Lucifers, pijltjes???? Doen jullie wel voorzichtig?![]()
Hou me een beetje op de hoogte wil je, wordnog niet uitgezonden hier nlquote:Op zondag 8 januari 2006 20:01 schreef Bartoli het volgende:
are you ready, lady's and gentleman, let's play darts. Ok Co'tje mot
De dames doen allemaal samen met één achterwerk!!!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg!!!!! Zo praat je toch zeker niet over het achterwerk van de dames hier![]()
MMM schandalig hequote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Getoonde afbeeldingen maken deel uit van het pollitieonderzoek naar de verdwijning van zowel de badmuts als de zwembroek van de heer D. Belemmering van het politieonderzoek is strafbaar. Dat u het ff weet.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
heeft lijmquote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Snaptnix het volgende:
de lucifer is gebroken, dus voorlopig nog niks om je druk over te maken hoor demins
Voor wie ?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:12 schreef Bartoli het volgende:
2-2 in 1e set nu
Dan nog is het zwaar onbeschoft van u, meneer de rechercheur, om op bovenstaande wijze het achterwerk van een van de aanwezige vrouwelijke gasten te bediscussieren. Dat u het ff weetquote:Op zondag 8 januari 2006 20:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Getoonde afbeeldingen maken deel uit van het pollitieonderzoek naar de verdwijning van zowel de badmuts als de zwembroek van de heer D. Belemmering van het politieonderzoek is strafbaar. Dat u het ff weet.![]()
1e set is ie al kwijt in ieder geval.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Bartoli het volgende:
Co doet waar die goed in is het missen van check-outs
[vaderlijke modus]Zeg vriend, heb jij nou het hele weekend geen fuck aan je studie gedaan ?[/vaderlijke modus]quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou me een beetje op de hoogte wil je, wordnog niet uitgezonden hier nl
eerste set voor hanvidge met 3-2 in legs. Stompie heeft 2 duidelijke uitmakers laten liggenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hou me een beetje op de hoogte wil je, wordnog niet uitgezonden hier nl
Nja, zolang het mijn achterwerk niet is...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:10 schreef demins het volgende:
[..]
De dames doen allemaal samen met één achterwerk!!!![]()
![]()
![]()
Mevrouw, u is gewaarschuwd. Identifimiliecatie alstublieft.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan nog is het zwaar onbeschoft van u, meneer de rechercheur, om op bovenstaande wijze het achterwerk van een van de aanwezige vrouwelijke gasten te bediscussieren. Dat u het ff weet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |