Wie wil je nou eruitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef pberends het volgende:
Majisja dus ofzo.
Die blonde teringhoer.quote:
Dat woord zocht ik inderdaad..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef RayMania het volgende:
Wat een anti-climax.
Chantal?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef pberends het volgende:
Nee![]()
.
Die blonde teringhoer was veruit het slechts.
Ze luisterde niet eens naar hem.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat deed Martijn heeeel raar.
Maar gelukkig..
.
.
Doe eens normaal zeg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef pberends het volgende:
Nee![]()
.
FEEKS is het woord voor haar. Tering, nog nooit zo'n nep wijf gezien. Echt een breezer.quote:
Niemand verplicht je te kijkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef pberends het volgende:
Hoeveel fucking weken moet deze onzin nog doorgaan?
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef pberends het volgende:
Hoeveel fucking weken moet deze onzin nog doorgaan?
Het was een normale vraag hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niemand verplicht je te kijken.
Je toon kan anders heus wel wat minder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef pberends het volgende:
Het was een normale vraag hoor.
Ik dacht eventjes dat ie zou zeggen: "Charissa, jij bent het geworden, jij mag blijven"quote:
Hoezo? Haar loonsverhoging van 20 procent is dit jaar niet doorgegaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef Legally_Brunette het volgende:
Volgens mij is chantal ook half aan het janken
10 weken nog ofzo.quote:
nee joh, die zingt gewoon weer de sterren van de hemelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef Fir3fly het volgende:
Dan gaat Marescha misschien volgende week wel![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je toon kan anders heus wel wat minder.
Jaloers?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:55 schreef pberends het volgende:
Nee![]()
.
Dat hopen we dan idd dan maar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee joh, die zingt gewoon weer de sterren van de hemel
Zetrekt zo'n huilie hoofdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo? Haar loonsverhoging van 20 procent is dit jaar niet doorgegaan?
Jazeker, maar dat is geen garantie om door te gaan helaasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nee joh, die zingt gewoon weer de sterren van de hemel
Ja, erg jaloers. Wat een feeks zeg. Dat ze tot hier gekomen is, is mij een verbazing. Beetje de Chantal Janzen van de Idols-kandidaten.quote:
Ja zij is tenminste zichzelf en lekker vrolijk en kleurvol... ik vind de rest een beetje 'gewoon'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Overigens vond ik Charissa wel degene met de leukste uitstraling.
Wellicht leeft ze mee met Charissa..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die halve dooie uitdrukking op de kop van Marescha... wat heeft die gesnoven dan?
Tis 99% zeker dat ze aan de coke zit volgens mij. Of ze heeft te veel gephotoshopped.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Die halve dooie uitdrukking op de kop van Marescha... wat heeft die gesnoven dan?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wellicht leeft ze mee met Charissa..
Je bent niet grappig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis 99% zeker dat ze aan de coke zit volgens mij. Of ze heeft te veel gephotoshopped.
Ik snap niet dat er mensen zijn die I-Jay beter vinden dan haar of Mareschaquote:
You wish!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef TimmyAsd het volgende:
Wellicht leeft ze mee met Charissa..
Speed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
Dan Marisja ofzo is logisch, maar beter dan Charissa.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die I-Jay beter vinden dan haar of Marescha
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch mag iemand me uitleggen wat er leuk is aan Serge?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef LeBeau het volgende:
M'n prono is deze week wel helemaal mislukt.
Breezers vinden hem leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Toch mag iemand me uitleggen wat er leuk is aan Serge?
Zo is het al járen, pb.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef pberends het volgende:
Maar hoe fucking lang proberen ze Idols dit keer wel niet te rekken, elke week maar 1 kandidaat eruit? Waar slaat dat op?
Charissa was erg goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
ik vond Charissa over 't algemeen wel oké, maar ja.... wat doe je eraan he....
Met die fake bitch in je icon ben jij wel grappig?quote:
Je moet niet zo mompelen, ik versta geen woord van wat je zegt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan Marisja ofzo is logisch, maar beter dan Charissa.
Helemaal omdat hij via de wildcards binnen is gekomen. Eerst vond niemand hem leuk en nu heeft hij al 3 terechte finalisten verslagen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef Barb het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar ja.
Wat een onzin. Met dit aantal kandiaten flikkerden ze er altijd 3 kandidaten tegelijk uit.quote:
Nogmaals, je hóeft niet te kijken hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef pberends het volgende:
Maar hoe fucking lang proberen ze Idols dit keer wel niet te rekken, elke week maar 1 kandidaat eruit? Waar slaat dat op?
Ik denk juist dat zij zo'n beetje het minst zichzelf is van allemaal, te bang om iets van zichzelf te laten zien en zich daarom verschuilend achter een hysterisch uiterlijk. "Kijk naar mijn opvallende Kim-Liankuif, kijk naar mijn extreem brede lach, dan denk je er tenminste niet aan om vragen te stellen over mijn moeilijke jeugd", zoiets moet er in haar hoofd omgaan.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet niet zo mompelen, ik versta geen woord van wat je zegt.
Dit is het eerste jaar dat er meer dan 10 kandidaten zijn, en vorige week hebben ze er daarom dan ook 2 uitgestemd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een onzin. Met dit aantal kandiaten flikkerden ze er altijd 3 kandidaten tegelijk uit.
Helemaal mee eens, die uitdrukking dat die naar de kruk moestquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat I-Jay een deuk in z'n ego heeft gekregen.
Wat doe je hier eigelijk, behalve mensen afzeiken die je totaal niet kent?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Fake bitch. Versta je me nu?
Goh. Toch duurt het veel langer dan andere jaren of heb ik het mis?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is het eerste jaar dat er meer dan 10 kandidaten zijn, en vorige week hebben ze er daarom dan ook 2 uitgestemd.
Zo kwam ie anders niet over:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat I-Jay een deuk in z'n ego heeft gekregen.
Doe toch eens normaal man, je kent haar toch niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze vraagt er zelf om door op tv te verschijnen. Tis net politiek!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigelijk, behalve mensen afzeiken die je totaal niet kent?
De liveshow duurt volgens mij een half uur langer, maar voor de rest valt het mee. Dit jaar waren er zelfs twee minder auditieuitzendingen dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh. Toch duurt het veel langer dan andere jaren of heb ik het mis?
Ze wil een artiest zijn, maar is zo fake als de ziekte. Over artiesten mag je toch een mening hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef WithMe het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal man, je kent haar toch niet.
En waarom precies vind je haar nep?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Insomaniac het volgende:
Pberends, even rustig he.. Iedereen is nog helemaal in de war van Marescha op de kruk, dan hoef jij ze niet verder op te fokken.
Terwijl de audities het leukst zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
De liveshow duurt volgens mij een half uur langer, maar voor de rest valt het mee. Dit jaar waren er zelfs twee minder auditieuitzendingen dan vorig jaar.
Ach, dit is ook wel leuk hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje denkt met weemoed terug aan vorig jaar toen Alice nog meedeed en de discussies nóg heftiger waren...
zij is één van de weinige die ik vandaag gezien heb, maar ik vond 't niks...quote:
omdat gtst al weken langs me heengaat....quote:Waarom post je niet meer in de GTST-reeks?
Jij bent doof én blind?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:00 schreef Nano het volgende:
[..]
Charissa was erg goed.![]()
Waarom post je niet meer in de GTST-reeks?
Nou nee, 6 afleveringen 2 jaar geleden was echt too much.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Terwijl de audities het leukst zijn..
Check die kop dan, Stevie Wonder!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
En waarom precies vind je haar nep?
Beargumenteer je mening dan eens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze wil een artiest zijn, maar is zo fake als de ziekte. Over artiesten mag je toch een mening hebben?
Lever jij eerst maar bewijs dat Marescha net zo'n misantroop is en dan praten we verder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]. Ik begrijp het gewoon niet. Ik ga Saddam Hoessein toch ook niet verdedigen voor zijn daden
Bij Idols 2 duurden de liveshows ook al 1,5 uur. Een hele vooruitgang, dan konden de kandidaten tenminste ook wat zingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:04 schreef Svensational het volgende:
De liveshow duurt volgens mij een half uur langer, maar voor de rest valt het mee. Dit jaar waren er zelfs twee minder auditieuitzendingen dan vorig jaar.
Stoerdoenderij, hij schrok echtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo kwam ie anders niet over:
"Schatjeeeeeeeeee, zit ik toch ff lekker naaast jeeeeee".
Daar ga je al de mist inquote:
Dit is nou juist wat Idols op Fok leuk maaktquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, dit is ook wel leuk hoor.
Dat is niet om mee te spotten ja.quote:
Voor mij niet hoor! De audities zijn echt puur smullen, al die mongolen waar ik me zo heerlijk aan kan ergeren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nee, 6 afleveringen 2 jaar geleden was echt too much.
Nee, dat zou zonde zijn, ik hou haar liever voor mezelfquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check die kop dan, zijn jullie blind ofzoDat wil je je ergste vijand nog niet eens aandoen!
daar valt toch niet veel aan te verkrachten?!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef pberends het volgende:
En ze kan niet zingen, beetje totaal Ten Sharp - You verkrachten.
Dimmen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Check die kop dan, zijn jullie blind ofzoDat wil je je ergste vijand nog niet eens aandoen!
Geweldig, daar gaat je geloofwaardigheid, en niemand heeft er moeite voor moeten doenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:05 schreef pberends het volgende:
[..]. Ik begrijp het gewoon niet. Ik ga Saddam Hoessein toch ook niet verdedigen voor zijn daden
Minder baggerkandidaten (lees: Maresja ofzo) = probleem opgelost.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij Idols 2 duurden de liveshows ook al 1,5 uur. Een hele vooruitgang, dan konden de kandidaten tenminste ook wat zingen.
Ik vind afleveringen zoals vanavond, waar ik me kan ergeren aan allerlei dingen, veel leukerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Voor mij niet hoor! De audities zijn echt puur smullen, al die mongolen waar ik me zo heerlijk aan kan ergeren..
Volgens mij heb jij nog nooit een vriendin gehad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Daar hebben we altijd dokter Schoemie nog voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Het is Marescha anders aardig goed gelukt. Van een zeikballad een opgefokte zeikballad maken is erg knap.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar valt toch niet veel aan te verkrachten?!
Hallo blinde, ze's de fucking Marijke Helwegen van 2015.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat zou zonde zijn, ik hou haar liever voor mezelf.
Eindelijk iemand met een normale meningquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Syll het volgende:
Marescha is eng!
Jammer dat Serge er niet uit is.
.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Hallo blinde, ze's de fucking Marijke Helwegen van 2015.
Bottomline, door de ergernisfactor is Idols zo'n succes.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind afleveringen zoals vanavond, waar ik me kan ergeren aan allerlei dingen, veel leuker.
Wow, wat was ze vanavond slecht. Niet normaal. Door de plee met dat verschrikkelijke mens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar hebben we altijd dokter Schoemie nog voor
Ben het trouwens niet met je eens PB, Marescha is één van de beteren dit jaar. Ze moet alleen wél voor het stoerdere genre gaan en niet voor de balads... Als je dan persé iemand moet afvallen, neem dan Raffaëla.. Toe dan, doe ik mee
Kijk, dáár hebben we wat aanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Wow, wat was ze vanavond slecht. Niet normaal. Door de plee met dat verschrikkelijke mens.
Tis toch zo??? KIJK GOED:quote:
hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Bottomline, door de ergernisfactor is Idols zo'n succes.
Gut, wat heb ik Alice en JK intens gehaat zeg, wat heerlijk was dat. Vond het bijna jammer toen ze er uit waren..
Je mening is duidelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis toch zo??? KIJK GOED:
[afbeelding]
Marijke Helwegen 2015.
Hell no!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Drijft pberends het pro-Raf en het gematigd anti-Raf kamp in elkaars armen?.
Ooit zul je het inzien, mien jung.quote:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ook
Trusten Barbquote:
leukste is dat er daarna nóóit meer iets van 't joch vernomen is.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.
Hier hetzelfde!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
leukste is dat er daarna nóóit meer iets van 't joch vernomen is.....![]()
Vreugdevolle avond was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Ik weet nog dat ik op een feestje was tijdens de liveshow waar JK eruit ging. Iedereen zat vol spanning naar de uitslag te kijken en toen JK eruit moest hebben we elkaar gewoon allemaal omhelst enzo..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim..
En het eerste wat je deed toen je thuis was, was in mijn FoBo postenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Ik weet nog dat ik op een feestje was tijdens de liveshow waar JK eruit ging. Iedereen zat vol spanning naar de uitslag te kijken en toen JK eruit moest hebben we elkaar gewoon allemaal omhelst enzo..
Kans-loos. Ze gaat eruit! Je geld willen verkwisten doe je goed op die manier.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Volgende week een SMS offensief voor Marescha
Van wie wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan me er niks meer van herinneren, dus ik vrees dat ik op zijn exit gedronken hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
Vreugdevolle avond was dat inderdaad..
Ik heb zelfs op de bank gesprongen..
Net of ze ook maar 1 seconde om jullie SMSjes geeftquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Kans-loos. Ze gaat eruit! Je geld willen verkwisten doe je goed op die manier.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim..
Jezelf quoten is zoooooo 1999.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of ze ook maar 1 seconde om jullie SMSjes geeft![]()
![]()
. Ja, zodat ze doorkan, voor de rest boeit het haar geen reet.
Oud-Idols: Wat doen ze nu?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef RayMania het volgende:
Van wie wel?
1999quote:
Daar zit ik al en ik zie in de banhistorie dat je al negen jaar bent gebandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef pberends het volgende:
[..]
1999.
Ach mens, ga toch naar 2015.
"Ik haat smurfen"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar zit ik al en ik zie in de banhistorie dat je al negen jaar bent geband.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar zit ik al en ik zie in de banhistorie dat je al negen jaar bent geband.
Je bedoelt of LeAnn Rimes en de film Coyote Ugly, of Faith Hill en de film Pearl Harbor. Wel even je feitjes checken voor je Mares probeert te dissen, anders staat het zo knullig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Black_Tulip het volgende:
7 Marescha - Ze doet me steeds meer denken aan LeAnn Rimes met dat nummer voor de film Pearl Harbor.. Geen prettige associatie en als ze zich blijft gedragen als het aangeschoten hertje mag ze van mij ook weg
Bedoel je LeAnn Rimes' Can't Fight The Moonlight voor Coyote Ugly of Faith Hill's There You'll Be voor Pearl Harbor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Black_Tulip het volgende:
7 Marescha - Ze doet me steeds meer denken aan LeAnn Rimes met dat nummer voor de film Pearl Harbor.. Geen prettige associatie en als ze zich blijft gedragen als het aangeschoten hertje mag ze van mij ook weg
Oh Faith Hill. Ik zat er al aan te twijfelen of het LeAnn Rimes was, want zij vind ik tof... Floortje heeft meer weg van LeAnn Rimes, Marescha meer van Faith Hill en naar mijn mening is dat negatiefquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bedoel je LeAnn Rimes' Can't Fight The Moonlight voor Coyote Ugly of Faith Hill's There You'll Be voor Pearl Harbor?.
Ik hoop Faith Hill, want dat nummer was tof.
Ik zie werkelijk geen enkele gelijkenis tussen zowel Floortje en LeAnn Rimes als Marescha en Faith Hill. Wat een verbijsterende vergelijkingen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh Faith Hill. Ik zat er al aan te twijfelen of het LeAnn Rimes was, want zij vind ik tof... Floortje heeft meer weg van LeAnn Rimes, Marescha meer van Faith Hill en naar mijn mening is dat negatief
Ze kan best rustig en ingetogen zingen, maar dan lijkt het net alsof ze fluistert. En dan denkt ze 'zo, genoeg gedoseerd', en dan gaat de kraan openquote:Op zondag 8 januari 2006 00:08 schreef E.T. het volgende:
Ik vind dat ze wel goed kan zingen, ik vind 't alleen erg jammer dat ze in elk nummer denkt dat ze ook moet laten horen hoe hard ze wel niet kan zingen.. Dat gaat dan op schreeuwen lijken (ondanks dat dat harde wel zuiver is) en dat maakt 't allemaal een beetje te veel van 't goede. Als ze nou eens gewoon rustig en ingetogen zou zingen, zou t (denk ik) een stuk beter klinken
Floortje en LeAnn Rimes vooral qua stemgeluid eigenlijk. Ze hebben een zelfde klank in hun stem die ik moeilijk in woorden uit kan leggen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk geen enkele gelijkenis tussen zowel Floortje en LeAnn Rimes als Marescha en Faith Hill. Wat een verbijsterende vergelijkingen.
Dan heb je toch niet goed opgelet. Hij heeft nog een nederlandstalig (!) singletje opgenomen inclusief clip die nog een tijdlang bij The Box was te zien. Maar hij schijnt te zijn vertrokken naar Zuid-Amerika om het daar in het Spaans te gaan proberen. Is gelukkig een eind weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
The Box.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed opgelet. Hij heeft nog een nederlandstalig (!) singletje opgenomen inclusief clip die nog een tijdlang bij The Box was te zien. Maar hij schijnt te zijn vertrokken naar Zuid-Amerika om het daar in het Spaans te gaan proberen. Is gelukkig een eind weg.![]()
Verklaar je nader.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Rafaella wordt met de week arroganter
Vooral bij de backstage show droop haar onwil er vanaf, ze zou een toertje geven door de catacomben maar mevrouw was zo met zichzelf bezig en haar wanprestatie dat ze nauwelijks ergens voor te porren was. Je mag teleurgesteld zijn maar haar houding tijdens en na de show zijn zo fake, zelfvoldaan dat ik me er kapot aan irriteer.quote:
Vond ik zelf totaal geen arrogantie. Ze wist zich eerst even geen houding te geven, maar leidde Chantal daarna toch heel enthousiast rond. En haar "En wat was jouw naam ook alweer?!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooral bij de backstage show droop haar onwil er vanaf, ze zou een toertje geven door de catacomben maar mevrouw was zo met zichzelf bezig en haar wanprestatie dat ze nauwelijks ergens voor te porren was. Je mag teleurgesteld zijn maar haar houding tijdens en na de show zijn zo fake, zelfvoldaan dat ik me er kapot aan irriteer.
Het was sowieso wel de avond van het harde commentaar, maar het was dan ook geheel terecht.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef BVO het volgende:
Ik kreeg bij het HJ-commentaar op Raffaëla wel Alice-flashbacks, zo hard en direct zie je hem niet vaak tijdens de liveshows.
Daar ben ik het dus niet mee eens, maar misschien was het ook niet eerlijk van me om Charissa wel op de laatste plaats te zetten. Ik wilde haar kwijt, omdat ze vorige week mocht blijven ten koste van Ariël en zag in haar optreden een bevestiging dat ze er echt uit moest. De slechtste was dan misschien toch I-Jay.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat het harde commentaar pas ná Serge kwam, want Serge was echt het slechtste vanavond.
Ik heb het net pas gezien, maar ze zong dan ook wel tenenkrommend.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef BVO het volgende:
Ik kreeg bij het HJ-commentaar op Raffaëla wel Alice-flashbacks, zo hard en direct zie je hem niet vaak tijdens de liveshows.
Schijnbaar heeft ze het nog verkeerd gezien ook, daarom snapte ze niet dat ze eruit moest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef MlleBlakeney het volgende:
Wat enorm suf dat die kandidaten gewoon op de kaartjes van Martijn en Chantal konden kijken!
EN
Wat een domme manier om de "verliezer" bekend te maken...
Lang niet zo'n slechte presentatie gezien...
Hij kan best goed zingen, denk ik, maar hij is heel nonchalant en brengt het niet echt tot uiting. Serge en Christon daarentegen doen hun uiterste best en bakken er meestal nog niet zoveel vanquote:Op zondag 8 januari 2006 10:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp, hoe kunnen jullie Harm nou goed vinden? Zijn stem is met afstand de minst beste, om over zijn uiterlijk nog maar te zwijgen
Zijn stem de minste? Het gekreun wat I-Jay voorbrengt is nog wel wat slechter hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 10:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp, hoe kunnen jullie Harm nou goed vinden? Zijn stem is met afstand de minst beste, om over zijn uiterlijk nog maar te zwijgen
Of je de klank van zijn stem wel of niet waardeert, hij is technisch wel erg goed...quote:Op zondag 8 januari 2006 11:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zijn stem de minste? Het gekreun wat I-Jay voorbrengt is nog wel wat slechter hoor![]()
Henkjan heeft zich laten steriliseren, omdat hij en zijn vrouw geen kinderen meer willen.quote:
Das niet fijn. Heb het van dichtbij meegemaakt. Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Hij heeft er nog een heel week wel langer last van gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 12:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Henkjan heeft zich laten steriliseren, omdat hij en zijn vrouw geen kinderen meer willen.
Volgens de weblog van Henkjan viel het allemaal wel mee met zwellingen enzo, dus hoeveel last hij er van had weet ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das niet fijn. Heb het van dichtbij meegemaakt. Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Hij heeft er nog een heel week wel langer last van gehad![]()
Ik denk Ellen, daar was Henk-Jan helemaal niet over te spreken vorige week (omdat ze buiten adem was en zo).quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk trouwens sinds gisteravond te weten wie er van de rest vorige week zou zijn weggestemd als ze op de kruk had gezeten: Marescha.
Henk-Jan noemde haar nu als afvaller en omdat hij vorige week duidelijk over een zij sprak denk ik dat Marescha vorige week de klos was geweest
dat zou heel goed kunnen inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:46 schreef BVO het volgende:
Een ieder ander zou bij Raffaëla's optreden ook niet zulke kritiek hebben gehad van HJ denk ik. Van haar verwacht 'ie gewoon veel en hij wilde haar gewoon even een goede wake-up call geven.
Ja en ik denk dat ze die ook wel nodig had! Ze komt soms een beetje arro over! Of dat ligt aan mij. Ze moet eens iets opener doen naar iedereen toe!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:46 schreef BVO het volgende:
Een ieder ander zou bij Raffaëla's optreden ook niet zulke kritiek hebben gehad van HJ denk ik. Van haar verwacht 'ie gewoon veel en hij wilde haar gewoon even een goede wake-up call geven.
Ik denk toch iemand anders hoor. De jury noemde Marescha's optreden vorige week toch waanzinnig?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef TheVulture het volgende:
Henk-Jan noemde haar nu als afvaller en omdat hij vorige week duidelijk over een zij sprak denk ik dat Marescha vorige week de klos was geweest
Hindquote:Op zondag 8 januari 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
Ach, bij Idols 1 wist ook iedereen zeker dat Hind zou gaan winnen, was ook duidelijk de beste, maar redde het ook niet.
Ach het zou me niks verbazen als het Aäron of Christon wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef WithMe het volgende:
Toch vertrouw ik erop dat het met Floortje wel goed komt.![]()
Ik heb het gevoel dat dit jaar geen team/groep spirit is. En ik denk dat het komt omdat er te veel vrouwen zijn. Mannen vechten/ruziën veel minder met elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:04 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb bij Raffaëla een beetje het gevoel dat ze geen zin heeft in dat hele Idols circus. Viel vooral op als het over dat nummer ging wat ze gezamelijk gezongen hebben.
Ellenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Hind en Irma hadden op zijn minst in de finale moeten staan. Hind had het gewoon moeten winnen eigenlijk
Mijn all-time top drie is 1.Hind 2. Irma. 3. Ellen
Een echt groepsgevoel had ik bij de vorige versies ook niet, meer dat je een paar maatjes had die goed met elkaar op konden schieten. Marieke en Jim, Irma en Eric, Maud en Ron, Boris en JK, Hind en zichzelf.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit jaar geen team/groep spirit is. En ik denk dat het komt omdat er te veel vrouwen zijn. Mannen vechten/ruziën veel minder met elkaar.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef LeBeau het volgende:
Hind en zichzelf.
Heb jij wel de show van gister gekeken?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef ranja het volgende:
Zo net de aflevering van gister gezien. Mijn top 11 van gister:
3. Rafaella (ik vond het helemaal niet slecht)
10. Angelique (leer eens engels)
Daarom verschillen ze ook hèquote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
Wat heb jij toch altijd een vreemde smaak.
Jezus, ga smaak ontwikkelen zeg. M'n neefje van 4 had zelfs door dat Rafaella echt de ruiten liet barstenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef ranja het volgende:
Zo net de aflevering van gister gezien. Mijn top 11 van gister:
3. Rafaella (ik vond het helemaal niet slecht)
4. Marescha (maar het leek wel of ze het jammer vond dat ze er niet uitging.)
5. I-Jay (inderdaad vage combinatie maar was wel ok)
En daar weetquote:
Ondanks dat heeft ze wel 2 nummer 1 hits gescoordquote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Anita Meijer is géén idool. Anita Meijer wordt nooit meer een idool. Anita Meijer is zelfs nog nooit een idool geweest!
Ze zong en deed het optreden wel erg goed. Maar het was idd een verkeerde keus. Technisch is ze echt heel goed, maar ze is gewoon een doos.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En daar weet. PeRi.
. de spijker weer op de kop te slaan.
Anita Meijer is géén idool. Anita Meijer wordt nooit meer een idool. Anita Meijer is zelfs nog nooit een idool geweest!
Dus, ergo, daarom: Flootje is geen idool en wordt het ook niet. Ga toch naar de huishoudbeurs, muts.
Ja, m'n moeder heeft haar LP ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:02 schreef ranja het volgende:
Ondanks dat heeft ze wel 2 nummer 1 hits gescoord
Tja. Moeten ze dan alleen maar nummers van de 90s doen, alleen maar Spice girls en Backstreet boys?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, m'n moeder heeft haar LP ook.
En daar heb je het dus: m'n moeder. Niet ik, m'n moeder!
Jij kent alleen de Spice Girls, BSB en Anita Meijer dus?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja. Moeten ze dan alleen maar nummers van de 90s doen, alleen maar Spice girls en Backstreet boys?
Oh nee, helemaal niet. Maar Floortje is wel totaal het tegenovergestelde met haar burgertuttelijkheid.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:06 schreef ranja het volgende:
Tja. Moeten ze dan alleen maar nummers van de 90s doen, alleen maar Spice girls en Backstreet boys?
Dat heb ik dan met Marescha vs. Floortje. Volgens mij is de eerste best een vervelend wicht, maar ze roept daardoor wel veel meer bij me op. Dus hoop ik dat de eerste, ondanks haar houding, verder komt. Ze boeit me als ik ernaar kijk. Floortje lijkt me in de hoedanigheid van buurmeisje best aardig maar vind ik voor een artiest te kleurloos. Zingen doen ze verder beiden uitstekend.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet. Maar Floortje is wel totaal het tegenovergestelde met haar burgertuttelijkheid.
Wat dat betreft heb ik dan nog liever I-Jay. Hij is vreselijk en kan niks, maar hij heeft wel een stijl, een imago, iets unieks.
Ik weet het niet. Qua uitstraling vind ik de andere dames (ook) weinig hebben, dat je echt een idool ziet. En Floortje's keuze voor Lucie Silvas en Irene Cara was toch anders. Het kan ook lastig zijn iets te kiezen bij een thema, iets waar volgens mij Rafaella en I-Jay ook moeite mee hadden dit keer. Wat had Floortje dan moeten kiezen dat wel cool zou zijn geweet? Anouk? Dat is zo ongelovelijk doorsnee inmiddels... Dolly dots? Maywood? (ook niet echt modern) Of een mannennummer zolas Marescha en Ellen deden?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet. Maar Floortje is wel totaal het tegenovergestelde met haar burgertuttelijkheid.
Wat dat betreft heb ik dan nog liever I-Jay. Hij is vreselijk en kan niks, maar hij heeft wel een stijl, een imago, iets unieks.
Alleen betaald uiteraard.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Is die single die ze samen hebben gezongen (van ABBA), ergens op idols.nl te downloaden, of alleen betaald? Dat klonk echt nergens naar.![]()
En daarmee heb je tóch niet veel gemist.quote:
als de danseressen wel blijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef Cee het volgende:
Hopelijk is 't niveau volgende week beter. En tiefen die dansers op,
Dan moet-ie vaker als eerste gevraagd worden... gebeurde gister wel een of twee keer.quote:en gaat Eric beginnen met het vormen van een eigen mening i.p.v. zijn "Ik sluit me hier bij aan"tjes en "Ik ben het deels met hem eens"jes.
Het verraste mij dat I-Jay als eerste van de krukken af mocht..quote:Op zondag 8 januari 2006 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik was wel verbaasd dat Marescha in de gevarenzone zat, volgens mij zou ze pas een grotere achterban krijgen zodra iemand als Floortje of Rafaëlla afvalt.
Qua zangpower is Marescha echter beter dan Floortje hoor, maar of dat nou zo positief is..quote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef Funkytrip het volgende:
Floortje was echt goed, want zij wist Anita goed te benaderen. Elke andere zangeres van Idols had dit nummer nooit gered wegens gebrek aan zangpower.
Floortje zingt wel een stuk zuiverderquote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Qua zangpower is Marescha echter beter dan Floortje hoor, maar of dat nou zo positief is..
Hmmm... *twijfel* Ik vind ze allebei sowieso best zuiver..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:36 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Floortje zingt wel een stuk zuiverder
Ik stem maar 1 keer..... zonde van me geldquote:Op maandag 9 januari 2006 18:10 schreef TheVulture het volgende:
Aankomende week zitten Serge, I-Jay en Marescha op de bank denk ik... Ik ga weer als een gek op Ellen stemmen om haar uit de gevarenzone te houden
Dat snap ik dus gewoon echt niet: is die Serge ook maar een klein beetje aantrekkelijk?! Ik bedoel, ik vind zelf dat ik er best verstand van heb en ik krijg al jeuk (op de niet-plezante manier) wanneer ik hem semi-smeuïg in de camera zie loerenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stem maar 1 keer..... zonde van me geld
Maaruh ik denk inderdaad dat I-Jay en Marescha op de bank zitten.... maar denk dat Serge er nog wel even in blijft.... popi bij de meiden dnek ik.
Angelique komt helaas op de bank denk ik
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:11 schreef Funkytrip het volgende:
Snap niet wat iedereen tegen Anita Meijer heeft. Een van de beste zangeressen die NL ooit heeft voortgebracht.
Er is gewoon een grote doelgroep voor dat soort types. Heel jammer voor de mensen die wel smaak hebben, maar waar.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het verraste mij dat I-Jay als eerste van de krukken af mocht..
I-Jay heeft helaas dezelfde doelgroep als David en JK dus god weet hoelang hij nog blijft zitten...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef Marble het volgende:
Er is gewoon een grote doelgroep voor dat soort types. Heel jammer voor de mensen die wel smaak hebben, maar waar.
jah sinds hij sich geschoren heeft, zijn haar leuk zit.... is hij een stuk aantrekkelijker geworden.... en de zachte g doet het goed..........quote:Op maandag 9 januari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat snap ik dus gewoon echt niet: is die Serge ook maar een klein beetje aantrekkelijk?! Ik bedoel, ik vind zelf dat ik er best verstand van heb en ik krijg al jeuk (op de niet-plezante manier) wanneer ik hem semi-smeuïg in de camera zie loeren!
Ik had wel verwacht dat Marescha het toch verder zou blijven schoppen dan I-Jay...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
[..]
Er is gewoon een grote doelgroep voor dat soort types. Heel jammer voor de mensen die wel smaak hebben, maar waar.
Alles van Ellen pleasequote:Op maandag 9 januari 2006 21:32 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat Marescha het toch verder zou blijven schoppen dan I-Jay...
Ik ga volgende week voor Angelique stemmen als ze weer zo ontzettend goed is. Ongelofelijk. Ik heb nou One Word vaker gehoord en ze doet het gewoon echt goed.. En ja, Floortje is beter, maar die heeft toch al voldoende steun
Ik heb nu 29 mp3'tjes van Idols optredens, als er belangstellenden zijn zet ik hier wel een lijst neer en/of ga ik proberen meer van die streaming videos te rippen. Dat verloopt echter niet vlekkeloos, moet ik zeggen
Ik heb nu de workshop, liveshow 1 en liveshow 2, de auditie en de uitvoeringen in het theater moeten nog.quote:
Ja, maar dat mag je dus lekker voor je zelf houdenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:39 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik heb nu de workshop, liveshow 1 en liveshow 2, de auditie en de uitvoeringen in het theater moeten nog.
*bezig met uploaden*
Ah joh, doeniezoflauwjohquote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je dus lekker voor je zelf houden. Als je dat hier post als mp3 geldt dat als warez
.
Maar maar... Het geluid van de mp3's komt gewoon van die gratis filmpjes!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je dus lekker voor je zelf houden. Als je dat hier post als mp3 geldt dat als warez
.
Heb je een weblog ofzo?quote:
jah doen!quote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je een weblog ofzo?
Daar kun je de link daarop zetten..en dan hier een link naar je weblog
Dan omzeil je de regel toch?
Ik heb een homepage van putfile maar dan moet je steeds daarheen om de nummers te kunnen horen omdat rechtsklikken daar niet toegestaan is.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb je een weblog ofzo?
Daar kun je de link daarop zetten..en dan hier een link naar je weblog
Dan omzeil je de regel toch?
Maar er zit nog steeds copyright opquote:Op maandag 9 januari 2006 21:53 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar maar... Het geluid van de mp3's komt gewoon van die gratis filmpjes!
quote:Op maandag 9 januari 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar er zit nog steeds copyright op.
Heb je ook een videotje van de opening van de eerste LiveShow? Dat vond ik nog veel gaver.quote:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:41 schreef superhero87 het volgende:
Heb je ook een videotje van de opening van de eerste LiveShow?
Nog niet..quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:38 schreef WithMe het volgende:
Weet iemand of de foto's van de kandidaten die aan het begin van de optredens in het decor verschenen ergens te vinden zijn?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog niet..
Ik ga vrijdag even vragen of die eventueel beschikbaar worden gemaakt![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |