Tis toch zo??? KIJK GOED:quote:
hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Bottomline, door de ergernisfactor is Idols zo'n succes.
Gut, wat heb ik Alice en JK intens gehaat zeg, wat heerlijk was dat. Vond het bijna jammer toen ze er uit waren..
Je mening is duidelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis toch zo??? KIJK GOED:
[afbeelding]
Marijke Helwegen 2015.
Hell no!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Drijft pberends het pro-Raf en het gematigd anti-Raf kamp in elkaars armen?.
Ooit zul je het inzien, mien jung.quote:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ook
Trusten Barbquote:
leukste is dat er daarna nóóit meer iets van 't joch vernomen is.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.
Hier hetzelfde!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
leukste is dat er daarna nóóit meer iets van 't joch vernomen is.....![]()
Vreugdevolle avond was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Ik weet nog dat ik op een feestje was tijdens de liveshow waar JK eruit ging. Iedereen zat vol spanning naar de uitslag te kijken en toen JK eruit moest hebben we elkaar gewoon allemaal omhelst enzo..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim..
En het eerste wat je deed toen je thuis was, was in mijn FoBo postenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Ik weet nog dat ik op een feestje was tijdens de liveshow waar JK eruit ging. Iedereen zat vol spanning naar de uitslag te kijken en toen JK eruit moest hebben we elkaar gewoon allemaal omhelst enzo..
Kans-loos. Ze gaat eruit! Je geld willen verkwisten doe je goed op die manier.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Volgende week een SMS offensief voor Marescha
Van wie wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
leukste is dat er daarna nóóit meer iets van 't joch vernomen is.....![]()
ik kan me er niks meer van herinneren, dus ik vrees dat ik op zijn exit gedronken hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
Vreugdevolle avond was dat inderdaad..
Ik heb zelfs op de bank gesprongen..
Net of ze ook maar 1 seconde om jullie SMSjes geeftquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Kans-loos. Ze gaat eruit! Je geld willen verkwisten doe je goed op die manier.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim..
Jezelf quoten is zoooooo 1999.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of ze ook maar 1 seconde om jullie SMSjes geeft![]()
![]()
. Ja, zodat ze doorkan, voor de rest boeit het haar geen reet.
Oud-Idols: Wat doen ze nu?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef RayMania het volgende:
Van wie wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |