Tis toch zo??? KIJK GOED:quote:
hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Bottomline, door de ergernisfactor is Idols zo'n succes.
Gut, wat heb ik Alice en JK intens gehaat zeg, wat heerlijk was dat. Vond het bijna jammer toen ze er uit waren..
Je mening is duidelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis toch zo??? KIJK GOED:
[afbeelding]
Marijke Helwegen 2015.
Hell no!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Drijft pberends het pro-Raf en het gematigd anti-Raf kamp in elkaars armen?.
Ooit zul je het inzien, mien jung.quote:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ook
Trusten Barbquote:
leukste is dat er daarna nóóit meer iets van 't joch vernomen is.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.
Hier hetzelfde!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
leukste is dat er daarna nóóit meer iets van 't joch vernomen is.....![]()
Vreugdevolle avond was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Ik weet nog dat ik op een feestje was tijdens de liveshow waar JK eruit ging. Iedereen zat vol spanning naar de uitslag te kijken en toen JK eruit moest hebben we elkaar gewoon allemaal omhelst enzo..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim..
En het eerste wat je deed toen je thuis was, was in mijn FoBo postenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Ik weet nog dat ik op een feestje was tijdens de liveshow waar JK eruit ging. Iedereen zat vol spanning naar de uitslag te kijken en toen JK eruit moest hebben we elkaar gewoon allemaal omhelst enzo..
Kans-loos. Ze gaat eruit! Je geld willen verkwisten doe je goed op die manier.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Volgende week een SMS offensief voor Marescha
Van wie wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan me er niks meer van herinneren, dus ik vrees dat ik op zijn exit gedronken hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
Vreugdevolle avond was dat inderdaad..
Ik heb zelfs op de bank gesprongen..
Net of ze ook maar 1 seconde om jullie SMSjes geeftquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Kans-loos. Ze gaat eruit! Je geld willen verkwisten doe je goed op die manier.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim..
Jezelf quoten is zoooooo 1999.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Net of ze ook maar 1 seconde om jullie SMSjes geeft![]()
![]()
. Ja, zodat ze doorkan, voor de rest boeit het haar geen reet.
Oud-Idols: Wat doen ze nu?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef RayMania het volgende:
Van wie wel?
1999quote:
Daar zit ik al en ik zie in de banhistorie dat je al negen jaar bent gebandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef pberends het volgende:
[..]
1999.
Ach mens, ga toch naar 2015.
"Ik haat smurfen"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar zit ik al en ik zie in de banhistorie dat je al negen jaar bent geband.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daar zit ik al en ik zie in de banhistorie dat je al negen jaar bent geband.
Je bedoelt of LeAnn Rimes en de film Coyote Ugly, of Faith Hill en de film Pearl Harbor. Wel even je feitjes checken voor je Mares probeert te dissen, anders staat het zo knullig.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Black_Tulip het volgende:
7 Marescha - Ze doet me steeds meer denken aan LeAnn Rimes met dat nummer voor de film Pearl Harbor.. Geen prettige associatie en als ze zich blijft gedragen als het aangeschoten hertje mag ze van mij ook weg
Bedoel je LeAnn Rimes' Can't Fight The Moonlight voor Coyote Ugly of Faith Hill's There You'll Be voor Pearl Harbor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Black_Tulip het volgende:
7 Marescha - Ze doet me steeds meer denken aan LeAnn Rimes met dat nummer voor de film Pearl Harbor.. Geen prettige associatie en als ze zich blijft gedragen als het aangeschoten hertje mag ze van mij ook weg
Oh Faith Hill. Ik zat er al aan te twijfelen of het LeAnn Rimes was, want zij vind ik tof... Floortje heeft meer weg van LeAnn Rimes, Marescha meer van Faith Hill en naar mijn mening is dat negatiefquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bedoel je LeAnn Rimes' Can't Fight The Moonlight voor Coyote Ugly of Faith Hill's There You'll Be voor Pearl Harbor?.
Ik hoop Faith Hill, want dat nummer was tof.
Ik zie werkelijk geen enkele gelijkenis tussen zowel Floortje en LeAnn Rimes als Marescha en Faith Hill. Wat een verbijsterende vergelijkingen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh Faith Hill. Ik zat er al aan te twijfelen of het LeAnn Rimes was, want zij vind ik tof... Floortje heeft meer weg van LeAnn Rimes, Marescha meer van Faith Hill en naar mijn mening is dat negatief
Ze kan best rustig en ingetogen zingen, maar dan lijkt het net alsof ze fluistert. En dan denkt ze 'zo, genoeg gedoseerd', en dan gaat de kraan openquote:Op zondag 8 januari 2006 00:08 schreef E.T. het volgende:
Ik vind dat ze wel goed kan zingen, ik vind 't alleen erg jammer dat ze in elk nummer denkt dat ze ook moet laten horen hoe hard ze wel niet kan zingen.. Dat gaat dan op schreeuwen lijken (ondanks dat dat harde wel zuiver is) en dat maakt 't allemaal een beetje te veel van 't goede. Als ze nou eens gewoon rustig en ingetogen zou zingen, zou t (denk ik) een stuk beter klinken
Floortje en LeAnn Rimes vooral qua stemgeluid eigenlijk. Ze hebben een zelfde klank in hun stem die ik moeilijk in woorden uit kan leggen.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik zie werkelijk geen enkele gelijkenis tussen zowel Floortje en LeAnn Rimes als Marescha en Faith Hill. Wat een verbijsterende vergelijkingen.
Dan heb je toch niet goed opgelet. Hij heeft nog een nederlandstalig (!) singletje opgenomen inclusief clip die nog een tijdlang bij The Box was te zien. Maar hij schijnt te zijn vertrokken naar Zuid-Amerika om het daar in het Spaans te gaan proberen. Is gelukkig een eind weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
The Box.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed opgelet. Hij heeft nog een nederlandstalig (!) singletje opgenomen inclusief clip die nog een tijdlang bij The Box was te zien. Maar hij schijnt te zijn vertrokken naar Zuid-Amerika om het daar in het Spaans te gaan proberen. Is gelukkig een eind weg.![]()
Verklaar je nader.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Rafaella wordt met de week arroganter
Vooral bij de backstage show droop haar onwil er vanaf, ze zou een toertje geven door de catacomben maar mevrouw was zo met zichzelf bezig en haar wanprestatie dat ze nauwelijks ergens voor te porren was. Je mag teleurgesteld zijn maar haar houding tijdens en na de show zijn zo fake, zelfvoldaan dat ik me er kapot aan irriteer.quote:
Vond ik zelf totaal geen arrogantie. Ze wist zich eerst even geen houding te geven, maar leidde Chantal daarna toch heel enthousiast rond. En haar "En wat was jouw naam ook alweer?!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooral bij de backstage show droop haar onwil er vanaf, ze zou een toertje geven door de catacomben maar mevrouw was zo met zichzelf bezig en haar wanprestatie dat ze nauwelijks ergens voor te porren was. Je mag teleurgesteld zijn maar haar houding tijdens en na de show zijn zo fake, zelfvoldaan dat ik me er kapot aan irriteer.
Het was sowieso wel de avond van het harde commentaar, maar het was dan ook geheel terecht.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef BVO het volgende:
Ik kreeg bij het HJ-commentaar op Raffaëla wel Alice-flashbacks, zo hard en direct zie je hem niet vaak tijdens de liveshows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |