abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33816525
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:09 schreef flugeltje het volgende:

[..]

.

Tis toch zo??? KIJK GOED:

Marijke Helwegen 2015 .
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:11:19 #152
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33816534
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Bottomline, door de ergernisfactor is Idols zo'n succes.
Gut, wat heb ik Alice en JK intens gehaat zeg, wat heerlijk was dat. Vond het bijna jammer toen ze er uit waren. .
hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ook
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:11:39 #153
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33816552
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis toch zo??? KIJK GOED:

[afbeelding]
Marijke Helwegen 2015 .
Je mening is duidelijk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33816558
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Drijft pberends het pro-Raf en het gematigd anti-Raf kamp in elkaars armen? .
Hell no! !
Maar je kan het ook overdrijven vind ik. Per topic één keer roepen dat Marescha een lelijke speed-gebruikende hoer is, is genoeg.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:12:13 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33816567
Persoonlijk vond ik het trouwens heel goed gezien van HJ dat Raffaëla eens flink op d'r nummer gezet moest worden... Ze werd iets té zeker van haar zaak en daar houden mensen niet van
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33816575
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Je mening is duidelijk.
Ooit zul je het inzien, mien jung.
pi_33816576
Renske,díe zat duidelijk aan de coke.

. Mares. . niet.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:12:38 #158
3498 Barb
Graduated Fool
pi_33816580
Weltrusten, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_33816589
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:

[..]

hihi ik had precies dezelfde afkeer.... de JK werd verdomme nog derde ook
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.
Echte liefde!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:13:02 #160
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_33816596
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Barb het volgende:
Weltrusten, .
Trusten Barb
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_33816599
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_33816601
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Barb het volgende:
Weltrusten, .
Truste Brab .
Echte liefde!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:14:05 #163
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33816634
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb die irritante fröbelneger zoooooooo intens gehaat, niet normaal was dat. Omdat hij zo ver kwam, werd mijn antipathie alleen maar groter.
leukste is dat er daarna nóóit meer iets van 't joch vernomen is.....
pi_33816662
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:12 schreef Insomaniac het volgende:
Hier hetzelfde!

Ik weet nog dat ik op een feestje was tijdens de liveshow waar JK eruit ging. Iedereen zat vol spanning naar de uitslag te kijken en toen JK eruit moest hebben we elkaar gewoon allemaal omhelst enzo. .
pi_33816680
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef babette21 het volgende:

[..]

En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim. .
Echte liefde!
pi_33816728
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hier hetzelfde!

Ik weet nog dat ik op een feestje was tijdens de liveshow waar JK eruit ging. Iedereen zat vol spanning naar de uitslag te kijken en toen JK eruit moest hebben we elkaar gewoon allemaal omhelst enzo. .
Vreugdevolle avond was dat inderdaad. .
Ik heb zelfs op de bank gesprongen. .
Echte liefde!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:16:14 #167
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33816733
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
En terecht! Die zit nu vast op zijn zolderkamertje een broek te breien van fluoriserend piepschuim. .
pi_33816781
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hier hetzelfde!

En het eerste wat je deed toen je thuis was, was in mijn FoBo posten
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_33816782
quote:
Kans-loos. Ze gaat eruit! Je geld willen verkwisten doe je goed op die manier.
pi_33816784
quote:

[..]

Van wie wel?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:17:32 #171
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33816795
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
Vreugdevolle avond was dat inderdaad. .
Ik heb zelfs op de bank gesprongen. .
ik kan me er niks meer van herinneren, dus ik vrees dat ik op zijn exit gedronken heb
meer daarvan dit jaar graag
maar niet volgende week, want dan ben ik er voor de derde keer op rij niet [kutavond, zaterdagavond]
pi_33816805
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Kans-loos. Ze gaat eruit! Je geld willen verkwisten doe je goed op die manier.
Net of ze ook maar 1 seconde om jullie SMSjes geeft . Ja, zodat ze doorkan, voor de rest boeit het haar geen reet.
pi_33816817
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:15 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

pi_33816832
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Net of ze ook maar 1 seconde om jullie SMSjes geeft . Ja, zodat ze doorkan, voor de rest boeit het haar geen reet.
Jezelf quoten is zoooooo 1999.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:18:44 #175
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_33816848
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:17 schreef RayMania het volgende:
Van wie wel?
Oud-Idols: Wat doen ze nu?
pi_33816911
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:18 schreef RayMania het volgende:

[..]

Jezelf quoten is zoooooo 1999.
1999 .

Ach mens, ga toch naar 2015.
pi_33816959
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef pberends het volgende:

[..]

1999 .

Ach mens, ga toch naar 2015.
Daar zit ik al en ik zie in de banhistorie dat je al negen jaar bent geband .
pi_33817028
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

"Ik haat smurfen"

-10 racisme.
pi_33817065
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

Laten we het hopen
pi_33817733
Wat een bizarre avond was dit zeg. Vijf van de tien kandidaten die een nummer kiezen wat ze echt niet ligt, en slechte prestaties van kandidaten waar je het niet van verwacht.

Ik heb vanavond voor het eerst gestemd, op Floortje, omdat ik na zoveel goede prestaties op een rij (terwijl de rest zorgt voor drama's) ervan overtuigd ben dat zij Idols moet winnen. Na telkens weer die filmpjes te hebben gekeken, kreeg ik daar echter spijt van, omdat ik bang was dat Angelique op de kruk zou belanden/eruit zou gaan, terwijl ik die toch een goede tweede vond. Maar gelukkig is ze gewoon door

1 Floortje - Ken het nummer niet, vind het een rare keuze, maar zelfs dat weet ze voortreffelijk te brengen. Ik hoor alleen toch liever Fame
2 Angelique - Een beetje wennen om haar een nummer te horen doen wat eigenlijk niet in haar straatje past, maar ze deed het best goed.
3 Ellen - Rustiger dan vorige week, maar nog een beetje te weinig adem. Toch goed.
4 Aäron - Goed, maar gewoon meer van hetzelfde, helaas.
5 Christon - Mag de knul niet echt, maar Fearless deed 'ie gewoon best aardig Alleen kon je duidelijk merken dat hij het nog maar net haalde en dat was jammer.
6 Harm - Was dat Herman Brood of Harm? Geen idee.. Was het roerend eens met Eric. Matig gezongen.
7 Marescha - Ze doet me steeds meer denken aan LeAnn Rimes Faith Hill met dat nummer voor de film Pearl Harbor.. Geen prettige associatie en als ze zich blijft gedragen als het aangeschoten hertje mag ze van mij ook weg
8 Serge - Van mij had hij allang mogen oprotten, maar vandaag was hij zeer verrassend acceptabel.
9 Raffaëla - Ik zat enkele keren te sissen door de pijn aan mijn oren... Zeer nare verrassing Hopen dat dat volgende week beter gaat. Geen goede liedjeskeuze.
10 I-Jay - Ik vond het nummer wat hij gekozen had net zo goed passen als het boerenkostuum op een donkere huid. Door de mand gevallen.
11 Charissa - Vervelende meid, kan niet goed genoeg zingen, heeft vandaag niet goed gezongen, slechte liedjeskeuze, weg ermee.

[ Bericht 1% gewijzigd door Black_Tulip op 08-01-2006 00:07:28 ]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 23:53:59 #181
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_33817982
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Black_Tulip het volgende:
7 Marescha - Ze doet me steeds meer denken aan LeAnn Rimes met dat nummer voor de film Pearl Harbor.. Geen prettige associatie en als ze zich blijft gedragen als het aangeschoten hertje mag ze van mij ook weg
Je bedoelt of LeAnn Rimes en de film Coyote Ugly, of Faith Hill en de film Pearl Harbor. Wel even je feitjes checken voor je Mares probeert te dissen, anders staat het zo knullig.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_33818121
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:44 schreef Black_Tulip het volgende:
7 Marescha - Ze doet me steeds meer denken aan LeAnn Rimes met dat nummer voor de film Pearl Harbor.. Geen prettige associatie en als ze zich blijft gedragen als het aangeschoten hertje mag ze van mij ook weg
Bedoel je LeAnn Rimes' Can't Fight The Moonlight voor Coyote Ugly of Faith Hill's There You'll Be voor Pearl Harbor? .

Ik hoop Faith Hill, want dat nummer was tof.
pi_33818338
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Bedoel je LeAnn Rimes' Can't Fight The Moonlight voor Coyote Ugly of Faith Hill's There You'll Be voor Pearl Harbor? .

Ik hoop Faith Hill, want dat nummer was tof.
Oh Faith Hill. Ik zat er al aan te twijfelen of het LeAnn Rimes was, want zij vind ik tof... Floortje heeft meer weg van LeAnn Rimes, Marescha meer van Faith Hill en naar mijn mening is dat negatief

Kijk, ik vind beide nummers ook tof hoor, maar die ruimtelijke krijsstem, de kuise burgerlijke uitstraling en een uiterlijk wat gewoon te mooi is om waar te zijn gaan gewoon een beetje vervelen

Dat kwam plotseling tot mij vandaag

-edit- Ik moet naar bed.
  zondag 8 januari 2006 @ 00:07:10 #184
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_33818406
Ik vind 't trouwens wel vreemd dat alleen het publiek beslist. Je moet op zangkwaliteiten én je optreden doorgaan. De jury is daarbij belangrijk. Als vervolgens enkel het publiek bepaalt wie er doorgaat, is het dus geen zangwedstrijd meer, maar een competitie 'wie weet het best het publiek te bespelen en zegt de meest wenselijke dingen tegen de grootste doelgroep'. .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 8 januari 2006 @ 00:08:19 #185
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33818437
jammer dat I-Jay er niet uit is Die heb ik echt nog niks goeds horen doen in de live-shows. zoals ie vanavond Golden Earring stond te verkrachten was het toppunt..

Ik vond zowieso vanavond alles erg matigjes. Floortje en Angelique waren eigenlijk de enige twee die ik wel goed vond (maar nog geen 'wauw') de rest vond ik eigenlijk gewoon slecht.

Om even in 't Marescha vuurtje te stoken.. Ik vind dat ze wel goed kan zingen, ik vind 't alleen erg jammer dat ze in elk nummer denkt dat ze ook moet laten horen hoe hard ze wel niet kan zingen.. Dat gaat dan op schreeuwen lijken (ondanks dat dat harde wel zuiver is) en dat maakt 't allemaal een beetje te veel van 't goede. Als ze nou eens gewoon rustig en ingetogen zou zingen, zou t (denk ik) een stuk beter klinken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 8 januari 2006 @ 00:09:28 #186
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_33818477
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:04 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Oh Faith Hill. Ik zat er al aan te twijfelen of het LeAnn Rimes was, want zij vind ik tof... Floortje heeft meer weg van LeAnn Rimes, Marescha meer van Faith Hill en naar mijn mening is dat negatief
Ik zie werkelijk geen enkele gelijkenis tussen zowel Floortje en LeAnn Rimes als Marescha en Faith Hill. Wat een verbijsterende vergelijkingen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_33818512
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:08 schreef E.T. het volgende:
Ik vind dat ze wel goed kan zingen, ik vind 't alleen erg jammer dat ze in elk nummer denkt dat ze ook moet laten horen hoe hard ze wel niet kan zingen.. Dat gaat dan op schreeuwen lijken (ondanks dat dat harde wel zuiver is) en dat maakt 't allemaal een beetje te veel van 't goede. Als ze nou eens gewoon rustig en ingetogen zou zingen, zou t (denk ik) een stuk beter klinken
Ze kan best rustig en ingetogen zingen, maar dan lijkt het net alsof ze fluistert. En dan denkt ze 'zo, genoeg gedoseerd', en dan gaat de kraan open Dat kan beter inderdaad.

Overigens is ze als ik me niet vergis een van de weinige kandidaten die altijd loepzuiver zingt.
pi_33818551
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:09 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik zie werkelijk geen enkele gelijkenis tussen zowel Floortje en LeAnn Rimes als Marescha en Faith Hill. Wat een verbijsterende vergelijkingen.
Floortje en LeAnn Rimes vooral qua stemgeluid eigenlijk. Ze hebben een zelfde klank in hun stem die ik moeilijk in woorden uit kan leggen.
pi_33818708
quote:

[..]

Dan heb je toch niet goed opgelet. Hij heeft nog een nederlandstalig (!) singletje opgenomen inclusief clip die nog een tijdlang bij The Box was te zien. Maar hij schijnt te zijn vertrokken naar Zuid-Amerika om het daar in het Spaans te gaan proberen. Is gelukkig een eind weg.
pi_33818827
Mijn samenvatting voor vanavond:

1. Floortje
2. Angelique
3. Ellen

Rafaella wordt met de week arroganter, ze was vanavond niet goed.

Ik snap de commentaren van de jury niet meer....

I-Jay was by far (wederom) de slechtste. Charissa had op basis van vanavond zeker nog een kans verdiend.

Christon en Serge waren ook weer slecht.

Maar gelukkig is Ellen er nog
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_33818894
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dan heb je toch niet goed opgelet. Hij heeft nog een nederlandstalig (!) singletje opgenomen inclusief clip die nog een tijdlang bij The Box was te zien. Maar hij schijnt te zijn vertrokken naar Zuid-Amerika om het daar in het Spaans te gaan proberen. Is gelukkig een eind weg.
The Box. .
Ik vind niet dat je Babette dan kan verwijten dat ze niet goed heeft opgelet.
The Box .
Echte liefde!
  zondag 8 januari 2006 @ 00:24:27 #192
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33818929
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Rafaella wordt met de week arroganter
Verklaar je nader.
pi_33818988
Ik vind haar eigenlijk helemaal niet arrogant overkomen. Ze is alleen zo verrassend... leeg... Heeft gewoon echt niets boeiends te melden. Ook zit ze in de stress, is zenuwachtig; ik denk eigenlijk dat ze niet eens verwacht had zo ver te komen.

Maar empathie is niet mijn sterkste punt
pi_33818997
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef BVO het volgende:

[..]

Verklaar je nader.
Vooral bij de backstage show droop haar onwil er vanaf, ze zou een toertje geven door de catacomben maar mevrouw was zo met zichzelf bezig en haar wanprestatie dat ze nauwelijks ergens voor te porren was. Je mag teleurgesteld zijn maar haar houding tijdens en na de show zijn zo fake, zelfvoldaan dat ik me er kapot aan irriteer.

Na vanavond denk ik voor het eerst echt dat Floortje het gewoon kan winnen trouwens... al blijf ik voor Ellen natuurlijk maar Floortje was fenomenaal goed vanavond
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 8 januari 2006 @ 00:29:34 #195
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33819072
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Vooral bij de backstage show droop haar onwil er vanaf, ze zou een toertje geven door de catacomben maar mevrouw was zo met zichzelf bezig en haar wanprestatie dat ze nauwelijks ergens voor te porren was. Je mag teleurgesteld zijn maar haar houding tijdens en na de show zijn zo fake, zelfvoldaan dat ik me er kapot aan irriteer.
Vond ik zelf totaal geen arrogantie. Ze wist zich eerst even geen houding te geven, maar leidde Chantal daarna toch heel enthousiast rond. En haar "En wat was jouw naam ook alweer?! ." was briljant .
pi_33819107
Ik denk ook dat Floortje het gewoon kan winnen. Als een van de heren Idols 2006 wordt, zelfs Harm, beschouw ik dat als verraad..
  zondag 8 januari 2006 @ 00:53:19 #197
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_33819717
Ik kreeg bij het HJ-commentaar op Raffaëla wel Alice-flashbacks, zo hard en direct zie je hem niet vaak tijdens de liveshows .
pi_33819750
quote:
Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef BVO het volgende:
Ik kreeg bij het HJ-commentaar op Raffaëla wel Alice-flashbacks, zo hard en direct zie je hem niet vaak tijdens de liveshows .
Het was sowieso wel de avond van het harde commentaar, maar het was dan ook geheel terecht.

Eigenlijk vond ik dat heel tof van de jury
pi_33819822
Ja dacht ik ook aan! Maar ik vind nu al dat Floortje gewoon moet winnen! Die meid is gewoon steengoed!
Groeten uit de oudste stad van Nederland!
pi_33819889
Jammer dat het harde commentaar pas ná Serge kwam, want Serge was echt het slechtste vanavond.

Maar ja, ze meten 'm een Jamie Cullum-look aan en het komt weer goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')