Daar ben ik het dus niet mee eens, maar misschien was het ook niet eerlijk van me om Charissa wel op de laatste plaats te zetten. Ik wilde haar kwijt, omdat ze vorige week mocht blijven ten koste van Ariël en zag in haar optreden een bevestiging dat ze er echt uit moest. De slechtste was dan misschien toch I-Jay.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat het harde commentaar pas ná Serge kwam, want Serge was echt het slechtste vanavond.
Ik heb het net pas gezien, maar ze zong dan ook wel tenenkrommend.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:53 schreef BVO het volgende:
Ik kreeg bij het HJ-commentaar op Raffaëla wel Alice-flashbacks, zo hard en direct zie je hem niet vaak tijdens de liveshows.
Schijnbaar heeft ze het nog verkeerd gezien ook, daarom snapte ze niet dat ze eruit moest.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:58 schreef MlleBlakeney het volgende:
Wat enorm suf dat die kandidaten gewoon op de kaartjes van Martijn en Chantal konden kijken!
EN
Wat een domme manier om de "verliezer" bekend te maken...
Lang niet zo'n slechte presentatie gezien...
Hij kan best goed zingen, denk ik, maar hij is heel nonchalant en brengt het niet echt tot uiting. Serge en Christon daarentegen doen hun uiterste best en bakken er meestal nog niet zoveel vanquote:Op zondag 8 januari 2006 10:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp, hoe kunnen jullie Harm nou goed vinden? Zijn stem is met afstand de minst beste, om over zijn uiterlijk nog maar te zwijgen
Zijn stem de minste? Het gekreun wat I-Jay voorbrengt is nog wel wat slechter hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 10:21 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat ik nog steeds niet begrijp, hoe kunnen jullie Harm nou goed vinden? Zijn stem is met afstand de minst beste, om over zijn uiterlijk nog maar te zwijgen
Of je de klank van zijn stem wel of niet waardeert, hij is technisch wel erg goed...quote:Op zondag 8 januari 2006 11:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zijn stem de minste? Het gekreun wat I-Jay voorbrengt is nog wel wat slechter hoor![]()
Henkjan heeft zich laten steriliseren, omdat hij en zijn vrouw geen kinderen meer willen.quote:
Das niet fijn. Heb het van dichtbij meegemaakt. Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Hij heeft er nog een heel week wel langer last van gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 12:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Henkjan heeft zich laten steriliseren, omdat hij en zijn vrouw geen kinderen meer willen.
Volgens de weblog van Henkjan viel het allemaal wel mee met zwellingen enzo, dus hoeveel last hij er van had weet ik niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das niet fijn. Heb het van dichtbij meegemaakt. Ik ken iemand die dat heeft gedaan. Hij heeft er nog een heel week wel langer last van gehad![]()
Ik denk Ellen, daar was Henk-Jan helemaal niet over te spreken vorige week (omdat ze buiten adem was en zo).quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk trouwens sinds gisteravond te weten wie er van de rest vorige week zou zijn weggestemd als ze op de kruk had gezeten: Marescha.
Henk-Jan noemde haar nu als afvaller en omdat hij vorige week duidelijk over een zij sprak denk ik dat Marescha vorige week de klos was geweest
dat zou heel goed kunnen inderdaad.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:46 schreef BVO het volgende:
Een ieder ander zou bij Raffaëla's optreden ook niet zulke kritiek hebben gehad van HJ denk ik. Van haar verwacht 'ie gewoon veel en hij wilde haar gewoon even een goede wake-up call geven.
Ja en ik denk dat ze die ook wel nodig had! Ze komt soms een beetje arro over! Of dat ligt aan mij. Ze moet eens iets opener doen naar iedereen toe!quote:Op zondag 8 januari 2006 13:46 schreef BVO het volgende:
Een ieder ander zou bij Raffaëla's optreden ook niet zulke kritiek hebben gehad van HJ denk ik. Van haar verwacht 'ie gewoon veel en hij wilde haar gewoon even een goede wake-up call geven.
Ik denk toch iemand anders hoor. De jury noemde Marescha's optreden vorige week toch waanzinnig?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:40 schreef TheVulture het volgende:
Henk-Jan noemde haar nu als afvaller en omdat hij vorige week duidelijk over een zij sprak denk ik dat Marescha vorige week de klos was geweest
Hindquote:Op zondag 8 januari 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
Ach, bij Idols 1 wist ook iedereen zeker dat Hind zou gaan winnen, was ook duidelijk de beste, maar redde het ook niet.
Ach het zou me niks verbazen als het Aäron of Christon wordtquote:Op zondag 8 januari 2006 14:03 schreef WithMe het volgende:
Toch vertrouw ik erop dat het met Floortje wel goed komt.![]()
Ik heb het gevoel dat dit jaar geen team/groep spirit is. En ik denk dat het komt omdat er te veel vrouwen zijn. Mannen vechten/ruziën veel minder met elkaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:04 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb bij Raffaëla een beetje het gevoel dat ze geen zin heeft in dat hele Idols circus. Viel vooral op als het over dat nummer ging wat ze gezamelijk gezongen hebben.
Ellenquote:Op zondag 8 januari 2006 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Hind en Irma hadden op zijn minst in de finale moeten staan. Hind had het gewoon moeten winnen eigenlijk
Mijn all-time top drie is 1.Hind 2. Irma. 3. Ellen
Een echt groepsgevoel had ik bij de vorige versies ook niet, meer dat je een paar maatjes had die goed met elkaar op konden schieten. Marieke en Jim, Irma en Eric, Maud en Ron, Boris en JK, Hind en zichzelf.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit jaar geen team/groep spirit is. En ik denk dat het komt omdat er te veel vrouwen zijn. Mannen vechten/ruziën veel minder met elkaar.
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:25 schreef LeBeau het volgende:
Hind en zichzelf.
Heb jij wel de show van gister gekeken?quote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef ranja het volgende:
Zo net de aflevering van gister gezien. Mijn top 11 van gister:
3. Rafaella (ik vond het helemaal niet slecht)
10. Angelique (leer eens engels)
Daarom verschillen ze ook hèquote:Op zondag 8 januari 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
Wat heb jij toch altijd een vreemde smaak.
Jezus, ga smaak ontwikkelen zeg. M'n neefje van 4 had zelfs door dat Rafaella echt de ruiten liet barstenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:49 schreef ranja het volgende:
Zo net de aflevering van gister gezien. Mijn top 11 van gister:
3. Rafaella (ik vond het helemaal niet slecht)
4. Marescha (maar het leek wel of ze het jammer vond dat ze er niet uitging.)
5. I-Jay (inderdaad vage combinatie maar was wel ok)
En daar weetquote:
Ondanks dat heeft ze wel 2 nummer 1 hits gescoordquote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Anita Meijer is géén idool. Anita Meijer wordt nooit meer een idool. Anita Meijer is zelfs nog nooit een idool geweest!
Ze zong en deed het optreden wel erg goed. Maar het was idd een verkeerde keus. Technisch is ze echt heel goed, maar ze is gewoon een doos.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
En daar weet. PeRi.
. de spijker weer op de kop te slaan.
Anita Meijer is géén idool. Anita Meijer wordt nooit meer een idool. Anita Meijer is zelfs nog nooit een idool geweest!
Dus, ergo, daarom: Flootje is geen idool en wordt het ook niet. Ga toch naar de huishoudbeurs, muts.
Ja, m'n moeder heeft haar LP ook.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:02 schreef ranja het volgende:
Ondanks dat heeft ze wel 2 nummer 1 hits gescoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |