Hey Mike!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Mike het volgende:
Ik vind Ellen eigenlijk ook elke week tegenvallen.Floortje
Onbetwist de beste.
Ik kan niet, Inso.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey Mike!
Kom jij ook nog, volgende week?
Ja, dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Mike het volgende:
Ik vind Ellen eigenlijk ook elke week tegenvallen.
Raf kijkt altijd zo chagerijnig, dat is vast geen leuk gezicht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
Ik zou de camera een volle minuut lang op Raf laten staan.
Volgens mij is ze gewoon doodnerveus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raf kijkt altijd zo chagerijnig, dat is vast geen leuk gezicht.
Het uitgekozen stukje van Serge is wel héél erg slecht, afgaande op de 11 stukjes is hij het slechtste. Voor Raffaëla hebben ze wel een erg goed stukje gekozen.
Daar stond dus net nog 35.quote:
quote:
Die gast met z'n hippe naam.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef amaranta het volgende:
wie is Ivan?
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
sorrie ik vergat erbij te vermelden dat het een grapje was
i-jay
dus
Ik zou ook chagrijnig kijken als ik me binnen 10 meter afstand van idioten als I-Jay en Christon zou bevinden, dus ze heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raf kijkt altijd zo chagerijnig, dat is vast geen leuk gezicht.
Voor vanavond Floortje, Maar verder ben ik wel Harm-fan I guess. Maar gewoon omdat ik ook graag rondloop met een fles port,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Mike het volgende:
Ik ga natuurlijk niet teruglezen...wie is je favoriet, Barb?
()
ssssssssssssssstquote:
True, true.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef Marble het volgende:
Ik zou ook chagrijnig kijken als ik me binnen 10 meter afstand van idioten als I-Jay en Christon zou bevinden, dus ze heeft groot gelijk.
Klopt, ik vind het wel stoer. Best uniek.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar christon is ook niet echt een alledaagse naam
christon is gewoon een lelijke naam
Ik maakte het zooitje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
wat een zooitje maken die blauwen er weer van . Mike , doe iets.
Ja Mike, zeg es dat ze ophouden met die flauwekul,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
wat een zooitje maken die blauwen er weer van . Mike , doe iets.
zou je je zoon of dochter zo noemen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het wel stoer. Best uniek.
Nou .quote:
Niet geschikt dus..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Ellen relaxed is zingt ze uitstekend, komt er druk bij kijken dan verkrampt ze.
22:30 Uur. Maar dan eerst nog een kwartier geneuzel, reclame....dus 22.45 ongeveer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe laat is de uitslag eigenlijk?
Misschien vond ik het daarom zo goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
Zelfs Marescha vond ik niet zo goed. Ze had een beetje zo'n trilling á la Mariah Careh/Sharon/Renske in d'r stem...
Niet direct nee. Leuk bij anderen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
zou je je zoon of dochter zo noemen?
Das die kook(quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is die tuttie dame in je avatar, Marble?
Uitslag, dat krijg ik wel van Serge en I-Jay.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
Oh, het is al bijna tijd voor de uitslag.
Ik hoop van ganser harte dat het I-Jay is.quote:
Ik ook, maar ik denk Charissa...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop van ganser harte dat het I-Jay is.
babettekequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:29 schreef babette21 het volgende:
bonsoir
en, wie vliegt eruit?! [niet gekeken dus...]
Nah, er zaten veel slechtere bij hoor...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Of zou Marescha op de kruk belanden? Zou zomaar kunnen..
Ook namens mijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gefeliciteerd Sonja Zeestraten uit Den Haag..
Ik wist niet dat je zó lang op wintersport gingquote:
Wie de beste was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Was even plassen. Wat was de vraag?
Wie de jury de beste vond. alledrie, met afstand, Floortje..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wie het beste van vanavond was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wie de beste van de avond was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk om naar te kijken...d'r mondhoeken worden ook elke week lelijker.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Barb het volgende:
Zelfs een naam uitspreken kan Jerney niet met ook maar iets van gevoel,.
Whehequote:
ben maar kort geweest hoor, van ma. t/m vandaag.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
Ik wist niet dat je zó lang op wintersport ging
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben maar kort geweest hoor, van ma. t/m vandaag.....
kan nooit 'n topavond zijn geweest... niks gemist dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Barb het volgende:
Het slechte van vanavond:
HJ: Marescha.
Jerney: Raffaella.
Eric: Rafealla.
Nee, het was echt een dramatisch dieptepunt. Zelfs Jamai heeft wel eens beter gezongen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
kan nooit 'n topavond zijn geweest... niks gemist dus
hm ja was wel druk enzo.... maar we kletsen later wel bij, ik hou je van je werkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:Serieus
Dacht je voor nieuwjaar ook al een tijdje niet gezien te hebben
Charissa, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat degene die na Harm komt op de kruk zit.
Op de kruk dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Oe, Charissa.
En dat heb je ook!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Charissa, ik denk dat je gelijk hebt.
Damn, I'm good!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
Charissa, ik denk dat je gelijk hebt.
Floortje #2quote:
Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee. Marescha moet gewoon blijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Serge en Marescha belanden nog op de kruk, denk ik.
20 weken al.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef Étoile het volgende:
Hoeveel weken is Charissa eigenlijk zwanger?
Geen idee, maar wrs langer dan 12 weken, omdat ze het algemeen bekend heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef Étoile het volgende:
Hoeveel weken is Charissa eigenlijk zwanger?
Vroeger begonnen ze gewoon pas met de uitslag na deze reclame, what's the difference?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff... wat een trieste bedoening dat ze nu zelfs reclame tussen de uitslag nodig hebben.
Ze is geen nijlpaardquote:
Ja, alleen Charissa tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
tot nu toe 1 van de 3 krukken bezet toch?
Jááá, dat vind ik óók! Maar ik vrees het wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee. Marescha moet gewoon blijven..
Dudequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
reclame, hoogste tijd om Chantal met zón kruk om haar oren te meppen
Ja, dat is echt zo dus. Dat vertelde mijn mama vandaag, en die werkt in de zorgsector.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
En 80-jarige oma's met computers, geloof je het zelf, Rabobanksnol?.
in the blind: Serge eruit.... ik zet 50 euro inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:42 schreef J-net het volgende:
mijn voorspelling (nog steeds) op krukken Charissa (zit er al), Serge & I-Jay
ik denk Charissa er uit
Klik nou gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Raffa is lekker toch bijna bij deel 4.
Oh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat is echt zo dus. Dat vertelde mijn mama vandaag, en die werkt in de zorgsector.
Jij was sneller hoor, maar ik had het gewoon weer terugveranderdquote:
Gelukkig kan m'n oma niet sms'en.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh..
Mijn oma's doen niet mee aan de trend, iig..
Ja!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef Barb het volgende:
Wat een mooi nummer is dat toch, van die reclame waarvan ik alleen het lied maar hoor en dus niet eens weet om welk product het gaat.
Ain't gonna let nobody turn me around (oid)
Simpel: ze zijn erachter gekomen dat iedereen in de gaten had dat de uitslag pas na de reclame kwam, dus wordt de strategie weer aangepast om te voorkomen dat iedereen pas na de reclame terugzapt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vroeger begonnen ze gewoon pas met de uitslag na deze reclame, what's the difference?
Graag,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van wie is het, weet je dat? Of moet ik even op ster.nl kijken?
Ik dacht dus eerst dat dat een reclame van Idols was, toen ik 'm voor 't eerst hoordequote:Ain't gonna let nobody turn me around (oid)
Ja, hij blijft goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Die reclame met Wibi blijf ik goed vinden
Jaaaaaaaaa! Vind ik ook!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef Barb het volgende:
Wat een mooi nummer is dat toch, van die reclame waarvan ik alleen het lied maar hoor en dus niet eens weet om welk product het gaat.
Ain't gonna let nobody turn me around (oid)
Het is Wiba hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Die reclame met Wibi blijf ik goed vinden
Ja, door dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
Nou, hup Raffaëla.
Nee hoor.quote:
Wedden om een flesje wijnquote:
quote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef TimmyAsd het volgende:
I-Jay op de kruk..
Zag je die niet aankomen?quote:
Nee, ik heb het zelf even opgezocht op Googlequote:
Omdat hij zo heet misschien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef XiChico het volgende:
Waarom zeggen ze steeds A-Aron? (eerste keer dat ik het ff volg)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het staat niet op ster.nl.
ja maar.... ja maar......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fuck, Serge door.
Hahahha, ik ga helemaal stuk hier !quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik heb het zelf even opgezocht op Google
Het mag gewoon nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marescha op de kruk.
Ow, laat die gozer assjeblieft wegblijven.quote:
Kom maar op met die ¤50quote:
Vanaf volgende weekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hád ik maar gesmst.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:51 schreef Coastertommm het volgende:
Nou.. waarom is die bal gehakt Christon nou door![]()
ja toedeloei je hebt geeneens 'n tegenbod gedaan...quote:
stomme bakvissen allemaal tsssssssssssquote:
Ach, wat vervelend nu toch...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |