Ik dacht al.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
sorrie ik vergat erbij te vermelden dat het een grapje was
i-jay
dus
Ik zou ook chagrijnig kijken als ik me binnen 10 meter afstand van idioten als I-Jay en Christon zou bevinden, dus ze heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raf kijkt altijd zo chagerijnig, dat is vast geen leuk gezicht.
Voor vanavond Floortje, Maar verder ben ik wel Harm-fan I guess. Maar gewoon omdat ik ook graag rondloop met een fles port,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Mike het volgende:
Ik ga natuurlijk niet teruglezen...wie is je favoriet, Barb?
()
ssssssssssssssstquote:
True, true.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef Marble het volgende:
Ik zou ook chagrijnig kijken als ik me binnen 10 meter afstand van idioten als I-Jay en Christon zou bevinden, dus ze heeft groot gelijk.
Klopt, ik vind het wel stoer. Best uniek.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar christon is ook niet echt een alledaagse naam
christon is gewoon een lelijke naam
Ik maakte het zooitje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
wat een zooitje maken die blauwen er weer van . Mike , doe iets.
Ja Mike, zeg es dat ze ophouden met die flauwekul,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
wat een zooitje maken die blauwen er weer van . Mike , doe iets.
zou je je zoon of dochter zo noemen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het wel stoer. Best uniek.
Nou .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |