Hey Mike!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Mike het volgende:
Ik vind Ellen eigenlijk ook elke week tegenvallen.Floortje
Onbetwist de beste.
Ik kan niet, Inso.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey Mike!
Kom jij ook nog, volgende week?
Ja, dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:03 schreef Mike het volgende:
Ik vind Ellen eigenlijk ook elke week tegenvallen.
Raf kijkt altijd zo chagerijnig, dat is vast geen leuk gezicht.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:04 schreef BVO het volgende:
Ik zou de camera een volle minuut lang op Raf laten staan.
Volgens mij is ze gewoon doodnerveus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raf kijkt altijd zo chagerijnig, dat is vast geen leuk gezicht.
Het uitgekozen stukje van Serge is wel héél erg slecht, afgaande op de 11 stukjes is hij het slechtste. Voor Raffaëla hebben ze wel een erg goed stukje gekozen.
Daar stond dus net nog 35.quote:
quote:
Die gast met z'n hippe naam.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef amaranta het volgende:
wie is Ivan?
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
sorrie ik vergat erbij te vermelden dat het een grapje was
i-jay
dus
Ik zou ook chagrijnig kijken als ik me binnen 10 meter afstand van idioten als I-Jay en Christon zou bevinden, dus ze heeft groot gelijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Raf kijkt altijd zo chagerijnig, dat is vast geen leuk gezicht.
Voor vanavond Floortje, Maar verder ben ik wel Harm-fan I guess. Maar gewoon omdat ik ook graag rondloop met een fles port,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:06 schreef Mike het volgende:
Ik ga natuurlijk niet teruglezen...wie is je favoriet, Barb?
()
ssssssssssssssstquote:
True, true.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef Marble het volgende:
Ik zou ook chagrijnig kijken als ik me binnen 10 meter afstand van idioten als I-Jay en Christon zou bevinden, dus ze heeft groot gelijk.
Klopt, ik vind het wel stoer. Best uniek.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
maar christon is ook niet echt een alledaagse naam
christon is gewoon een lelijke naam
Ik maakte het zooitje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
wat een zooitje maken die blauwen er weer van . Mike , doe iets.
Ja Mike, zeg es dat ze ophouden met die flauwekul,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
wat een zooitje maken die blauwen er weer van . Mike , doe iets.
zou je je zoon of dochter zo noemen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het wel stoer. Best uniek.
Nou .quote:
Niet geschikt dus..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Ellen relaxed is zingt ze uitstekend, komt er druk bij kijken dan verkrampt ze.
22:30 Uur. Maar dan eerst nog een kwartier geneuzel, reclame....dus 22.45 ongeveer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe laat is de uitslag eigenlijk?
Misschien vond ik het daarom zo goed.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
Zelfs Marescha vond ik niet zo goed. Ze had een beetje zo'n trilling á la Mariah Careh/Sharon/Renske in d'r stem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |