En dat heb je ook!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Charissa, ik denk dat je gelijk hebt.
Damn, I'm good!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Insomaniac het volgende:
Charissa, ik denk dat je gelijk hebt.
Floortje #2quote:
Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee. Marescha moet gewoon blijven.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Serge en Marescha belanden nog op de kruk, denk ik.
20 weken al.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef Étoile het volgende:
Hoeveel weken is Charissa eigenlijk zwanger?
Geen idee, maar wrs langer dan 12 weken, omdat ze het algemeen bekend heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:40 schreef Étoile het volgende:
Hoeveel weken is Charissa eigenlijk zwanger?
Vroeger begonnen ze gewoon pas met de uitslag na deze reclame, what's the difference?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff... wat een trieste bedoening dat ze nu zelfs reclame tussen de uitslag nodig hebben.
Ze is geen nijlpaardquote:
Ja, alleen Charissa tot nu toe.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef babette21 het volgende:
tot nu toe 1 van de 3 krukken bezet toch?
Jááá, dat vind ik óók! Maar ik vrees het wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee Nee. Marescha moet gewoon blijven..
Dudequote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
reclame, hoogste tijd om Chantal met zón kruk om haar oren te meppen
Ja, dat is echt zo dus. Dat vertelde mijn mama vandaag, en die werkt in de zorgsector.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
En 80-jarige oma's met computers, geloof je het zelf, Rabobanksnol?.
in the blind: Serge eruit.... ik zet 50 euro inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:42 schreef J-net het volgende:
mijn voorspelling (nog steeds) op krukken Charissa (zit er al), Serge & I-Jay
ik denk Charissa er uit
Klik nou gewoonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Raffa is lekker toch bijna bij deel 4.
Oh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat is echt zo dus. Dat vertelde mijn mama vandaag, en die werkt in de zorgsector.
Jij was sneller hoor, maar ik had het gewoon weer terugveranderdquote:
Gelukkig kan m'n oma niet sms'en.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh..
Mijn oma's doen niet mee aan de trend, iig..
Ja!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:44 schreef Barb het volgende:
Wat een mooi nummer is dat toch, van die reclame waarvan ik alleen het lied maar hoor en dus niet eens weet om welk product het gaat.
Ain't gonna let nobody turn me around (oid)
Simpel: ze zijn erachter gekomen dat iedereen in de gaten had dat de uitslag pas na de reclame kwam, dus wordt de strategie weer aangepast om te voorkomen dat iedereen pas na de reclame terugzapt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vroeger begonnen ze gewoon pas met de uitslag na deze reclame, what's the difference?
Graag,quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van wie is het, weet je dat? Of moet ik even op ster.nl kijken?
Ik dacht dus eerst dat dat een reclame van Idols was, toen ik 'm voor 't eerst hoordequote:Ain't gonna let nobody turn me around (oid)
Ja, hij blijft goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Die reclame met Wibi blijf ik goed vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |