Wie de jury de beste vond. alledrie, met afstand, Floortje..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Was even plassen. Wat was de vraag?
Wie het beste van vanavond was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wie de beste van de avond was.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Heerlijk om naar te kijken...d'r mondhoeken worden ook elke week lelijker.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Barb het volgende:
Zelfs een naam uitspreken kan Jerney niet met ook maar iets van gevoel,.
Whehequote:
ben maar kort geweest hoor, van ma. t/m vandaag.....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:34 schreef Svensational het volgende:
Ik wist niet dat je zó lang op wintersport ging
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ben maar kort geweest hoor, van ma. t/m vandaag.....
kan nooit 'n topavond zijn geweest... niks gemist dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Barb het volgende:
Het slechte van vanavond:
HJ: Marescha.
Jerney: Raffaella.
Eric: Rafealla.
Nee, het was echt een dramatisch dieptepunt. Zelfs Jamai heeft wel eens beter gezongen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
kan nooit 'n topavond zijn geweest... niks gemist dus
hm ja was wel druk enzo.... maar we kletsen later wel bij, ik hou je van je werkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:Serieus
Dacht je voor nieuwjaar ook al een tijdje niet gezien te hebben
Charissa, ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat degene die na Harm komt op de kruk zit.
Op de kruk dus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:38 schreef Svensational het volgende:
Oe, Charissa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |