Ooit van humor gehoord?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Gorian het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ze erg doorslaan, en velen met mij. Dat haar kennis waardevoller is, zal best. Het zou niet misstaan om zich dan ook tot de feiten te beperken in plaats van de toon al te zetten met het Elvis plaatje.
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:45 schreef pikki het volgende:
Robbert heeft in mijn ogen allang bewezen dat hij de ware is .....en helemaal géén illusionist .
Eenvoudige graancirkels, ......niet door mensen gemaakt.
Een ietwat onbeholpen natuurlijke houding, in zijn optreden .......niet gesofisticeerd ......wijst ook op echtheid, ....en geen gecontroleerde , nagespeelde en ingeoefende houdingen zoals van een acteur (illusionist-goochelaar) die moet gespeeld worden .
Had hij opzoekingen gedaan op internet naar die stamboom, op het woordje genverbrander, dan had ie die spelfout helemaal niet gemaakt .......hij zou het gezien hebben .....dit wijst weer eens op echtheid ....
Neen ik kan niets vinden wat op fake zou lijken , in dit alles , .....en blijf 100 % achter hem staan .
Laat die flappies en neppsychologen die het allemaal beter weten hier maar voortlullen, .....het vermaakt mij best .....
Toch ben ik verruit niet de enige die achter Robbert's echtheid sta, er zijn er véél, véél meer .....
De echte skeptici zullen het nooit erkennen, zelfs als ie met meerdere bewijzen afkomt, .....zij zien immers niet graag hun ruiten ingeslagen .....doch zullen aardig voor schut gezet worden, bij de volgende uitzending(en).
Zeker weten ,......is goed weten .![]()
![]()
Ow wat ben ik bang.quote:Op zondag 8 januari 2006 09:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Graag! Nadat alle commotie over Robbert over is zullen we haar eens door de mangel halen.
![]()
Fijn voor je Pikki dat je iemand hebt die je blindelings kunt vertrouwen.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:45 schreef pikki het volgende:
Robbert heeft in mijn ogen allang bewezen dat hij de ware is .....en helemaal géén illusionist .
Eenvoudige graancirkels, ......niet door mensen gemaakt.
Een ietwat onbeholpen natuurlijke houding, in zijn optreden .......niet gesofisticeerd ......wijst ook op echtheid, ....en geen gecontroleerde , nagespeelde en ingeoefende houdingen zoals van een acteur (illusionist-goochelaar) die moet gespeeld worden .
Had hij opzoekingen gedaan op internet naar die stamboom, op het woordje genverbrander, dan had ie die spelfout helemaal niet gemaakt .......hij zou het gezien hebben .....dit wijst weer eens op echtheid ....
Neen ik kan niets vinden wat op fake zou lijken , in dit alles , .....en blijf 100 % achter hem staan .
Laat die flappies en neppsychologen die het allemaal beter weten hier maar voortlullen, .....het vermaakt mij best .....
Toch ben ik verruit niet de enige die achter Robbert's echtheid sta, er zijn er véél, véél meer .....
De echte skeptici zullen het nooit erkennen, zelfs als ie met meerdere bewijzen afkomt, .....zij zien immers niet graag hun ruiten ingeslagen .....doch zullen aardig voor schut gezet worden, bij de volgende uitzending(en).
Zeker weten ,......is goed weten .![]()
![]()
Goede morgen Sten.quote:
Doe dat dan in een ander topic, en nadat de commotie over isquote:Op zondag 8 januari 2006 10:59 schreef pikki het volgende:
Graag! Nadat alle commotie over Robbert over is zullen we haar eens door de mangel halen.
Zij verdient de angel , niet de ...engel .
Ik ben ook niet de enige, zeker weten .....quote:Op zondag 8 januari 2006 10:58 schreef Tulio het volgende:
[..]
Fijn voor je Pikki dat je iemand hebt die je blindelings kunt vertrouwen.
![]()
Goedemorgen, Tuul, als Genverbrander geen tijd heeft om deel 22 te openen, wil jij het dan doen?, want ik heb me voorgenomen me zachtjes los te maken. Heb het erg druk...quote:
Zullen wij dan voor wat verse luiers zorgen , hé ..voor die ongelovige sceptici ......de toevoer zal niet te stoppen zijn ....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh echt ik lach me de ballen uit de broek als Robbie-boy toch ooit in staat mocht zijn een foto te maken die gemaakt is terwijl meerdere mensen op zijn vingers stonden te kijken. Wat gaan jullie dan af zeg, heerlijk!
dat maakt het alleen maar sneuer....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:03 schreef pikki het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de enige, zeker weten .....![]()
nee hoor, Je leert alleen wel een hoop van jezelf en hoe de menselijke geest werkt en hoe makkelijk je te manipuleren bent.quote:Op zondag 8 januari 2006 10:26 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ja? En wat ga je dan met die technieken doen? Mensen hypnotiseren of wat?
Tulio.![]()
Als het 100 % door wetenschappers is 'goedgekeurd', zal ik onmiddellijk zeggen dat ik te kritisch ben geweest. Simpel as that, ik zie dat niet als een afgang. Waarom maak jij het zo'n welles nietus spelletje? Heb je niet in de gaten dat we gewoon graag willen weten wat er echt aan de hand is?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh echt ik lach me de ballen uit de broek als Robbie-boy toch ooit in staat mocht zijn een foto te maken die gemaakt is terwijl meerdere mensen op zijn vingers stonden te kijken. Wat gaan jullie dan af zeg, heerlijk!
Sten, ...iets kan nimmer of nooit voor 100% goedgekeurd worden ......hou dat voor ogen .....quote:Op zondag 8 januari 2006 11:08 schreef Stenny het volgende:
[..]
Als het 100 % door wetenschappers is 'goedgekeurd', zal ik onmiddellijk zeggen dat ik te kritisch ben geweest. Simpel as that, ik zie dat niet als een afgang. Waarom maak jij het zo'n welles nietus spelletje? Heb je niet in de gaten dat we gewoon graag willen weten wat er echt aan de hand is?
Leuk dat je me dit vraagt en toevertrouwd Sten, maar wat houd je tegen om het helemaal af te ronden. Er komt nauwelijks nieuwe informatie over Robbert en we hebben alles besproken wat er te bespreken valt. Als Robbert inderdaad een persconferentie gaat geven dan hebben snel genoeg een nieuwe topic geopend. Bovendien voel ik ook de behoefte om het langzaam los te laten.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:06 schreef Stenny het volgende:
[..]
Goedemorgen, Tuul, als Genverbrander geen tijd heeft om deel 22 te openen, wil jij het dan doen?, want ik heb me voorgenomen me zachtjes los te maken. Heb het erg druk...![]()
![]()
Waarom krabbel je terug, je zou bijna denken dat je echt Robbert bent.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef pikki het volgende:
[..]
Sten, ...iets kan nimmer of nooit voor 100% goedgekeurd worden ......hou dat voor ogen .....![]()
Ja Tulio, rustig blijven is ook een gavequote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Tulio het volgende:
[..]
Leuk dat je me dit vraagt en toevertrouwd Sten, maar wat houd je tegen om het helemaal af te ronden. Er komt nauwelijks nieuwe informatie over Robbert en we hebben alles besproken wat er te bespreken valt. Als Robbert inderdaad een persconferentie gaat geven dan hebben snel genoeg een nieuwe topic geopend. Bovendien voel ik ook de behoefte om het langzaam los te laten.
![]()
Tuul, ik heb geen tijd om de volgende topic te openen, ik ben er niet altijd en op deze manier moet ik 'steeds' thuis blijven.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Tulio het volgende:
[..]
Leuk dat je me dit vraagt en toevertrouwd Sten, maar wat houd je tegen om het helemaal af te ronden. Er komt nauwelijks nieuwe informatie over Robbert en we hebben alles besproken wat er te bespreken valt. Als Robbert inderdaad een persconferentie gaat geven dan hebben snel genoeg een nieuwe topic geopend. Bovendien voel ik ook de behoefte om het langzaam los te laten.
![]()
Wees niet te stellig, dat is altijd genuanceerder.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee nee nee, nou niet om de hete brei heendraaien. Als er mensen op zijn vingers hebben gekeken en die hebben NIET gezien dat hij iets voor de lens hield, dan IS dat bewijs. Niet aankomen met Randi (kots kots) praat over gecontroleerde laboratoriumomstandigheden. Want nogmaals, en jullie zullen zien dat ik gelijk krijg, het zal NOOIT wetenschappelijk aangetoond worden.
dat lijkt me ook niet neequote:Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee nee nee, nou niet om de hete brei heendraaien. Als er mensen op zijn vingers hebben gekeken en die hebben NIET gezien dat hij iets voor de lens hield, dan IS dat bewijs. Niet aankomen met Randi (kots kots) praat over gecontroleerde laboratoriumomstandigheden. Want nogmaals, en jullie zullen zien dat ik gelijk krijg, het zal NOOIT wetenschappelijk aangetoond worden.
haha ik begrijp wat je bedoelt want ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt wel een obsessie geworden te zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Tuul, ik heb geen tijd om de volgende topic te openen, ik ben er niet altijd en op deze manier moet ik 'steeds' thuis blijven.Nou ja, dan zullen we wel zien wie het initiatief neemt.
Dit kan nog wel eens lang doorgaan hoor, die persconferentie zal wel weer opnieuw stof doen opwaaien.
![]()
Wanneer je het echt los wil laten, dan maakt het toch ook niet uit wie het nieuwe deel opent en hoe de OP eruit gaat zien?!quote:Op zondag 8 januari 2006 11:06 schreef Stenny het volgende:
[..]
Goedemorgen, Tuul, als Genverbrander geen tijd heeft om deel 22 te openen, wil jij het dan doen?, want ik heb me voorgenomen me zachtjes los te maken. Heb het erg druk...![]()
![]()
Ja je hebt gelijk, ik zit er nog aan vast, maar de tijd begint te drukken, mijn tweede boek wil af. Ik heb zelfs de lezersbrieven inzend mogelijkheid tijdelijk geblokkeerd, ik krijg echt te veel brieven binnen, Fok, boek, en nog veel meer, eem mens heeft maar 24/7.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:20 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Wanneer je het echt los wil laten, dan maakt het toch ook niet uit wie het nieuwe deel opent en hoe de OP eruit gaat zien?!
Wanneer je dit wel belangrijk vind, begin je het dan wel los te laten?
[gewoon een vraag hoor? die ik mezelf zou stellen]
wat voor een boek ben je aan het schrijvenquote:Op zondag 8 januari 2006 11:22 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ik zit er nog aan vast, maar de tijd begint te drukken, mijn tweede boek wil af.
Kerel,ik denk eerder dat straks de "sceptici" jou keihard zullen uitlachen wanneer Robbert eindelijk toegeeft dat het allemaal bedrog en verzinsels zijn van een geestesziek persoon.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Zie hier:quote:Op zondag 8 januari 2006 11:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
wat voor een boek ben je aan het schrijven
en wat is je eerste boek
Simpele ziel. Er zijn zat mensen die anderen voor de gek houden terwijl ze hen op de vingers kijken. "Goochelaars" noemen ze die.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als er mensen op zijn vingers hebben gekeken en die hebben NIET gezien dat hij iets voor de lens hield, dan IS dat bewijs.
Robbert mag met zijn cameraploeg bij me langs komen. Dan stel ik een camera op statief voor hem op, zet Robbert 10 meter verderop met een afstandsbediening... en als ie dan iets denkt te zien mag ie op het knopje drukken en FLITS! ...-> niksquote:Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
ahquote:Op zondag 8 januari 2006 11:26 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zie hier:
http://www.stenoomen.nl/includes/boeken.php
Zoals je daar kunt lezen, astrale liefde en erotiek. Maar daar zijn al een paar topics over, laten we bij Robbert blijven.quote:Op zondag 8 januari 2006 11:46 schreef Aarde het volgende:
[..]
ahwat is het onderwerp van het tweede boek?
bolbliksems in een huisquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn, maar hoe dan ook, het is echt te klein om er iets over te kunnen zeggen.
Veel bolbliksems hebben mensen ook laten geloven dat ze iets paranormaals zagen...
Oh, echt, ik lach mij de ballen uit de broek als Robbert ooit voor een ander dan Irene Moors zijn kunsten vertoont en er stiekum een camera op zijn lens gericht blijkt te zijn...quote:Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
owquote:Op zondag 8 januari 2006 11:59 schreef Stenny het volgende:
[..]
Zoals je daar kunt lezen, astrale liefde en erotiek. Maar daar zijn al een paar topics over, laten we bij Robbert blijven.![]()
Ja, ken je dat niet?, die komen door ramen en schoorstenen (enzovoort) in huis, een natuurkundig fenomeen, vraag het maar aan de kenners hier.quote:
Hypnose heeft altijd al een negatieve bijklank gehad, mede dankzij de sceptici. Echter, hypnose maakt iedereen mee in het dagelijks leven. Zelfs het lezen van een boek en luisteren van een muziekstuk kun je al hypnose noemen. Iemand kan niet gemanipuleerd worden door een ander persoon onder hypsnose :S in tegenstelling wat men vaak denktquote:Op zondag 8 januari 2006 11:08 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nee hoor, Je leert alleen wel een hoop van jezelf en hoe de menselijke geest werkt en hoe makkelijk je te manipuleren bent.
en de hypnose intresseerd me niet zo. Meer het manipuleren van zinnen en woorden, zodat je mensen bepaalde zaken kan laten denken in de waan dat ze het autonoom bedacht hebben.
Ik ben geintrigeert hoe veel je onderbewuste opvangt en hoe jou bewustzijn er naar handelt.
Nu ik weet hoe "eenvoudig" dit is, en hoe bepaalde geloofssystemen opgebouwd kunnen worden heb ik meer zelfkennis gekregen.
Ok Sten, dan ga ik me daar maar eens in verdiepenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet?, die komen door ramen en schoorstenen (enzovoort) in huis, een natuurkundig fenomeen, vraag het maar aan de kenners hier.
de kans dat het je overkomt is alleen uitermate kleinquote:Op zondag 8 januari 2006 12:08 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok Sten, dan ga ik me daar maar eens in verdiepen
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hypnose heeft altijd al een negatieve bijklank gehad, mede dankzij de sceptici. Echter, hypnose maakt iedereen mee in het dagelijks leven. Zelfs het lezen van een boek en luisteren van een muziekstuk kun je al hypnose noemen. Iemand kan niet gemanipuleerd worden door een ander persoon onder hypsnose :S in tegenstelling tot wat men vaak denkt![]()
Graag, en laat dan eens weten wat je er echt van vindt.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:08 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ok Sten, dan ga ik me daar maar eens in verdiepen
Dit vond ik:quote:Op zondag 8 januari 2006 12:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, ken je dat niet?, die komen door ramen en schoorstenen (enzovoort) in huis, een natuurkundig fenomeen, vraag het maar aan de kenners hier.
Hmm, als dat zo is dan vind ik het toch wel heel bijzonder dat de meneer van www.ghosthunter.nl het regelmatig overkomt zo te zien...:)quote:Op zondag 8 januari 2006 12:09 schreef Aarde het volgende:
[..]
de kans dat het je overkomt is alleen uitermate klein![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 10:04 schreef soulsurvivor het volgende:
moet denk ik maar eens een topic over derren brown openen.
Is bolbliksem voor jou ook paranormaal?quote:Op zondag 8 januari 2006 12:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Graag, en laat dan eens weten wat je er echt van vindt.
hij wel , ik niet... denk denk....quote:Op zondag 8 januari 2006 12:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Hmm, als dat zo is dan vind ik het toch wel heel bijzonder dat de meneer van www.ghosthunter.nl het regelmatig overkomt zo te zien...:)
Ik vind de naam van de website 'Ghost hunter' ook niet bepaald serieus.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
hij wel , ik niet... denk denk....
a- hij zoekt lokaties op die gevoelig zijn voor dit soort fenomenen
b- hij is vaak bij toeval op een zelfde locatie / omgeving waar dit fenomeen zich vaak voordoet
c- hij heeft een hele dikke duim
ik denk dat ghostbusters al niet meer beschikbaar wasquote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vind de naam van de website 'Ghost hunter' ook niet bepaald serieus.![]()
Tsja, een beetje commercieel en zweverig klinkt het welquote:Op zondag 8 januari 2006 12:32 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik vind de naam van de website 'Ghost hunter' ook niet bepaald serieus.![]()
maybe....ik weet het niet. Dat de site er niet echt serieus uit ziet zegt nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 12:25 schreef Aarde het volgende:
[..]
hij wel , ik niet... denk denk....
a- hij zoekt lokaties op die gevoelig zijn voor dit soort fenomenen
b- hij is vaak bij toeval op een zelfde locatie / omgeving waar dit fenomeen zich vaak voordoet
c- hij heeft een hele dikke duim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |