abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33825446
quote:
Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Gorian het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vind ze erg doorslaan, en velen met mij. Dat haar kennis waardevoller is, zal best. Het zou niet misstaan om zich dan ook tot de feiten te beperken in plaats van de toon al te zetten met het Elvis plaatje.
Ooit van humor gehoord?
pi_33825447
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:45 schreef pikki het volgende:
Robbert heeft in mijn ogen allang bewezen dat hij de ware is .....en helemaal géén illusionist .
Eenvoudige graancirkels, ......niet door mensen gemaakt.
Een ietwat onbeholpen natuurlijke houding, in zijn optreden .......niet gesofisticeerd ......wijst ook op echtheid, ....en geen gecontroleerde , nagespeelde en ingeoefende houdingen zoals van een acteur (illusionist-goochelaar) die moet gespeeld worden .
Had hij opzoekingen gedaan op internet naar die stamboom, op het woordje genverbrander, dan had ie die spelfout helemaal niet gemaakt .......hij zou het gezien hebben .....dit wijst weer eens op echtheid ....
Neen ik kan niets vinden wat op fake zou lijken , in dit alles , .....en blijf 100 % achter hem staan .
Laat die flappies en neppsychologen die het allemaal beter weten hier maar voortlullen, .....het vermaakt mij best .....
Toch ben ik verruit niet de enige die achter Robbert's echtheid sta, er zijn er véél, véél meer .....
De echte skeptici zullen het nooit erkennen, zelfs als ie met meerdere bewijzen afkomt, .....zij zien immers niet graag hun ruiten ingeslagen .....doch zullen aardig voor schut gezet worden, bij de volgende uitzending(en).
Zeker weten ,......is goed weten .

jaja allemaal sceptici...

er zijn ook mensen die dachten dat de wereld in <vul maar wat in> zou vergaan... die bevochten de sceptici met dezelfde beweringen.

nou veel plezier ermee als amasument en vermaak heeft het natuurlijk best zijn waarde
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_33825479
quote:
Op zondag 8 januari 2006 09:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Graag! Nadat alle commotie over Robbert over is zullen we haar eens door de mangel halen.

Ow wat ben ik bang.

pi_33825580
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:45 schreef pikki het volgende:
Robbert heeft in mijn ogen allang bewezen dat hij de ware is .....en helemaal géén illusionist .
Eenvoudige graancirkels, ......niet door mensen gemaakt.
Een ietwat onbeholpen natuurlijke houding, in zijn optreden .......niet gesofisticeerd ......wijst ook op echtheid, ....en geen gecontroleerde , nagespeelde en ingeoefende houdingen zoals van een acteur (illusionist-goochelaar) die moet gespeeld worden .
Had hij opzoekingen gedaan op internet naar die stamboom, op het woordje genverbrander, dan had ie die spelfout helemaal niet gemaakt .......hij zou het gezien hebben .....dit wijst weer eens op echtheid ....
Neen ik kan niets vinden wat op fake zou lijken , in dit alles , .....en blijf 100 % achter hem staan .
Laat die flappies en neppsychologen die het allemaal beter weten hier maar voortlullen, .....het vermaakt mij best .....
Toch ben ik verruit niet de enige die achter Robbert's echtheid sta, er zijn er véél, véél meer .....
De echte skeptici zullen het nooit erkennen, zelfs als ie met meerdere bewijzen afkomt, .....zij zien immers niet graag hun ruiten ingeslagen .....doch zullen aardig voor schut gezet worden, bij de volgende uitzending(en).
Zeker weten ,......is goed weten .
Fijn voor je Pikki dat je iemand hebt die je blindelings kunt vertrouwen.

Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  zondag 8 januari 2006 @ 10:59:32 #205
137525 pikki
pok! pok !
pi_33825597
Graag! Nadat alle commotie over Robbert over is zullen we haar eens door de mangel halen.

Zij verdient de angel , niet de ...engel .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33825601
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:51 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ow wat ben ik bang.

Goede morgen Sten.
.
  zondag 8 januari 2006 @ 11:02:01 #207
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33825634
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:59 schreef pikki het volgende:

Zij verdient de angel , niet de ...engel .
Doe dat dan in een ander topic, en nadat de commotie over is

En pjee, wie ben je nou echt ? Je troll posts worden een beetje doorzichtig, terwijl je er in het begin toch goed in zat!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 8 januari 2006 @ 11:03:46 #208
137525 pikki
pok! pok !
pi_33825654
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:58 schreef Tulio het volgende:

[..]

Fijn voor je Pikki dat je iemand hebt die je blindelings kunt vertrouwen.

Ik ben ook niet de enige, zeker weten .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33825661
Oh echt ik lach me de ballen uit de broek als Robbie-boy toch ooit in staat mocht zijn een foto te maken die gemaakt is terwijl meerdere mensen op zijn vingers stonden te kijken. Wat gaan jullie dan af zeg, heerlijk!
Gaap Goals rulezzz!
pi_33825711
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:59 schreef Tulio het volgende:

[..]

Goede morgen Sten.
Goedemorgen, Tuul, als Genverbrander geen tijd heeft om deel 22 te openen, wil jij het dan doen?, want ik heb me voorgenomen me zachtjes los te maken. Heb het erg druk...
  zondag 8 januari 2006 @ 11:06:39 #211
137525 pikki
pok! pok !
pi_33825716
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh echt ik lach me de ballen uit de broek als Robbie-boy toch ooit in staat mocht zijn een foto te maken die gemaakt is terwijl meerdere mensen op zijn vingers stonden te kijken. Wat gaan jullie dan af zeg, heerlijk!
Zullen wij dan voor wat verse luiers zorgen , hé ..voor die ongelovige sceptici ......de toevoer zal niet te stoppen zijn ....
pi_33825743
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:03 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik ben ook niet de enige, zeker weten .....
dat maakt het alleen maar sneuer....

denk je trouwens dat aantallen volgelingen iets zeggen over de integriteit van iemand? ik denk eerder dat het in het algemeen andersom is in de praktijk.

zondag 8 januari 2006 @ 11:08:00 #213
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33825747
quote:
Op zondag 8 januari 2006 10:26 schreef Tulio het volgende:

[..]

Ja? En wat ga je dan met die technieken doen? Mensen hypnotiseren of wat?

Tulio.
nee hoor, Je leert alleen wel een hoop van jezelf en hoe de menselijke geest werkt en hoe makkelijk je te manipuleren bent.
en de hypnose intresseerd me niet zo. Meer het manipuleren van zinnen en woorden, zodat je mensen bepaalde zaken kan laten denken in de waan dat ze het autonoom bedacht hebben.
Ik ben geintrigeert hoe veel je onderbewuste opvangt en hoe jou bewustzijn er naar handelt.
Nu ik weet hoe "eenvoudig" dit is, en hoe bepaalde geloofssystemen opgebouwd kunnen worden heb ik meer zelfkennis gekregen.
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33825750
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als het 100 % door wetenschappers is 'goedgekeurd', zal ik onmiddellijk zeggen dat ik te kritisch ben geweest. Simpel as that, ik zie dat niet als een afgang. Waarom maak jij het zo'n welles nietus spelletje? Heb je niet in de gaten dat we gewoon graag willen weten wat er echt aan de hand is?
  zondag 8 januari 2006 @ 11:10:24 #215
137525 pikki
pok! pok !
pi_33825790
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:08 schreef Stenny het volgende:

[..]

Als het 100 % door wetenschappers is 'goedgekeurd', zal ik onmiddellijk zeggen dat ik te kritisch ben geweest. Simpel as that, ik zie dat niet als een afgang. Waarom maak jij het zo'n welles nietus spelletje? Heb je niet in de gaten dat we gewoon graag willen weten wat er echt aan de hand is?
Sten, ...iets kan nimmer of nooit voor 100% goedgekeurd worden ......hou dat voor ogen .....
pi_33825791
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:06 schreef Stenny het volgende:

[..]

Goedemorgen, Tuul, als Genverbrander geen tijd heeft om deel 22 te openen, wil jij het dan doen?, want ik heb me voorgenomen me zachtjes los te maken. Heb het erg druk...
Leuk dat je me dit vraagt en toevertrouwd Sten, maar wat houd je tegen om het helemaal af te ronden. Er komt nauwelijks nieuwe informatie over Robbert en we hebben alles besproken wat er te bespreken valt. Als Robbert inderdaad een persconferentie gaat geven dan hebben snel genoeg een nieuwe topic geopend. Bovendien voel ik ook de behoefte om het langzaam los te laten.

.
pi_33825809
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef pikki het volgende:

[..]

Sten, ...iets kan nimmer of nooit voor 100% goedgekeurd worden ......hou dat voor ogen .....
Waarom krabbel je terug, je zou bijna denken dat je echt Robbert bent.
pi_33825816
Nee nee nee, nou niet om de hete brei heendraaien. Als er mensen op zijn vingers hebben gekeken en die hebben NIET gezien dat hij iets voor de lens hield, dan IS dat bewijs. Niet aankomen met Randi (kots kots) praat over gecontroleerde laboratoriumomstandigheden. Want nogmaals, en jullie zullen zien dat ik gelijk krijg, het zal NOOIT wetenschappelijk aangetoond worden.
Gaap Goals rulezzz!
  zondag 8 januari 2006 @ 11:12:09 #219
137525 pikki
pok! pok !
pi_33825822
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Tulio het volgende:

[..]

Leuk dat je me dit vraagt en toevertrouwd Sten, maar wat houd je tegen om het helemaal af te ronden. Er komt nauwelijks nieuwe informatie over Robbert en we hebben alles besproken wat er te bespreken valt. Als Robbert inderdaad een persconferentie gaat geven dan hebben snel genoeg een nieuwe topic geopend. Bovendien voel ik ook de behoefte om het langzaam los te laten.

Ja Tulio, rustig blijven is ook een gave
pi_33825845
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:10 schreef Tulio het volgende:

[..]

Tuul, ik heb geen tijd om de volgende topic te openen, ik ben er niet altijd en op deze manier moet ik 'steeds' thuis blijven. Nou ja, dan zullen we wel zien wie het initiatief neemt. Dit kan nog wel eens lang doorgaan hoor, die persconferentie zal wel weer opnieuw stof doen opwaaien.
pi_33825863
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee nee nee, nou niet om de hete brei heendraaien. Als er mensen op zijn vingers hebben gekeken en die hebben NIET gezien dat hij iets voor de lens hield, dan IS dat bewijs. Niet aankomen met Randi (kots kots) praat over gecontroleerde laboratoriumomstandigheden. Want nogmaals, en jullie zullen zien dat ik gelijk krijg, het zal NOOIT wetenschappelijk aangetoond worden.
Wees niet te stellig, dat is altijd genuanceerder.
pi_33825877
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:11 schreef M_Schtoppel het volgende:
dat lijkt me ook niet nee

pi_33825887
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Tuul, ik heb geen tijd om de volgende topic te openen, ik ben er niet altijd en op deze manier moet ik 'steeds' thuis blijven. Nou ja, dan zullen we wel zien wie het initiatief neemt. Dit kan nog wel eens lang doorgaan hoor, die persconferentie zal wel weer opnieuw stof doen opwaaien.
haha ik begrijp wat je bedoelt want ik heb hetzelfde probleem. Het lijkt wel een obsessie geworden te zijn.
We zullen inderdaad zien wie de volgende is die de topic opent.
.
  zondag 8 januari 2006 @ 11:20:33 #224
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33825961
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:06 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wanneer je het echt los wil laten, dan maakt het toch ook niet uit wie het nieuwe deel opent en hoe de OP eruit gaat zien?!
Wanneer je dit wel belangrijk vind, begin je het dan wel los te laten?
[gewoon een vraag hoor? die ik mezelf zou stellen]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33825992
quote:
Op zondag 8 januari 2006 11:20 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Wanneer je het echt los wil laten, dan maakt het toch ook niet uit wie het nieuwe deel opent en hoe de OP eruit gaat zien?!
Wanneer je dit wel belangrijk vind, begin je het dan wel los te laten?
[gewoon een vraag hoor? die ik mezelf zou stellen]
Ja je hebt gelijk, ik zit er nog aan vast, maar de tijd begint te drukken, mijn tweede boek wil af. Ik heb zelfs de lezersbrieven inzend mogelijkheid tijdelijk geblokkeerd, ik krijg echt te veel brieven binnen, Fok, boek, en nog veel meer, eem mens heeft maar 24/7.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')