Lieverd, als mijn zoon 15000 euro per aflevering vangt trek ik ook de conclusie dat de kijkers blijkbaar bedrogen willen worden... waarom zou ik ze dan niet geven wat ze willen?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:16 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Als jij aflevering 1 goed had bekeken zou je nooit zo over zijn ouders praten, ze hebben zelf gezegd dat ze het eerst ook echt niet geloofden, totdat ze het zelf zagen, en robbert dingen vertelde die hij nooit kon weten....toen moesten ze het wel geloven.
Laat 'r maar niet te dicht bij je floppies en harddisks in de buurt komen dan, die kunnen daar niet zo goed tegenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Misschien wel, mijn moeder kan in elk geval magnetiseren zoals dat heet, en dat doet zij gratis bij mensen.
Jezus wat ben jij naief. Wat denk je dat die Pa zegt? Ik geloof er geen flikker van maar ik wens mijn zoon veel succes. Hoe ongelofelijk bekrompen kan je zijn als je nu nog niet door hebt dat het een slechte charlatan is met zijn nep fotootjes en google praktijken.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:16 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Als jij aflevering 1 goed had bekeken zou je nooit zo over zijn ouders praten, ze hebben zelf gezegd dat ze het eerst ook echt niet geloofden, totdat ze het zelf zagen, en robbert dingen vertelde die hij nooit kon weten....toen moesten ze het wel geloven.
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij naief. Wat denk je dat die Pa zegt? Ik geloof er geen flikker van maar ik wens mijn zoon veel succes. Hoe ongelofelijk bekrompen kan je zijn als je nu nog niet door hebt dat het een slechte charlatan is met zijn nep fotootjes en google praktijken.![]()
Je bent een naief schaap dat alles WIL geloven wat binnen jou straatje valt. En misschien zijn die ouders ook wel oprecht. Die geloven er net zoals jij ook in. Ouders willen nou eenmaal in hun kind geloven en vooral als ie al heel zjin leven pscychologisch ziek is. Die zijn blij dat hij erkenning heeft en willen geloven zijn gaven zodat hun zoon niet die mentale gek is zoals vele dachten. Alleen hij is nep nep nep nep.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef Peekaboo het volgende:
.
Ik heb geen idee wat Sten kan of is. Ik heb haar wel eens zien posten over het bedrog van Robbert. Maar verder weet ik niets van haar. Wat is die site dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:28 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]Geloof jij Sten dan wel? Ik heb die website eens bekeken maar dat zijn ook regelrechte nonsens!
![]()
Sten bewijs jezelf eens!
Ik geloof echt niet alles wat er binnen mijn straatje valt hoor, ik heb er gewoon een goed gevoel bij, ik ga er niet vanuit dat hij de boel bedriegd enz.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je bent een naief schaap dat alles WIL geloven wat binnen jou straatje valt. En misschien zijn die ouders ook wel oprecht. Die geloven er net zoals jij ook in. Ouders willen nou eenmaal in hun kind geloven en vooral als ie al heel zjin leven pscychologisch ziek is. Die zijn blij dat hij erkenning heeft en willen geloven zijn gaven zodat hun zoon niet die mentale gek is zoals vele dachten. Alleen hij is nep nep nep nep.
Door het raam , ze treedt uit enzoquote:Op zondag 8 januari 2006 00:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Sten kan of is. Ik heb haar wel eens zien posten over het bedrog van Robbert. Maar verder weet ik niets van haar. Wat is die site dan?![]()
Je moet eens die DVD van Derren Brown bekijken waar vele het over hebben hier. Messiah heet die. Kijken of jij je mening dan bijsteld als je zijn "gaven" ziet. Vele malen beter dan Robbert. En hij is ook beter in praten met overledenen dan Robbert. Hij is gewoon beter getrained in en bovendien geeft hij toe het trucs zijn. "Seance" is ook een aanrader waarin hij met een groep skeptische mensen geesten gaat oproepen via glaasje draaien.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet alles wat er binnen mijn straatje valt hoor, ik heb er gewoon een goed gevoel bij, ik ga er niet vanuit dat hij de boel bedriegd enz.
Die ouders hebben zelf ook dingen gezien, dus moesten het op het laatst wel geloven.
maar goed, ieder zijn mening en geloof....
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:35 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Door het raam , ze treedt uit enzo![]()
Dat kan je tegen een ieder mens zeggen, niemand uitgezonderd.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Je bent een naief schaap dat alles WIL geloven wat binnen jou straatje valt.
Tsja, het gaat er natuurlijk om dat Robbert een oplichter is... Dat is al bewezen... Dan heeft het erg weinig zin om nog reacties te plaatsen van mensen zoals jij, die ondanks alles blijven geloven in de nieuwe Messiasquote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Peekaboo het volgende:
en dan uitgaan van wat de buurt zegt, over de Familie van den Broeke.....er waren ook vast buren die er wel in geloven, maar die waren waarschijnlijk niet interessant genoeg om in het intervieuw te plaatsen...
maar welke site bedoel je dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 00:35 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Door het raam , ze treedt uit enzo![]()
Klopt daarmee toon ik ook aan dat sommige mensen na de vele fouten toch blijven geloven in hem. Hij kan nog 100 fouten maken en dan geloven sommige hem nog.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:37 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Dat kan je tegen een ieder mens zeggen, niemand uitgezonderd.
quote:Op zondag 8 januari 2006 00:33 schreef Peekaboo het volgende:
ik heb er gewoon een goed gevoel bij, ik ga er niet vanuit dat hij de boel bedriegd enz.
Zolang ze voordeel bij dit geloof hebben, zal dat zo zijn ja.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Klopt daarmee toon ik ook aan dat sommige mensen na de vele fouten toch blijven geloven in hem. Hij kan nog 100 fouten maken en dan geloven sommige hem nog.
thanksquote:Op zondag 8 januari 2006 00:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
/offtopic, @soulsurvivor: http://www.stenoomen.nl
En jij bedoeld hiermee te zeggen dat Derren wel Paranormaal ondanks dat hij zegt dat het trucs zijn??quote:Op zondag 8 januari 2006 00:44 schreef soulsurvivor het volgende:
Het valt me op dat iedereen dit beaamt, maar niemand stelt de vraag: Is Derren wel eerlijk?
Hij speelt namelijk ook met de kijkers.
Dit zeg ik als een groot bewonderaar van derren browns talent en skills.
21 topics openen over van den Broeke, en zelf midden in die vage wereld zitten met zelfs een boek dat ze zelf verkoopt over 'astrale erotiek'. Maar wat ze zelf al aangaf, mensen willen bedrogen worden.quote:
Tsja, doet me denken aan South Park - Cripple Fight: "New disabled kid, Jimmy, enters the scene and poses a threat to Timmy as being the new popular disabled kid. "quote:Op zondag 8 januari 2006 00:51 schreef Gorian het volgende:
21 topics openen over van den Broeke, en zelf midden in die vage wereld zitten met zelfs een boek over astrale erotiek. Maar wat ze zelf al aangaf, mensen willen bedrogen worden.
http://www.doorhetraam.nl/
Wie is nou gekker, van den Broeke of Stennie?
Precies, treffende quote!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja, doet me denken aan South Park - Cripple Fight: New disabled kid, Jimmy, enters the scene and poses a threat to Timmy as being the new popular disabled kid.![]()
ja ok maar dan is deze nog mooierquote:Op zondag 8 januari 2006 00:51 schreef Meds het volgende:
Hier zien we de graancirkels van onze grote vriend Robbert
[afbeelding]
En hier hebben we een graancirkel op een ander plek in de wereld, een plek waar Robbert niet in de buurt is....
[afbeelding]
Kunnen we dan concluderen dat de makers in de buurt van Robbert aan tijdelijke infantieliteit lijden?
Ook zo mooi met z'n gezwets, piepstemmetje: "ooohh, wat mooi, kijk dan! Ja, die kunnen echt niet door mensen gemaakt zijn", of zoiets... Sjongejonge Robbert, er zijn gasten die hebben voorgedaan hoe ze die cirkels maken...quote:Op zondag 8 januari 2006 00:57 schreef Meds het volgende:
en hier hebben we weer een Robbert patroon, je ziet ze worden steeds ingewikkelder..
http://home.hetnet.nl/~cr(...)endraw030617.gif.JPG
Als je alle topics doorleest is Sten een van de meest genuanceerde deelnemers! Gestart als een believer maar op basis van "controleerbare feiten" en "beargumenteerde discussies" tot het inzicht gekomen dat er iets mis is met Robberts gaven. Het feit dat zij zichzelf kennelijk behoorlijk verdiept heeft in paranormale zaken en toch tot deze conclusie gekomen is, maken haar bijdragen deste waardevoller. Sten is iemand die naar mijn mening over beide werelden met kennis en gezond verstand spreekt!quote:Op zondag 8 januari 2006 00:51 schreef Gorian het volgende:
[..]
21 topics openen over van den Broeke, en zelf midden in die vage wereld zitten met zelfs een boek dat ze zelf verkoopt over 'astrale erotiek'. Maar wat ze zelf al aangaf, mensen willen bedrogen worden.
http://www.doorhetraam.nl/
Wie is nou gekker, van den Broeke of Stennie?
Wow, jij bent goeeeeeeed!!! Wat kost een reading?quote:Op zondag 8 januari 2006 01:00 schreef Gorian het volgende:
Maar, ik ben ook helderziend en als antwoord op haar verweer hierop:
nee ik bedoel niet dat hij paranormaal zou zijn [ik geloof trouwens niet in dat woord, want alles wat is is normaal].quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En jij bedoeld hiermee te zeggen dat Derren wel Paranormaal ondanks dat hij zegt dat het trucs zijn??Of heb ik het helemaal mis en bedoel je iets anders?
Of doel je erop dat niemand in de docu vroeg aan hem of hij eerlijk was? Want dan zou hij toegeven aan hun dat het trucs zijn?
Alles begint te bubbelen in en om je lichaam, zowel stoffelijk en astraal en je begint je ronduit zwaar erotisch of zelfs in de lading 'geil' te voelen (geef me een ander, beter woord als je er een weetquote:Op zondag 8 januari 2006 01:01 schreef Agno_Sticus het volgende:
[..]
Als je alle topics doorleest is Sten een van de meest genuanceerde deelnemers! Gestart als een believer maar op basis van "controleerbare feiten" en "beargumenteerde discussies" tot het inzicht gekomen dat er iets mis is met Robberts gaven. Het feit dat zij zichzelf kennelijk behoorlijk verdiept heeft in paranormale zaken en toch tot deze conclusie gekomen is, maken haar bijdragen deste waardevoller. Sten is iemand die naar mijn mening over beide werelden met kennis en gezond verstand spreekt!
Ergo: don't attack Stennie !![]()
Aliens op zijn slaapkamer.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef DonnaNonna het volgende:
Brandblaren
Robbert vertelde dat hij ook een paar keer wakker werd en twee aliens in zijn slaapkamer aantrof. Deze liepen dan op hem af, waarna Robbert versteend raakt en een enorm brandend gevoel op beide handen voelt. Vervolgens raakt hij buiten bewustzijn, waarna hij wakker wordt in een graancirkel met op beide handen een brandblaar. Deze brandblaren heeft hij aan verschillende mensen getoond als getuigen en hij heeft er foto’s van gemaakt.
Klopt, maar ik vind ze erg doorslaan, en velen met mij. Dat haar kennis waardevoller is, zal best. Het zou niet misstaan om zich dan ook tot de feiten te beperken in plaats van de toon al te zetten met het Elvis plaatje.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:01 schreef Agno_Sticus het volgende:
[..]
Als je alle topics doorleest is Sten een van de meest genuanceerde deelnemers! Gestart als een believer maar op basis van "controleerbare feiten" en "beargumenteerde discussies" tot het inzicht gekomen dat er iets mis is met Robberts gaven. Het feit dat zij zichzelf kennelijk behoorlijk verdiept heeft in paranormale zaken en toch tot deze conclusie gekomen is, maken haar bijdragen deste waardevoller. Sten is iemand die naar mijn mening over beide werelden met kennis en gezond verstand spreekt!
Ergo: don't attack Stennie !![]()
- ja, hij is fake. Zie genverbrander. Zie de fototrucjes met de nonnenfoto's (nummering klopt niet, allemaal nep)quote:Op zondag 8 januari 2006 01:02 schreef DonnaNonna het volgende:
Nu blijft natuurlijk de vraag.. is hij fake?? of niet..
En als hij faked.. waarom zou hij dat doen en wat moet hij allemaal doen om het zo goed fake te laten zijn.
Kan je het wel faken? Je moet wel een ontzettend goed geheugen hebben wil je dit allemaal kunnen faken.
Interessante theorie.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:04 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
nee ik bedoel niet dat hij paranormaal zou zijn [ik geloof trouwens niet in dat woord, want alles wat is is normaal].
Ik doelde ook niet op het feit dat niemand in de docu hem vroeg of hij eerlijk was.
Ik doel of er kijkers [jij/ik] zich af gevraagt hebben of Derren wel zo eerlijk is.
Het is juist 1 van zijn technieken om mensen te laten denken dat ze hem doorhebben, zodat wanneer ze dat geloven hij vrij is om verder te manipuleren. De perfecte afleiding om gemakkelijk je onderbewuste te beinvloeden.
leuk is dat je dat misschien wel ziet bij zijn "slachtoffers", op het vierkante schermpje, terwijl je vergeet naar jezelf te kijken.
Zo "eerlijk" is hij nl niet hoor. Het is echt een artiest die zijn brood ermee verdient.
Let bv ook eens goed op de intro van zijn dvd "Derren Brown Inside Your Mind 2003".
Geniaal wat hij daar doet.
Hey! Niet fuckin' met Robbert. Je bedoelt: Hollywood gebruikt Robberts aliens ook, want ze geloven in hem. Robbert is de Messias, de aanstichter, de grote Alien-master...quote:Op zondag 8 januari 2006 01:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
En ook nog precies de aliens zoals in hollywood.![]()
Soms, heel soms, is het jammer dat we niet in de VS wonen, want Robbert heeft ervoor gezorgd dat ik psychisch totaal in de war ben en niet meer weet wie of wat ik nog kan vertrouwen in deze wereld. Diep in de put zit ik.... Ik vrees dat $5.000.000 misschien net genoegdoening zal gevenquote:Op zondag 8 januari 2006 01:09 schreef Meds het volgende:
Wordt het niet eens tijd om Robbert v.d B aan te klagen, wegens oplichterij en bedriegen van de natie?
Dat plaatje is ook wel overdreven vind ik, en jammer gewoon! Sten hou je gewoon eens in aub, nu bijt jij hem, maar ooit ben jij zelf de gebeten hond, want wat jij schrijft allemaal is leuk en aardig, maar 21 berichten al in het verhaal robbert is wel heel overdreven lijkt me, als hij fake is dan is dat zo, als men het kan bewijzen door middel van het namaken van zijn foto's zegt dit nog niet voldoende lijkt mij althans. Ik heb een kennis die is paranormaal en die weet enorm veel te vertellen over mensen zonder dat ze die kende, en ook zij maakt vele foto's met orbsen en zelfs geestverschijningen erop. Ze voelt ook aan wanneer ze die foto's moet gaan maken. Dus zo raar zijn Robberts stellingen niet. En toevallig noemde hij genverbrander ik denk dat geen enkel medium duidelijk een beroep zou doorkrijgen in deze omdat het een woord is wat wij niet eens meer kennen uit deze tijd dus ook dat zegt me weinig.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:07 schreef Gorian het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind ze erg doorslaan, en velen met mij. Dat haar kennis waardevoller is, zal best. Het zou niet misstaan om zich dan ook tot de feiten te beperken in plaats van de toon al te zetten met het Elvis plaatje.
Point taken. Mijn opmerking ging echter niet zozeer over haar sites maar over de bijdragen aan dit forum. Ze kan deze werelden kennelijk goed van elkaar scheiden en staat mijns inziens zowel voor rede (de Robbert case) als voor spirituele zaken (haar sites) open. Hierdoor is ze juist goed staat om polarisatie tussen hard-core sceptici en pure believers te overbruggen.quote:
Genverbrander of jeneverbrander... hoe moeilijk kan het zijn....quote:Op zondag 8 januari 2006 01:16 schreef DonnaNonna het volgende:
En toevallig noemde hij genverbrander ik denk dat geen enkel medium duidelijk een beroep zou doorkrijgen in deze omdat het een woord is wat wij niet eens meer kennen uit deze tijd dus ook dat zegt me weinig.
Genever brander dat is een oud woord voor jeneverstokerquote:Op zondag 8 januari 2006 01:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Genverbrander of jeneverbrander... hoe moeilijk kan het zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |